Show je schoenen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El Jazzaff

El Jazzaff Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ze al een tijdje... Maar wil ze jullie niet onthouden...

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwhahahahahahaha wat ben jij een grappig jongentje! :lol: :lol: :lol:

:emo:

3. El Jazzaff

El Jazzaff Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :confused:

4. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

jah hij woont in apeldoorn GG, kan best nog wel eens waar zijn.

5. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf? :'-(

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wat snap je niet aan GG's comment? Dat het misplaatst is, is weer een ander verhaal..

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wie en wat lacht ie uit dan?

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lacht El Jazzaf uit met z'n schoenen; Zie bovenste post van deze bladzijde

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    GG kennende is dat niet echt de reden hoor.

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij dacht dat El Jazzaf grappig probeerde te doen door schoenen te posten die GG blijkbaar zo lelijk vindt dat hij het als een hele slechte grap zag. Correct me if I'm wrong.

11. El Jazzaff

El Jazzaff Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm. Als dat de reden is... Dan denk ik dat hij beter een pagina terug kan kijken. De schoenen van snIz zijn namelijk echt niet om aan te zien... (Smaken verschillen offcourse)

Ik zal, als grappig jongetje, mijn lolbroek en mijn grapjas maar weer eens aantrekken, dan komt het vast goed!

12. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig vind je mijn schoenen niet mooi en verschillen smaken. Anders zou het betekenen dat iedereen op die Vans van mij zou gaan lopen en dat vind ik persoonlijk wat minder(niet dat ik er heel erg mee zit). Ik zou die schoenen die jij hier post niet snel kopen.

Ik snap die reactie van GG wel, hij dacht vast dat je een grap maakte. Desalniettemin respecteert hij je schoenkeuze vast wel. :+

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh absoluut, als je ze echt hebt gekocht, dan sorry :+

Maar alsnog vind ik je vast een heel grappig jongetje hoor :):

14. GomoRra

GomoRra Guest

Muah beetje rare schoen.. Is het een replica van een schoen van voor de oorlog?

Of heb je hem apart laten maken omdat je scheven voeten hebt?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Jezus, sinds wanneer is het de bedoeling dat je andermans schoenen gaat zitten afkraken? Ik vind ze wel netjes, voor de wat nettere events. Nee, ik zou ze zelf niet 1,2,3 kopen op deze leeftijd, maar als ik 25 ben loop ik vast niet meer op DC Pure's :p.

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    25? voel je je dan al zo oud/volwassen dat je andere schoenen moet gaan dragen dan? 8)

Btw. over die schoenen hierboven.. mn broertje loopt ook altijd in van die laarsjes. ik vind het niks, maar hij loopt liever niet in sneakers. behalve asics dat dan weer wel.

17. El Jazzaff

El Jazzaff Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt een klein beetje gelijk... Het zijn Clark's Originals Desert Boots en zijn gebaseerd op de schoenen die veel werden gedragen in WOII.

Lees onderstaand stukje...

Nathan Clark, als militair in Burma, zag in de tweede wereldoorlog schoenen die officieren van Montgomery's 8th Army tijdens verlof hadden laten maken in de bazaar in Caïro. Pretentieloze, gemakkelijke, hoge schoenen met crêperubberzolen. Toen Natahan Clark in 1945 terugkeerde in Engeland ontwikkelde hij de Desert Boot.
    Na de introductie (in 1950) én succes in Amerika kwam de Desert Boot pas in 1965 op de Europese markt. Ook hier werd het een cult-artikel.
    Een design classic, tijdloos, onveranderd: Fluweelzacht suède, crêpezolen uit de rubberboom, stiksels volgens Nathan Clarks specificaties.

Maar goed, ook dan hoef je ze niet mooi te vinden... Maar ze lopen wel verdomd lekker en daarvoor koop je uiteindelijk schoenen? Toch?

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk eigenlijk eerst naar hoe de schoenen er uit zien, voordat ik ga passen om te kijken of ze lekker lopen.. Niet dat ik ze lelijk vind, maar zou ze zelf niet kopen, wat geld voor 90% van de schoenen uit dit topic. Zelf loop ik bijna altijd op All-Stars en af en toe op mijn Le Coq Sportif sneakers.

Er zijn veel schoenen die beter lopen dan All-Stars, maar ik draag ze eigenlijk, omdat ik ze mooi vind.

19. El Jazzaff

El Jazzaff Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik schoenen niet mooi vind, pas ik ze normaal gesproken niet eens... Eigenlijk vond ik deze schoenen ook niet heel mooi, totdat ik ze om mijn voeten had, toen leek het ineens heel anders. Daarbij was ik eigenlijk ook op zoek naar een schoen met een "spekzool", de Wallabee's van Clarks vind ik bijvoorbeeld ook super.

Maar genoeg over mijn schoenen, NEXT!

20. GomoRra

GomoRra Guest

Ik vind ze ook niet heel lelijk. Maar je moet er een lange broek op dragen..
    Als je die schoenen draagt met een 3kwart broek of korte dan is dat echt fout:p

Gewoon jeans aan en je ziet er weinig meer van, lijken het net een soort van timba's

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina