Naar de Bios...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Scarface55, 7 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarface55

Scarface55 Guest

Ik ga binnenkort naar de Bioscoop met wat vrienden ! Ik zie 2 nieuwe en misschien wel leuke films verschijnen namelijk : Fast And the Furious 4 en Knowing. Iemand al geweest naar die films ? Welke is beter om in de bios te kijken want ik heb vaker meegemaakt dat de film een ramp is vergeleken met wat de trailer je aanbiedt.

[​IMG] [​IMG]

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. GomoRra

GomoRra Guest

Ik hoorde dat F & F heel vet was!

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
  5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Knowing is niet super boeiend, maar vermakelijk. Vorige week in een sneak preview gezien. Was net iets te voorspelbaar als je het mij vraag ;)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Moet je hier nou echt een aparte topic voor openen? 8).
    Laat me raden, je gaat 1x per jaar met vrienden naar de bios? :9

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch niet vreemd? Ik ga zelfs niet ieder jaar naar de bios. Ben er nog maar een stuk of 5 keer geweest in totaal. Wil wel naar F&F ik zou dus voor die film gaan.

8. Scarface55

Scarface55 Guest

Nee, ik ga wel vaak maar dit is gewoon een moeilijke keuze , ik wil niet weer een film zitten te kijken die nergens op slaat. Ze lijken me allebei hard dus ik kan niet kiezen.

@hieronder : Ben jij soms ook mod geworden ?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2009
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Verder gaan in het apart Films topic.

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @hierboven : Ben jij soms ook mod geworden ?

11. GomoRra

GomoRra Guest

Opzich wel slim hoor. Ik ben ooit naar oceans 12 geweest... Jesus wat een kutfilm. Helemaal naar die Russische bios geweest in A'Dam..

Toen ging ik wel vaak naar de bios, meestal 1 of 2 keer per maand..
    Nu heb ik er niet echt tijd voor en thuis een filmpje pakken op een 40 inch Full HD is ook wel chill :p

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    @hierboven: Ben jij soms ook azijnpisser geworden?

13. GomoRra

GomoRra Guest

-----------------------------------------------------------------
    @hierboven

posten jullie offtopic?

14. Scarface55

Scarface55 Guest

Eindelijk iemand die eens een leuk antwoord geeft....

Jah GomoRra dat is wat ik bedoel , de trailers zijn altijd zo goed gemaakt maar het verhaal helemaal niks. Daarom vraag ik of mensen die de films misschien al hebben gezien mij kunnen vertellen of de verhaal ook goed is ... ?

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn al een boel meningen gegeven in het filmtopic, en als ik daar een samenvatting van zou moeten maken is hij qua verhaal beter dan deel 2 en deel 3, maar blijft de eerste het best. Spektakel is even groot als de vorige films, dus als je het daarvoor doet, meot je het zeker niet laten! Je moet er niet te veel van verwachtten en zorgen dat je de film bekijkt voor het vermaak, en niet omdat je op zoek bent naar een erg goede film!
    Die andere film ken ik niet! Misschien kan je via google wat meer informatie en recensies er over vinden?

16. GomoRra

GomoRra Guest

Sowieso een goede film dus, ik zou het gewoon doen en vraag wat je vrienden willen Scareface..

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Telkens als ik die trailer voorbij zie komen vraag ik mezelf af of het niet gewoon een grap is. 8)

18. Scarface55

Scarface55 Guest

Jah inderdaad , ze hebben de hele DBZ verhaal verpest maar nog iets wisten jullie dat er wat nieuws is op het gebeid van Dragonball Z namelijk : DBZ Kai ....

Maar ja, even ontopic , ik ga denk ik Fast & Furious kijken omdat ik de vorige films al goed vond en ik daar de verhaal een beetje van kan afleiden. Knowing is vast weer zo een film met een rare einde ..

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ALTIJD naar nicolas cage gaan!!!!!11 :D

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het verhaal klopt gedeeltelijk wel. Het speelt zich af toen Goku nog klein was, alleen in de film is het een of andere henkie. Ook is in Dragonball Picollo zijn grote tegenstander. Maar goed, die hele film slaat echt nergens op. Alles ziet er zo fake uit, ik vraag me echt af of ze daar ooit een aflevering hebben gezien van DB/DBZ/DBGT. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina