De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    PSG vs Kiev was ook mooi hoor! Vooral de 1e goal:

[yt]7CArFPCbdYY[/yt]

8)

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, da's wel een gruwelijke ketser.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Kan iemand mij uitleggen wat er met Manchester City aan de hand is? Ik kan niet begrijpen dat de rijkste club uit de beste competitie een speler als Caicedo heeft lopen in de voorhoede. Serieus de slechste speler die ik dit seizoen heb zien spelen :lol:.
    Gisteravond heeft die in totaal 10x (!) buitenspel gestaan! Haha, dat is dus 1x in de 9 minuten. Als je dan nadenkt, is dat zo'n beetje elke aanval lol.
    Snap dat echt niet.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ze hebben een middelmatige ploeg met heel veel geld, alleen wil niemand er spelen, behalve Robinho; een omhoog gevallen figuur die zelden tot nooit goed speelt.

Gewoon helemaal niks bijzonders aan.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Het was meer een retorische vraag :)
    Ik weet het, ik ben benieuwd waar dat geld heengaat. Snap niet dat je een te dure keeper koopt als je Joe Hart hebt staan. Supertalentje.
    Kompany en de Jong zijn nog wel 'leuke' aankopen, maar geen superspelers.
    Er is niemand die het team draagt. Ireland is een goede voetballer, maar niet volwassen genoeg. Dunne is echt een super verdediger, maar ook niet al te slim... Elano krijgt te weinig speeltijd.
    Ben benieuwd wie ze gaan kopen deze zomer.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Middenveld wordt weer volledig vergeten :mad: spelen ook geweldenaren op hoor. Fabregas, Iniesta, Xavi etc.

Ik denk dat Barca wint, ik hoop op Arsenal - Barca als finale en dan mag van mij de ploeg die het die wedstrijd verdient winnen.

p.s. tyrant die Caicedo had wel wat aardige momenten in tegenstelling tot Robinho :+ het is overigens nog steeds niet de rijkste club ter wereld.

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Fabregas speelt bij Arsenal hé, al ben ik zeker niet de enige die hem zeer graag bij Barça wil zien spelen. Xavi en Iniesta zijn sowieso helden. _O_

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Vond je? Man, wat een drama.
    Enne, het is niet de rijkste club in de boeken.
    Maar met die Abu Daib groep hebben ze wel het grootste vermogen, alleen is dit niet hun directe liquiditeit.
    8)

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heeft iemand de goal van C. Ronaldo tegen Porto ergens op internet gezien (2e wedstrijd)?

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik noem gewoon wat geweldige middenvelders die nu in de halve finale van de CL zitten, niet persé barca. Had er wel meer op kunnen noemen, maar cba.

@ Tyrant, ik vond hem ook niet goed, maar speelde meer klaar dan Robinho. En gewoon een goed doelpunt.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Over het hele seizoen gezien is Robinho wel effectiever hoor.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
  15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat moet Barça met Fabregas? Xavi is veel beter en Iniesta ook. Bovendien is de balans op het middenveld weer volledig zoek als je nog zo'n verdergewicht er bij zet. Sowieso begrijp ik niet waarom Barça iemand zou moeten kopen. Het draait nu perfect, en ik lees maar dat mensen Fabregas, Ribéry, Van Persie en Ibrahimovic er nog bij zouden willen. Onvoorstelbaar... De balans is nu perfect, ze spelen geweldig, winnen alles (dik of met gemak) en er is geen vuiltje aan de lucht.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik begrijp wat je bedoelt en ben het wel gedeeltelijk met je eens. Ik zie op dit moment ook niet echt iemand die moet komen naar Barça. Ze hebben een geweldige team en nergens zie ik echt een plek waar versterking nodig moet zijn. Sowieso heb ik ook niet graag een Ribéry, Van Persie of een Ibrahimovic bij Barça. Gewoon omdat we al genoeg spelers hebben. En de jeugd is ook al goed bezig met Busquets en Bojan. Misschien alleen iemand voor links achter, Abidal is niet zo slecht maar is te veel geblesseerd.

Fabregas bij Barça hoeft ook niet aankomende seizoen, want ze hebben een perfecte middenveld. Maar misschien over 2/3 jaar. In ieder geval, dat lijkt mij tof. Maar ik ben een idioot. :)

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is ook wel een speler voor Barça, maar ze hebben hem nu echt totaal niet nodig. Alleen maar een overkill, en dan flipt de balans weer. Zou zonde zijn.

In de toekomst misschien, maarja ik zie Xavi en Iniesta Barça eigenlijk nooit verlaten.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Fabregas nu ook de grote man bij Arsenal op het middenveld, dat zal hij niet meer zijn als hij komt naar Barca.

Even ter opheldering ook al hebben jullie dat waarschijnlijk allang door, maar ik bedoelde niets als Fabregas naar Barca ofzo.

Ik zou zo 1 twee 3 ook niet een speler weten die past in de basiself en ook echt een grote toegevoegde waarde is. Ik vind het middenveld geweldig, en de aanvallers zijn ook niet de minste :+. Verdediging ook zeker niets mis mee, misschien een keepertje? O-)

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heracles - NAC 4-0 na 40 minuten :{

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    NAC mag nog wel uit gaan kijken. Zo veel punten scheelt het niet meer met het 2de rijtje. 4-0 tegen Heracles in de eerste helft is wel heel erg...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina