De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    @hierboven, ik denk dat Barca werk moet gaan maken van Zhirkov voor er een engelse club mee aan de haal gaat.

een Fabregas zou echt overkill zijn , ik zou bij versterking voor barca eerder aan een type Essien denken. Daarnaast denk ik dat al die speculaties over Ibrahimovic en van Persie eigenlijk alleen gelden in het scenario waarin Eto'o deze zomer zou vertrekken.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Drama ... echt een drama.
    Maaskant, blijf maar lekker met de punt naar achteren spelen. Sta je met 1-0 achter, lekker 11 man op eigen helft! Goed zo doorgaan! :lol:

Na het weekend staat NAC 10de :) Als ze dinsdag maar winnen ( alhoewel ik dat echt NIET zie gebeuren ).

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Na dit weekend kan sowieso niet. Ik zie ze dinsdag trouwens ook niet winnen. Finale wordt gewoon Twente - Heerenveen.

4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Laat NAC maar lekker naast de play offs grijpen, dat is echt geen prijs in mijn ogen.

Zo worden we alleen wel weer het lachertje van de Eredivisie, zo zie je dat je zonder inzet van iedereen dik kunt verliezen. Nu al de 4de 4-0 nederlaag tegen een laag geklasseerde ploeg.

Dinsdag zal het toch anders moeten.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, het is gewoon een wanprestatie met een trainer die volgens mij ECHT geen verstand heeft van voetballen. Wat doe je in godsnaam als je met 2-0 achterstaat? Ja, zoals Maaskant lekker alles op eigen helft laten staan. Te GEK voor worden. Oké, 2 spelers wisselen uit pure noodzaak ( Loran, Penders ). Maar om dan Kolka als VERDEDIGER te plaatsen!? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!?

Nee, een extra SPITS inbrengen. Dat is wat je moet doen, alle ballen netjes naar voren en balbezit houden ipv alle ballen naar voren en kijken wie hem vangt. Mijn god, echt ... kan hier zo pissig om worden.

Jelle : "Oh, ik ben keeper ... daar komt de bal ... ik zal hem eens *IEW* Zit poep aan! Kut, doelpunt tegen".
    Amoah, ga is voetballen! Doe is rennen! Speel eens met je team mee.
    Boukhari, weet jij uberhaupt wel wat rennen is!? Langzame zak, opzouten! BUITEN-SPEL VAL, ken je die ook!?
    Lurling, mooi, blijft tenminste nog enigzins vechten en z'n ding doen.
    Gorter, die wil tenminste nog.

Als dit dinsdag zo gaat is? Damn, ik houd m'n hart vast. Mooi commentaar van Maaskant, lekker de scheids de schuld geven. Rot toch op, die deed z'n werk goed. Penders weet net zo goed dat dat een strafschop was. En dat de jongens met de wedstrijd van dinsdag in de maag zitten is ook geen excuus.

Maargoed!

COME ON NAC!

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Zo zat je vorige week zeker ook te kijken?

En maaskant geeft de scheids niet de schuld, het duidt alleen in inconsequente handelen aan.
    Tegen W2 ziet de 4de man iets wat er totaal niet is en vind het nodig om in te grijpen.
    Tegen AZ staat de 4de man er vol op te kijken maar doet niets.
    En nu wordt er door een assistent terecht gehandeld, want het was gewoon een penalty.

Hij wil gewoon een duidelijke lijn zien, of allemaal ingrijpen als ze het zien of de scheidsrechter laten bepalen. Ik had meteen hetzelfde gevoel toen de grensrechter ingreep.

Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik zeg ook niet dat ik het middenveld ben vergeten van Barca. Fantastisch middenveld heeft Barca. Wat wil je eigenlijk nog meer met Iniesta, Xavi en Yaya. Daarnaast heb je ook nog Keita en Chleb, hoewel ik jammer vind dat Barca zoveel betaalde voor Chleb terwijl ze hem minimum gebruiken =(

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Rot toch op man. Als je een beetje verstand hebt van voetbal dan weet je dat de arbitrage echt niet een brief van de KNVB krijgt om NAC op elke mogelijke manier maar te naaien of wel soms? Als de grensrechter had gevlagd in het voordeel van NAC ( dus een penalty VOOR NAC ) dan hadden we die vent de hemel in geprezen. Kom op zeg, kappen met dat "I BLAME THE REF" gezeik. Die penalty was terecht, klaar. En oké, de scheids zag het niet, maar dan nog ... een heel stadion vol en ik vanuit mijn luie stoel ook.

