De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hebben jij en ik wel dezelfde wedstrijd gezien? :lol: Laatste was Essien, Mascherano moest hem wel stoppen, maar geeft niet. Was overigens een klein tikje, geen gele kaart waard. De eerste? Ja ... je bent een verdediger of niet en in de Engelse Competitie gaat het er iets HARDER aan toe gelukkig. Je probeerd hier gewoon wanhopig met mensen mee te lullen en komt niet met je eigen mening. Je leest wat andere over Drogba zeggen en neemt het klakkeloos over, bah bah. Nep supporter :)

Ik huil om mensen zoals jou omdat je denkt dat :

A) Drogba de beste spits van de wereld vind
    B) Drogba de beste wedstrijd heeft gespeeld
    C) Je Hiddink als GOD gaat zien alleen omdat hij wint? Kijk naar het materiaal in Chelsea, pannekoek!

Enigste wat Guus doet is een mooi praatje houden in de rust.

//Edit. Ga terug naar je hol! :+

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

Sorry hoor maar je slaat nu echt een beetje door. Guus kan alleen een mooi praatje houden? Ga toch weg man.. Drogba in vorm is zeker 1 van de beste spitsen in de wereld, dat heeft hij zeker wel bewezen.
    Je deklasseert Hiddink nu tot een middelmatige trainer die alleen wint als hij goed materiaal heeft, maar je vergeet gemakshalve wat hij bij Australie, Zuid-Korea en Rusland doet en heeft gedaan. Je gaat een beetje te ver in je haat tegen Hiddink hier:{

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0

Ohja, een open veld en hem vervolgens even neermaaien. Hij had geluk dat het niet over de middenlijn was want dan had hij kunnen gaan douchen. Over Hiddink, zit het zo diep bij je? Ik zeg nergens dat ik voor Hiddink ben, ik ben voor Chelsea :). En materiaal zegt niet zoveel, dat moet je er ook uitkrijgen. Maar ach jou visie is zo gefocust op JOU ALMACHTIGE LIVERPOOL dat je dat toch niet ziet.

En over Drogba, ja hij is inderdaad (in zijn huidige vorm) een van de beste van de wereld. Staat er toch maar weer in z'n wedstrijd, welke spitsen zie je dat nog meer doen dan? Of wie denk jij dat er beter is? Torres? Nou die hebben we niet gezien... Mischien v. Nistelrooij.

En ookal is het Engeland voetbal heeft regels. Dat Skrtel en de overige Liverpool spelers Drogba meerdere keren neerhaalt sja.. Logisch dat hij blijft liggen. Maar ach dat zal je vast niet kunnen inzien. Of denk jij dat elke blesurre echt is?

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als Hiddink trainer word van NAC Breda worden ze ook geen kampioen.

En weer zo'n Ajaxcied die voor de winnende club is :+ Stel pipo's. Ik ben voor Liverpool en heb geen hekel aan Guus. Alleen de dollar / pjotre tekens in zijn ogen zeggen vaak genoeg.

5. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee, maar de kans is groot dat hij een goede prestatie neerzet met NAC en dat lijk je compleet te negeren door je haat voor Hiddink..

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet maar nooit. Ook niemand had verwacht dat AZ kampioen zou worden onder van Gaal..

Guus doet het alleen voor het geld? Waarom blijft hij dan niet bij Chelsea? Abramovic zou er heel wat voor over hebben.. Guus heeft daarnaast dat geld allang niet meer nodig.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Haat voor Hiddink, bla-die-bla.

Ga nou maar voor Chelsea zijn alleen omdat ze gewonnen hebben. Nutteloze figuren ;)

Waarom hij niet bij Chelsea blijft? Simpel, hij wil dat toch zelf niet. Hij heeft Rusland als eerste, dan Chelsea. Geloof dat hij zelfs heeft gezegd dat hij geen clubs meer wou coachen, dit is dus een uitzondering maar hij kapt er toch mee.

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar ik denk dat je je vergist in de uitdaging die die zoekt. Gezien de landen waar ie naar toe gaat. Dat zijn niet de landen waar je het als trainer erg makkelijk hebt als het niet gaat. Hij was idd nooit bij chelsea gekomen zonder Abromovitch, want Rusland had hem anders nooit laten gaan ze kunnen geen nee zeggen tegen Abromovitch gezien hij de grote financieer is momenteel

editje : Ik ben volledig neutraal hier. En had gister miss zelfs lichte voorkeur voor liverpool omdat zij de underdog waren.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee, weer Frank Snoeks. "Bruno Alvesh", "Merreilesh"...

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hahaha

Huueeeelllk

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 Christiano Ronaldo

E: Wooow, normaal gesproken zijn er 20 posts voor me :+.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goedemorgen.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een goal!

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja maar iedereen is er een beetje stil van Alizor.
    Bijna niemand gunt het maar het is echt een zieke goal..

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haat ronaldo echt door fifa, nu knalt ie hem er wel lekker in.

Come on porto

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wow. Echt supermooie goal. :D

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Bij Liverpool post ik altijd als 1e 8)
    Maar dat is ook omdat ik voor Liverpool ben en niet voor Manchester United of Porto.
    Maar deze goal vind ik echt heel mooi gedaan door Ronaldo _O_

Ik gun het porto vééél meer dan United.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop een beetje dat v/d Sar matchwinner wordt :+

Beide teams boeien me verder niet zo..

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden: