Ach, het is gewoon een wanprestatie met een trainer die volgens mij ECHT geen verstand heeft van voetballen. Wat doe je in godsnaam als je met 2-0 achterstaat? Ja, zoals Maaskant lekker alles op eigen helft laten staan. Te GEK voor worden. Oké, 2 spelers wisselen uit pure noodzaak ( Loran, Penders ). Maar om dan Kolka als VERDEDIGER te plaatsen!? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!?
Nee, een extra SPITS inbrengen. Dat is wat je moet doen, alle ballen netjes naar voren en balbezit houden ipv alle ballen naar voren en kijken wie hem vangt. Mijn god, echt ... kan hier zo pissig om worden.
Jelle : "Oh, ik ben keeper ... daar komt de bal ... ik zal hem eens *IEW* Zit poep aan! Kut, doelpunt tegen".
Amoah, ga is voetballen! Doe is rennen! Speel eens met je team mee.
Boukhari, weet jij uberhaupt wel wat rennen is!? Langzame zak, opzouten! BUITEN-SPEL VAL, ken je die ook!?
Lurling, mooi, blijft tenminste nog enigzins vechten en z'n ding doen.
Gorter, die wil tenminste nog.
Als dit dinsdag zo gaat is? Damn, ik houd m'n hart vast. Mooi commentaar van Maaskant, lekker de scheids de schuld geven. Rot toch op, die deed z'n werk goed. Penders weet net zo goed dat dat een strafschop was. En dat de jongens met de wedstrijd van dinsdag in de maag zitten is ook geen excuus.
Maargoed!
COME ON NAC!
Laatst bewerkt: 17 apr 2009