Gelukkig heb jij ALLES al meegemaakt en weet je gelukkig waar het probleem ligt. Fuck, denk eens na
Ik ben opgegroeid in de Bijlmer, een stadsdeel met al meer inwoners dan jouw gemeente met 20.000 inwoners (wat je daar überhaupt naartoe wilt gaan is mij onduidelijk?).
Ja dingen veranderen nou eenmaal, we zijn zo'n verdomde bekrompen volk dat al gaat huilen omdat de kleinste veranderingen. Ik snap niet wat je er tegen hebt dat er een moskee wordt gebouwd, bij mij om de hoek zijn ze nu ook bezig, toch alleen maar fijn dat die mensen een plek hebben om met hun geloof bezig te zijn. Over die speaker zou ik me niet eens druk maken, hoe vaak ben ik zondag ochtend wel niet vloekend wakker geworden omdat zo'n kutkerk om 9 uur een tering herrie moet maken
Daar hoor je niemand over en dat geluid gaat veel harder en veel verder _0/
Je zegt alsof die meiden alleen maar lastig worden gevallen door buitenlanders, het klopt dat er genoeg allochtone criminelen zijn maar is dit echt aan hun geloof te denken? Ik betwijfel het.
Hier ga ik niet eens op in
Radicale gelovigen zijn allemaal verschrikkelijk, waarom nu constant de moslims in de spotlight worden getieft is ook onredelijk. Er zijn in NL voldoende radicalen van de kerk met bizarre meningen en visies die vaak NIET onderdoen voor de islamitische radicalen. Het zijn natuurlijk uitersten maar het gebeurd niet alleen onder de Islam
Iedereen zit met Pasen leuk en gezellig naar de Paus te kijken maar wat voor dingen die man soms kan zeggen mbt homo's, anticonceptie en dergelijke schieten mij ook duidelijk in het verkeerde keelgaat.
Klik om te vergroten...