Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    The movie ‘The International’ ( Starring Clive Owen and Naomi Watts)

Zet hem er anders even op met aanpassingen die je gedaan hebt, kijkt wat lekkerder.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    April 14, 2009

Dear sir/madame,

I am pleased to tell you that we are going to make a trip. It will be in Amsterdam and we are going to the movies and we will make a trip on a cruise boat. The trip will be held on Saturday the 18th of April 2009. We will start the day at Rembrandtplein in Amsterdam. You will have to be there at 13:30. At 13:45 we will start walking to Pathé De Munt. It is not far from Rembrandtplein. The movie ‘The International’ ( Starring Clive Owen and Naomi Watts) will begin at 14:25. The movie lasts about 2 hours, so we will be finished at 16:25. Hopefully, it will be a nice day and the weather will be fine too. So everybody should just wear casual clothes. It is a trip to forget all the work we are doing! When everybody is ready, we are going to walk to Central Station/Prins Hendrikkade. The cruise boat will be waiting there. We will be walking across the Rokin and the Damrak. The boat will not leave before 18:15, so we have plenty of time to walk. The tour will take approximately 2 hours. We will visit most of the canals in Amsterdam and other nice places. And we will have dinner on the boat. We will get a Holland style dinner. There will be plenty of nice things to eat and drink and hopefully everybody will like it. The tour will be over around 20:15/20:30. From there on, everybody will leave by themselves. Hopefully, we will have a nice day! For more questions you can always call us.

Kind regards and I am looking forward to see you at our day trip!

Yours faithfully,
    Patrick Kenawy

Dit is hem dus met alle aanpassingen! :)

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  3. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk krijg je een goed cijfer :)

4. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, hoop dat jullie me kunnen helpen met onderwerp voor mijn spreekbeurt engels voor aanstaande vrijdag. Idee van de spreekbeurt is dat ik over een onderwerp praat rond de 10/15 minuten (moet te doen zijn), maar daarna moet ik de overige 35-40 minuten vullen met 5 stellingen waarover de klas kan debateren. Ik moet dus een redelijk algemeen onderwerp hebben (hoeft niet recent te zijn, mag wel) waar de klas over kan debateren. Alvast heel erg bedankt!

5. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen, ik ben erg slecht met cijfers. Ik sta gemiddeld een 3.7 op natuurkunde. ik mag echter niet onder de 3.5 komen, anders heb ik een probleem (ik mag dus wel een 3.5 staan maar geen 3.4). Morgen heb ik een toets die 13% mee telt. Met andere woorden: 87% is 3.7. Wat is nou het laagste cijfer dat ik mag halen om nog een 3.5 te staan?

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Even een paar aanpassing, staat iets netter. To make a trip kan je eventueel nog veranderen in On a trip.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Bedankt, maar heb het vandaag al in geleverd. Zal in ieder geval wel een voldoende zijn ( Ben dan ook vast een van de weinige die het in zal leveren ) :+

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een 1.8
    3,7 x 0,87 + 1,8 x 0,13 = 3,453 is afgerond een 3,5.

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    3,45 wordt afgerond naar een 3 ;) Dus een of twee tiende hoger en je zit safe. Wat is het onderwerp van je toets :+?

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zozo , een 3.5 staan. Misschien tijd voor bijles?

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hmm 3,45 word toch eerst afgerond naar een 3,5...?
    Nouja, als je een 2,2 haalt sta je een 3,5 dus dan zit je safe.

13. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    aah mooizo bedankt allen.

Haha, het heeft tot dusver weinig opgeleverd. gelukkig is het m'n enigste onvoldoende. ;)

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Bij ons tellen tiende niet mee :mad: stond vorige jaar een 5.48 voor Frans en werd afgerond naar een 5.4 :mad:

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol wtf, hier word het gewoon afgerond naar een 5,5..

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat mag helemaal niet eigenlijk :eek:

Een 5,48 is dichter bij de 5,5 dan bij de 5,4.. eigenlijk klooien ze dus met de cijfers.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    -edit-

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  18. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand een onderwerp spreekbeurt? Zou zeer gewaardeerd worden.

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Welk vak?

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    is dan wel een 5.5 maar geld wel als onvoldoende.. Dus opzich maakt dat weinig uit. (bij ons dan).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina