Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik wil trouwens hier even bekent maken dat mensen goed op de avond van 2 mei moeten opletten....."veder kijken dan de horizon"
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    "colluci" vind ik ook vele malen beter dan "schouders ophalen". Vind Gino trouwes ook wel grappig, maar hosts op een tape zijn altijd gay!
    Als Fresku is hij trouwens wel goed vind ik.
     
  3. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    gino is de baas :cool: alleen af en toe is hij wel vervelend op die mixtape
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    HARD, zag het net ook al op puna.

    *luisterd lekker muziek
     
  6. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    waar heeft hij sterrenlaan nou steeds van?

    want dat is echt een kut straat richting nuenen als ie die bedoelt.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met Sterrenlaan bedoelt ie Sterrenlaan Entertainment, de platenmaatschappij van Kempi. De naam komt inderdaad van de bekende straat in Eindhoven.
     
  8. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    nou zo geweldig is die straat niet. :p

    das toch bij eckart en novalis college.
    die sterrenlaan toch?
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ja die laan ja.

    Rkay heeft dope nrs trouwens :)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    The ark valt me echt tegen helaas. Vind Hey DJ beste nummer wat erop staat. Niet een album waar veel tracks van op mijn mp3 speler eindigen, jammer.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij juist wel.. Vind 'm master, al is ie wel wennen inderdaad. Het is geen raggende Jiggy, maar er schijnt nog een rag album achteraan te komen
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    OK dan! Maar verheug me meer op een nieuw DAC album ;) vraag me af wanneer die komt. ^^
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik DENK dat je daar niet te hard op moet hopen.. Jiggol Dje zei een tijdje terug (heb hem geinterviewd) tegen mij dat ze allemaal teveel bezig zijn met andere dingen, en dat er misschien wel iets komt maar dan niet zo'n compleet album waar het echt als groep is, maar gewoon een soort verzamel met features van elkaar enzo.. Maar heb nu ook het idee dat ik de gedachten van een vriend van me hierin meng, maar dat weet ik niet zeker 8)
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de Ark ook enorm tegenvallen helaas. Noah's Ark vind ik zoveel harder. Ik vind dit meer van hetzelfde, bijna elke track lijkt op elkaar en ik mis die tracks die Noah's Ark zo bijzonder maakten. Zoals: Michelle of de De Eerste dag of zo. Ik mis ook de tracks zoals Blauw Bloed of De Kleren van de Keyser. Er springt bij mij niet echt een classic naar voren, laat staan een paar classics. Snap wel dat Jiggy meer zo'n richting is ingegaan. Al is het niet de richting die ik zou kiezen. Denk dat heleboel mensen de cd tof vinden maar dat de meeste echte hiphopheads het een beetje een afknapper vinden (hoorde namelijk zelfs heel ff een auto-tune op de cd, en dat is inmiddels zo played out als het maar kan, heb het zelf trouwens ook nooit tof gevonden).
    Dat denk ik dan ;)

    Maar mischien moet ik er nog even inkomen, heb je wel eens met cd's. Ik hoop het maar.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik verwacht het ook niet op korte termijn :), zoiets moeten ze sowieso niet gaan pushen. Zo'n verzamel album hoeft van mij niet echt. Naja eerst maar eens Wudstik zijn album, totaal andere stijl maar toch wel graag even checken. Releasedate is er alleen nog niet echt geloof ik.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mezelf niet in een hokje stoppen maar kan mezelf, zeker wat Nederhop best wel een 'head' noemen, maar ik vind dit album gewoon master.. Het is gewoon anders dan je gewend bent van hem, en daar moet je even inkomen.. Het zijn niet die eindeloze punchlines, maar veel relaxter. Meer een Cd die je ook op kan zetten als je vriendin langs komt, zal ik maar zeggen.. En dat soort Cd's zijn er in de Nederhop scene veel te weinig..
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap je punt GG, maar een Nederhop head is sowieso wat anders dan een hiphop head, ik weet dat je ook wel redelijk een hiphophead bent maar vind de cd heel inhoudsloos overkomen. Bij Kohfie Konnect, snap ik als je de hele cd vol punches zet. En dat vond ik een dope cd. Maar bij deze cd vind ik het een beetje inspiratie loos overkomen en gewoon te weinig diepgang in zitten. Hij rapt eigenlijk maar over 1 ding, en de rest is een beetje geouwehoer. Waar natuurlijk niks mis mee is, maar daar kan je niet je hele cd mee vol zetten vind ik. Maar mischien verander ik nog van mening. We zullen het zien.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hollandse Droom _O_

    Ik vind het niet zo erg dat er weinig diepgang in zit, het is juist een lekker album om op te zetten met dit weer en gewoon genieten..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina