[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Moet de nieuwe Mastodon nog luisteren. Moet sowieso een zooi promo's wegwerken voor Metalfan, maar dat komt allemaal wel op zijn plaats.

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind m erg vet. Vooral The Czar en The Last Baron zijn cool.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb nu de nieuwe plaat van Maroon op staan, Order. Eerste indruk is goed :) Damn, de nieuwe van Chimaira moet lekken. Schijnt volgens RockTribune een goed plaatje te zijn.

4. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oe Trivium is ook wel lekkere muziek.

5. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Heb ik ook geprobeerd maar kon er maar niet meer aan wennen. Ga het ook niet meer proberen. Mtthz is volgens mij ook van hun enorme fan :emo:

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Trivium kan ik ook niet aan wennen. Shogun, de nieuwste, was ik na 2 nummers spuugzat en ook hun wij-doen-Metallica-na album kon ik niet waarderen. The Black Crusade (o.i.d.) vond ik ook al niet boeiend. Mneh, 's niks!

7. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ieder zo de bands die hij/zij kan waarderen. Overigens krijg ik nu bij last.fm bij recommendations hele tijd Lamb Of God. Begin het steeds beter te vinden.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn er hier liefhebbers of mensen die de muziek van Lacuna Coil kunnen waarderen? Komt over 3 dagen uit in de Benelux (zo zegt Wikipedia) en heb hem nu EINDELIJK na ongelooflijk veel gezijk om te reviewen. Moest via downloads, wat soweiso ongelooflijk kut is met allerlei inlogcodes en procedures. Vind 'm nog best aardig. Laagdrempelig en weinig bijzonder, maar wel leuk om te luisteren.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Female fronted bands ben ik meestal niet zo weg van. Was meer me ex die er naar luisterde en dan luister je maar mee omdat je geen keus hebt. Net zoals After Forever waar ik ook weinig aan vond. Nightwish has een paar leuke nummers, maar hebben al zo vaak van zangeres gewisseld en gestopt/opnieuw begonnen dat er uiteindelijk ook geen zak meer aan was.

Van Epica heb ik dan een dvd :p

10. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Lacuna Coil is wel oke. (Maar ken alleen het nummer Our Truth van muziek en dan nog een paar van naam)

EDIT:
    Is het de CD Shallow Life? Die ben ik nu aan het luisteren namelijk.

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Tarja was qua zang verreweg beter. De stijl van de band is na de komst van Anette inderdaad veranderd maar Dark Passion Play vond ik absoluut geen slecht album, verre van dat zelfs. Ik was er eigenlijk zeer tevreden over maar dat je het niet kan waarderen snap ik inderdaad wel. Het is een andere muziekstijl geworden en daar moet je maar net van houden.

Dat After Forever ermee gestopt is blijf ik wel een grote domper vinden. Het was echt een band op zichzelf, zo kan je Within Temptation nog wel vergelijken met andere metal bands maar After Forever stond echt op zichzelf. Gelukkig hebben ze genoeg CD's nagelaten en blijf ik het gewoon een geweldige band vinden :)

Ik ben zelf dan ook wel een fan van Female Fronted bands :+

12. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, nieuwe CD van Lacuna Coil klinkt goed :D!

13. SysanApse

SysanApse Guest

Ik heb niet echt iets met Metal.
    Maar wel paar goede nummers , zoals Bulls On Parade , Schism en Scream Aim Fire.
    Maargoed daar was deze post niet voor :A

Ik wou even Winterbase en de andere die aan de startpost hebben gewerkt even complimenteren.
    Wat een Super OP , petje af =D

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Tnx. Die startpost heeft wel wat tijd gekost inderdaad :)

Nieuwe cd van Maroon (Order) is echt nice :) Zeker een aanrader voor de liefhebber van metalcore :)

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niet helemaal kapot van. Karmacode was beter.

Maar hierdoor blijft de band interessant natuurlijk:

hmmmm:9

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, die Lacuna Coil cd ben ik ook al weer vergeten... zo heerlijk inspiratieloos weer.

17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Karmacode vind ik persoonlijk ook wat beter.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Is het nou toeval dat al die nummers in Guitar Hero hebben gezeten? :9

19. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nieuwe album van Chimaira geluisterd, vind het maar een traag album. Wel zwaar, lekker zwaar maar te langzaam.

20. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste indruk van dat nieuwe album van Chimaira is wel redelijk goed. Niet echt bijzonder verder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina