De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat het wel een verschil voor Villarreal is of ze tegen Barca in de competitie of de CL finale spelen

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Net als Barça zal Villarreal er dan een schepje bovenop gooien. Tuurlijk heeft Barça een betere ploeg maar van de resterende CL-deelnemers kent Villarreal ze als geen ander.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt. :)

Ambiance ligt natuurlijk aan de tegenstander en het spel. Als je nog nooit naar een wedstrijd tussen Spaanse clubs bent geweest dan zal met name de gemoedelijke sfeer je opvallen. Zeker in vergelijking met wedstrijden uit de Eredivisie. Je moet niet verwachten dat iedereen de hele wedstrijd aan het zingen is, zo werkt dat daar gewoon niet. Je komt er van jong tot oud tegen. Ook hele schoolklassen die naar zo'n wedstrijd op schoolreisje gaan. Je zult zeker wel wat papieren vliegtuigjes langs zien vliegen. 8) Persoonlijk vind ik dat prima en ander zal het misschien als saai ervaren ofzo. Het is te hopen dat je tussen wat locals zit zodat je echt wat van het gevoel proeft wat er leeft. En met z'n allen opspringen bij een doelpunt blijft een heerlijk gevoel. Wat mij trouwens ook elke keer weer blijft verbazen is die hoeveelheid mensen, werkelijkwaar prachtig. Als iedereen ook na de wedstrijd massaal dat stadion uit stroomt... Zeker na een gewonnen wedstrijd is dat prachtig om te zien. Janter, mag ik vragen waar je zit en wat die plaatsen je kosten?

Komend seizoen ga ik zeker weer, ik denk nu een keer in de lente. Misschien dat ik, als we dit seizoen kampioen worden, ook wel ff een maatje meesleur en het daar vieren.:) Lijkt me echt top om ter plekke mee te maken.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Een kampioenschap ter plekke vieren is zeker in die landen helemaal geweldig denk ik zo. Ik was zelf in Griekenland toen ze het EK wonnen en het was echt geweldig om ze te zien feesten:)

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Nou kijk het zit namelijk zo *). Ik zit nu dus in 4 HAVO en ik ga dus op PWS (profielwerkstuk). Nu zei zo'n leraar tegen mij dat er op woensdag 22 april, als wij daar dus zijn, een wedstrijd is namelijk Barca tegen Sevilla. Hij zei dat het bij elkaar zo'n €75 euro kost incl. vervoer. Omdat ik nou net zo'n grote Barca liefhebber ben, wil ik daar natuurlijk heel graag heen. Het is gewoon mijn lievelingsclub naast Ajax. Die leraar dacht dat wij helemaal bovenaan zitten, maar ja dat maak mij weinig uit als ik maar gewoon keer die ambiance mag voelen snap je 8). De kosten van het kaartje zijn €50 euro :9.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niemand die meer gelooft in Liverpool? :'-(

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Nou laat ik het zo maar zeggen... ik niet neej :D. Liverpool moet 0-3 winnen op stamford bridge nog wel. Dat wordt toch wel bijzonder lastig.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel hoor. Als één ploeg zoiets nog om kan draaien is het Liverpool wel.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Nou ik zal het eerder een 'prestatie' vinden van Chelsea als ze nog met 0-3 zouden gaan verliezen, dan voor Liverpool. Dan is Chelsea toch wel erg dramatisch bezig :9

10. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het zelfde niveau halen als tegen Madrid dan zie ik liverpool nog wel door gaan. Druk vanaf de eerste minuut en knallen.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zoiets is gewoon prachtig om meegemaakt te hebben. Ik was zelf in Spanje toen ze het EK wonnen, zal ik nooit meer vergeten. Heel mooi! :thumbs:

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was in Frankrijk toen ze het WK wonnen:D

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Nou daar sta ik ook niet verbaasd van te kijken. Real Madrid doet de laatste jaren niet eens meer mee met de 'echte' top van Europa. Echt waar hoor, Liverpool is een fantastische club, maar ik moet er gewoon bij zeggen dat Real Madrid niet meer die club is wat het eigenlijk altijd was.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vooral als je de wedstrijd aan het kijken bent met allemaal Grieken, of Spanjaarden in jou geval;) Was daar toen aan het werk, en sliep bij Griekse vrienden:) Die nacht werd het heel erg laat voor we eindelijk weer eens thuis waren, en de volgende dag gewoon weer om 7 uur opstaan om te gaan werken hoor!8)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voor die prijs en dan tegen Sevilla... Je zult niet optimaal zitten nee.:+ Waarschijnlijk een korte kant en derde ring. Heb daar nog niet gezeten maar dat wil ik ook niet. Ziet er nogal winderig uit. Maarja, misschien valt het wel mee. Heb zelf tot nu toe elke keer lange kant 2de ring gezeten. Da's wel zeer relaxt. :)

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Opzich wel mooi. Zou er ook wel een keertje heen willen. Heb nog wel een keertje eerste rij gezeten op Highbury en twee maal naar de Zweedse Allsvenskan:emo: Wel vermakelijk overigens.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    1e rij Highbury heb ik ook een keer gezeten, was mooi want je kan bijna gewoon het veld op stappen!:)

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sterker nog je kán het veld opstappen.:cool:

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja het kan, maar is niet aan te raden;)

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    El Hamdaoui komt daar goed weg zeg, daar hoor je toch rood voor te krijgen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina