[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft niets met evolutie te maken. Ik denk dat je het beter kan zien als de industriele revolutie die onze beschaving een "paar" jaar geleden had. Dingen worden nou eenmaal ondekt.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat staat er bij [​IMG]

    Is wel handig om dat er dan bij te vermelden, aangezien ik vlak voor jouw reactie een filmpje plaats, en het laatste filmpje daarvoor van 25 maart was en talloze posts terug :{
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, het ging dus over mijn filmpje. Hoe onverwacht. O-)
    Deze bedoel je?


    Zie je de titel staan?
    Niks photoshop of wat dan ook. Dit zijn de filmpjes van NASA zoals ze zijn opgenomen.
    Je mag me best verklaringen geven wat het allemaal is, maar zeggen dat het gefaked is slaat nergens op.

    Zoals dit? :+


    En dát maakt het juist zo interessant. Hoe kan het dat wij met onze huidige technieken een hoop dingen niet kunnen repliceren?

    Een filmpje over ao. UFO's/Aliens in ´Ancient Art´ (zijn nog veel meer voorbeelden van, maar dit filmpje was relatief kort)

    Gaat mij alleen om de eerste +/- 4 minuten. En niet om het 2012 geblaat.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Naja, dat gebeurd niet 'gewoon'. Onze hersenen worden groter. En dat heeft uiteraard weer met evolutie te maken.
     
  5. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0

    Omdat we misschien minder intelligent zijn, of dat wij te moeilijk denken?

    De Grieken en Romeinen hadden bijv. Airco uitgevonden, terwijl wij daar nu allerlei apparaten voor nodig hebben.

    Of andere oude volken die legeringen konden maken die wij nu ontzettend moeilijk vinden.

    Misschien denken wij gewoon te moeilijk na, dat de egyptenaren allerlei machine's nodig zouden hebben gehad (omdat wij het zonder machines al helemaal niet kunnen), of hulp van aliens.
    Misschien waren ze gewoon handiger, hadden meer geduld om werkwijzen te perfectioneren (tegenwoordig moet alles 'snel, snel, snel' en zijn we tevreden met een produkt dat half af is, omdat we niet meer tijd willen uittrekken in de ontwikkeling ervan). Wat dat betreft kunnen we nog veel leren van de oude japanners/samurai bijvoorbeeld.

    Als computer nerds nu na 30 jaar met een C64 3d animaties kunnen maken, waar we normaal gesproken veel betere computers voor nodig hebben, geeft het wel weer een beetje aan dat de huidige mens alles een beetje afraffelt.


    Ik dacht dat Neanderthalers grotere hersenen hadden dan de moderne mens
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn niet de hersenen die groter worden. Het is een cultuur die meer kennis verzamelt. Mensen zijn van zichzelf "dom".
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *offtopic*:
    http://www.traileraddict.com/trailer/moon/trailer

    Vet. :9
    Wordt btw al gedaan. :cool: Zo wordt gespeculeerd iig.

    edit: Jammer van die mini spoiler aan het einde van die beschrijving. :mad: (dat stukje heb ik niet in de quote gezet)
     
  8. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat we te moeilijk na denken, als het inderdaad zo simpel was om airco uit het niets te maken dat een van de 6,5 miljard mensen op de aarde er wel achter was.

    Toch denk ik dat er veel kennis verloren is gegaan, door oorlog, rampen en gewoon door tijd. Hoe vaak zal al "ontdekt" zijn dat de aarde rond is. Dat wist men in het oude Griekenland ook al terwijl het moderne westen er veel later achter kwam. In ieder geval kunnen we zeggen dat voor de meeste oude culturen de hemellichamen veel belangrijker waren dan voor de westerse samenleving en dat ze zodoende meer informatie hebben verzameld.

    Ook denk ik dat het grotendeels kwam doordat veel samenlevingen het overgrote deel van de bevolking met opzet dom hielden terwijl nu iedereen wordt gestimuleerd te leren. Wij leren nu de dingen in school die al onze voorouders verzonnen/ontdekt hebben en zo zal generatie op generatie slimmer worden.

    Verder ben ik het wel eens met je dat de mens te veel te snel wil en er maar weinig geoptimaliseerd wordt. Ik bedoel zeg nou eerlijk, hoe goed werkt de xbox..

    Waar ik mij persoonlijk nog over verbaas is dat er nog geen landen zijn die grondstoffen van andere planeten halen. Maar dit is maar goed ook want ik ben bang dat als de mens tussen planeten kan reizen er een nieuwe kolonisatie gaat plaatsvinden. De huidige samenleving is nu eenmaal materialistisch..
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Oorlog en rampen blijken altijd juist een impuls te geven aan innovatie en nieuwe technologiën.
    Ik vind de ideeën van Rensgar wel interessant, en ik denk dat het best wel (deels) waar kan zijn.. Ik geloof niet dat we DVD helemaal hebben uitgebuit, maar gingen we te snel naar betere technologiën zoeken (Bluray/HDDVD).
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel de beschavings vernietigende oorlogen en rampen :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vanaf 4:20
    [yt]yTr6PDtgytw[/yt]

    Wishful thinking? Zeer waarschijnlijk.

    Ik heb het sowieso niet zo op voorspellingen of aankondigingen van aankondigingen.
    Is er iets dat vertelt moet worden? Dan zeg het nu en kondig het niet ruim van te voren aan. Zaai geen paniek, of creëer geen verwachtingen.

    Over een maand zullen we wel zien dat het weer eens niks is geweest. :+

    Hier nog een site met een hoop dingen die niet zouden kloppen aan de Apollo foto's.
    http://aulis.com/jackstudies_index1.html
    Leuk om te lezen op een loze zondagmiddag als dit. Al heb ik zelf nog geen enkel idee aan welke kant van dit argument ik sta.
    Landing fake?
    Landing echt maar foto's fake?
    Landing + foto's echt; er is niks aan de hand.
    Landing + foto's echt. Een aantal van die vreemde dingen komen door de ET's!

    Pff..lastig.. Geef mij maar Mars foto's waar ik ratten in kan spotten. :D

    edit: Ook leuk: http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicphotos.html
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je staat niet paraat Dulle! Shame on you :+


    Vrouw fotografeert buitenaards wezen

    Verstijfd door angst en omringd door ooggetuigen, kon een vrouw ternauwernood een foto nemen van buitenaards leven. Luttele seconden nadat de vrouw het beeld schoot met haar mobieltje vluchtte het wezen.

    De Arabische maakte de foto in een parkeergarage in de hoofdstad van Qatar. Ze zag het wezen en greep direct naar haar telefoon.

    "Een groot aantal ooggetuigen verifieerde wat de vrouw zag", meldden Arabische media. Het beest verdween uit het zicht, toen de getuigen het wezen probeerden te benaderen.

    [​IMG]

    Bron: Telegraaf.nl
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alweer niet :'-(

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    En die vluchtte? Na een doodschop onder z'n kont zeker (A)
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hahaha xD Heerlijk die verhalen allemaal.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    8)
    Dat zag er ook zo realistisch uit. :+
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De toon van dat artikel bevalt me niet. :mad:
     
  19. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
  20. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook alleen maar stenen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina