1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik hoop dat ze allemaal door de journalistiek zijn opgeblazen maar met Wilder weet je het nooit, de link naar Mein Kampf is natuurlijk een kromme en totaal buiten proporties maar daarin stonden ook ideeën over politiek, rassen en nationalisme. Nu heb je daar wel meer boeken van natuurlijk maar het blijft een agressieve vorm van handelen van Wilders.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wilders is niets anders dan een oproerkraaier, een aandachtsgeil ventje.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dan had ik de context goed begrepen ;). maar liever even zeker weten dan gokken

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Oh fuck, nu krijgen we weer een mediahype, en uiteindelijk is het een filmpje die gemaakt is door een kleuter...

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk wel dat de verwachtingen wat lager zijn na de release van deel 1 hoor :+

6. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Shit is weck.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    kijken of bij deze film ook het vervolg slechter is dan het orgineel:emo:

8. GomoRra

GomoRra Guest

Yesss een nieuwe Fitna!!!!

Komt Nederland weer in het nieuws!

En verder ben ik het eens met Wilders. Op veel punten, een paar niet, maar misschien heb ik niet alle info erover!

Wilders for the win!

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    |:- Heerlijk zeg

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik ben dan wel anti wilders, ik ben benieuwd naar dit nieuwe deeltje. Hoewel het origineel echt baggerslecht was (het gemiddelde Youtube niveau ligt tegenwoordig hoger), ben ik nieuwsgierig over Wilders dit beter aanpakt en wat proffesioneler te werk gaat.

Al met al ben ik bang dat het ouderwets lekker moslim bashen wordt waarbij feit en fictie lekker worden gemixt tot een subjectief zootje.

11. GomoRra

GomoRra Guest

Anti wilders is zooo 2006

Eerste deel was cheap, hij krijgt nu hulp van Amerikanen.
    Maar waarom ben je Anti wilders? Als je moslim bent dan hoef je dat echt niet te zijn. Ik ken genoeg moslims die op hem zouden stemmen hoor

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Oja, het is tegenwoordig hip om Wilders aanhanger te zijn? Get a break.

Even een kort vraagje: waarvoor dient volgens jou een minister president? Wat moet iemand kunnen en laten om een land te besturen?

Mijn opinie: een minister president moet een land stabiel kunnen besturen, problemen waarnemen en hiervoor goede oplossingen kunnen vinden en deze goed kunnen toepassen.
    Wat doet Wilders? Hij verzint problemen die er niet zijn, gooit ze in de media waardoor onze maatschappij alleen maar onstabieler wordt, en heeft nog geen enkele oplossing genoemd.
    IMO dus juist het tegenovergestelde van een geschikte minister-president.

Wat the fuck? Deze zin snap ik niet echt :/

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat mensen zo ontiegelijk kortzichtig zijn ten aanzien van Wilders, en ten aanzien van mondiale politiek.

Maar leg mij is uit

Dit wil Meneer berijken door middel van oa :

Beetje common sense en men komt tot de conclusie dat dit compleet onhaalbare nonsens en populistisch geschreeuw is. Waarmee Nederland op financieel,nationaal en internationaal vlak gezien volledig naar de klote wordt geholpen.

Verder declasseert Wilders zijn eigen mogelijkheden om potentieel te regeren met dit soort onzinnige taal en weer een Fitna. Niet dat ie wil regeren, want dan komt het puntje bij paaltje en kan ie niet meer schreeuwen en weglopen. Maar geen enkele Partij die met deze man rond de tafel wil, zowel nationaal als internationaal.

Maargoed laat hem z`n gang maar gaan, laat hem zichzelf maar weer compleet voor lul zetten met een "film" die vol staat met fouten en verkeerd vertaalde texten.

14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoelt dat niet elke moslim persé tegen wilders is.

Nederland is internationaal gezien al een sterk en vitaal land. Een hoog BNP, laagste werkloosheidspercentage in Europa etc. Er moeten alleen meer maatregelen komen om mensen te stimuleren een eigen bedrijf op te starten en zo kan men internationaal sterker worden.

Iedereen wil wel een belastingverlaging, maar het gaat altijd ten koste van iets. Men moet die hele overheid eens herstructureren, dan kan er genoeg bespaart worden.

De EU heeft enorm bijgedragen aan onze welvaart en nu dat we welvarend zijn kunnen we er niet zo maar uitstappen. De kosten zullen alleen maar stijgen als we afgezonderd worden van de E.U. aangezien er minder concurrentie is en dus de prijzen stijgen. Hij bekijkt het vanuit een immigratie probleem, maar er zijn genoeg bedrijven die in de problemen komen als de Schengen zone vervalt.

Geen nieuwe landen bij de EU is een standpunt dat veel landen op het moment hebben. Na de laatste twee uitbreidingen is er een uitbreidings vermoeidheid bij veel landen. Echter, de landen kosten ons nu geld, maar in 20 jaar zitten ze op het economisch niveau van Spanje en is het een enorme afzetmarkt.

Zelfde geld voor Turkije, deze bij de EU krijgen heeft genoeg voordelen. De overduidelijke is de belangrijke positie die het land in het midden-oosten heeft. Verder heeft het 1 van de betere legers in de wereld en vanuit economisch perspectief is het een enorme afzetmarkt als het welvarend wordt. Toch al snel zo'n 80 miljoen (uit m'n hoofd). Als die over 20 jaar allemaal Nederlandse kaas eten en philips producten kopen is het toch een enorm voordeel. Echter moet turkije nog veel doen aan mensenrechten, corruptie etc.

