Hey ik wil dus een motor en rijbewijs halen binnen nu en 5 jaar (
, als ik wil kan ik volgend jaar pas beginnen). Motor rijden lijkt me simpelweg ontzettend gaaf om te doen.
Maar in ieder geval, ik weet dat er wat wetten zijn, zoals minimaal 21 jaar voor een zware motor. Nu vroeg ik me af...
1) Heb je nou echt voordeel om eerst je auto rijbewijs te halen? Ik ben sowieso van plan deze te halen, waarschijnlijk zo snel mogelijk
2) Hoeveel ben je nou ongeveer voor een motor rijbewijs kwijt? Ik had iets gelezen van 1.000 - 1.500 euro, maar ik zou het liever van mensen persoonlijk horen
Wat is nou slimmer, om pas op je 21e je motorrijbewijs (en motor natuurlijk) te halen? Omdat je die 3 jaar ervoor toch alleen maar een lichte kan berijden)
4) Hoeveel ben je nou voor een gemiddelde 2e hands motor kwijt, Ik snap dat de prijs ontzettend kan variëren. Maar moet ik nou aan de 2.000 euro bijvoorbeeld denken? (Qua model wil ik iets in de richting van zo'n race ding, zoiets als het plaatje hier, natuurlijk geen echt race ding, maar wel een model in deze richting)
Ik heb verder nog vrij weinig kennis in alle motor zooi, lijkt me alleen steeds gaver en ik weet bijna zeker dat ik er 1 wil gaan halen, wanneer de kans het best is.
bvd
Klik om te vergroten...