Verder vond ik het zo kinderachtig dat hij en z'n partij wegliepen bij het crisis debat. Ik snap dat ze ontevreden zijn dat ze niet veel in te brengen hadden, maar weglopen is niet iets wat een politicus hoort te doen. En dan nog door deze actie meer zetels krijgen ook nog. Hij heeft niks ingebracht en daarvoor wordt hij nog beloond ook?

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  15. GomoRra

GomoRra Guest

Gelukkig lopen jullie echt met je ogen dicht op straat of komen jullie niet buiten omdat jullie teveel gamen ofzo...

Er veranderen zo veel dingen om mij heen dat is niet leuk meer. Er komt hier een nieuwe moskee met van die minaretten erop en in de toekomst gaan ze zelfs tot gebet schreeuwen door zo'n speaker.. Echt doe is normaal in een gemeente met 20.000 inwoners.

Verder worden overal meiden lastig gevallen in de discotheek en op straat door moslims. Ik zie het zelf gebeuren.. Zeg je er wat van, dan heb je een groot probleem.

In Amsterdam zie ik dit soort dingen ook vaak gebeuren.

Maar geloof me ik ben niet anti-moslim ik heb zelfs moslim vrienden, maar die kunnen zich wel gedragen.. Zal wel aan het niveau liggen van de opleiding..

Verder vind ik alle radicale moslims gewoon te idioot voor worden. Willen ze niet op tv komen omdat er een vrouw met een rokje in de studio zit of wijn op tafel staat. Echt get a live!

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik wilde precies hetzelfde gaan zeggen. Heb net op de PVV site rondgeneust, en zijn plannen om de belasting te verlagen lijken meer te zijn neergezet om stemmen te ronselen dan een daadwerkelijk doordachte ideologie.

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Deel 1 was echt vet gemaakt... met Windows Moviemaker.8) Wat ik grappig vond na die bagger film, dat er ook werkelijk landen waren die zich aangesproken voelden door dit filmpje, slecht gemonteerd, verkeerde informatie (vooral die afbeelding die van een andere gast bleek te zijn), slechte regie, slechte speciale effecten etc kortom bagger van de eerste plank. Toen als klap op de vuurpijl gingen ze producten boycotten van ons land, net of Philips het wat kan boeien of het 2 spaarlampen in een ontwikkelingsland minder verkoopt.

Mensen moeten zich niet zo snel opwinden, al die heethoofden (waaronder: Wilders) en haatbaarden tegenwoordig dát verpest echt de hele wereld samenleving.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Blijkbaar ligt het niet aan de religie, maar aan de persoon zelf. Dat zeg je zelf ook al, maar blijkbaar realiseer je het niet echt.

Eerst scheer je iedereen over 1 kam, en dan beweer je dat jij wel aardige moslims kent die niks verkeerd doen. Dus ze bestaan wel!
    Alleen omdat een groepje het verpest, mag niemand die in Nederland komt wonen een uitkering? Dat is toch belachelijk? Denk je dat Wilders uitzonderingen gaat maken?

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een kerk of een synagoge was, zou je er dan een probleem mee hebben?

Ik woon zelf ook in een klein gehucht met genoeg 1ste en 2e generatie buitenlanders. Er zitten ook wel rotte appels tussen maar er zijn genoeg mensen die zich wel kunnen gedragen. Die mensen die zich wel gedragen voelen zich echt zwaar genaaid door de groep die het verziekt.

We hebben zelf al die mensen hier naartoe gehaald onder het motto van een beter leven, hoger loon en hebben hun alle klusjes op laten knappen die we zelf niet wouden doen. En nu het niet meer uitkomt kun je die mensen niet zo maar het land uit knikkeren. Iedereen dacht dat die gastarbeiders maar tijdelijk kwamen werken, maar in plaats daarvan vestigden ze zich in Nederland met hun families. Er is toendertijd nooit veel gedaan om deze mensen te laten integreren. De probleem jeugd nu zit met een moraal conflict tussen een land van herkomst opvoeding en een Nederlandse samenleving.

We moeten stoppen met het vingertje wijzen zodra het wat minder gaat in de samenleving. Je kunt niet de moslims als groep aanwijzen en zeggen dat zij het probleem zijn. Er zijn meer factoren voor nodig.

De Nederlandse overheid moet eens stoppen met het knuffelen van jongeren die in de fout gaan en een hardere aanpak gebruiken. Wat nou een taakstraf van 20 uur als je een buschauffeur in elkaar slaat. Dat kan toch niet, die mensen moeten ze harder aanpakken. Er zitten te weinig consequenties voor die jongeren aan als ze in de fout gaan.

Overigens vind ik het niet kunnen dat buitenlanders die hier al 20 jaar wonen geen woord Nederlands spreken, je kunt toch minstens basis niveau leren zodat je jezelf duidelijk kan maken tijdens het boodschappen doen etc.

Ook ben ik het eens dat wij ons te veel aan de minderheden aanpassen in plaats van andersom. Op het moment dat ze in Nederland komen wonen / asiel aanvragen weten ze toch wat voor een land het is en wat de gewoontes hier zijn. Respect dient van beide kanten te komen.

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

Even voor de duidelijkheid, deze standpunten komen van de pvv site. En zijn standpunten waar ik het niet mee eens ben :9

Deel Deze Pagina