Tegen AZ heeft NAC degelijk gevoetbald, lekker stabiel en een paar goede kansen. Je weet dan ZELF ook wel dat AZ alles-op-alles zet om toch de 3 punten binnen te halen. Tegen AZ met 1-0 verliezen is echt niet erg, maar tegen Willem 2 met 2-0 en tegen Heracles Almelo met 4-0!? Kom op.

NAC gaf het tegen Willem 2 toch zelf weg? Slechte uitverdedigd ( Boukari! _O_ ) en dan ook nog is 2 rode kaarten? Wat is dit? Ultimate TEAM van FIFA 09!? Nu geven ze het weer weg, zaten totaal niet in de wedstrijd en dat is jammer.

Toch, ik wil wel eens weten wat je bedoeld met : "Zo zat je vorige week ook te kijken?"

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Alexander Hleb btw, niet Chleb. Jammer dat die bij Arsenal weg is :mad:

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet ook wel dat het niet goed was en ik ben ook niet tevreden over de gang van zaken in de laatste verloren duels, maar ik ben niet zo'n supporter die iedereen en alles afkraakt. Boukari maakte tegen w2 inderdaad een fout, maar om hem daarvoor nou af te fakkelen?

Vandaag gewoon terecht verloren, een collectief falen, maar om nou zo te klagen op Ter Rouwelaar bijvoorbeeld vind ik jammer. Die jongen heeft genoeg punten gepakt voor NAC en hij heeft ook wel eens mindere dagen. Zo hebben ze allemaal goede en mindere dagen. Daarom spelen ze ook bij een club als NAC en niet bij de top.

En ik val je verder niet aan ofzo hoor, maar ik vind her jammer dat je zo sterk reageert en daarom vroeg ik of je vorige week ook zo zat te kijken. Want tegen az speelde heel het team gewoon goed.

En ik zeg toch dat hij de scheids niet de schuld geeft van het debacle, hij vind het inconsequent en dat vind ik ook. Of allemaal ingrijpen of alleen de scheids laten beslissen.

Maar goed, dit is NAC. Af en toe eens winnen van clubs als ajax, psv en feyenoord met schitterend voetbal en af en toe grandioos op ons bek gaan tegen de kleine clubs. Zo is het nu en zo zal het waarschijnlijk altijd blijven. Proud to be NAC!

Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is m'n schoonpa! :+
    Was gisteren bij de wedstrijd, mooie pot de eerste helft. Tweede helft was slaapverwekkend..

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Fiasco noemde Abidal al op, die mag wel gaan banken van mij. Begon het seizoen ijzersterk maar heeft na ongeveer 3 erg sterke optredens nooit meer zo weten presteren. Sylvinho is aan het einde van zijn latijn dus Abidal op de bank en een nieuwe kracht op linksback. Van die namen zou ik slechts Van Persie nog wel willen zien komen. Betekend wel dat Henry moet gaan banken maar die is toch de jongste niet meer. En Van Persie is aardig blessure gevoelig dus dan heb je een mooie stand-in. Maar goed, als we dit seizoen kampioen worden en er vervolgens geen spelers (of althans van naam) worden aangetrokken, dan heb ik daar vrede mee.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maxwell zal een goed zijn voor Barca een man die er vaak overheen komt. En volgens mij speelt die bijna nooit omdat er zo jonge gast speelt (toch NERAZZURRI?).

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wie dan? Maxwell?

Edit: Had Hyb nog niet gezien.

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Roda 0-1 voor bij NEC. Ow man, ik hoop zo dat we het volhouden!

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff Roda gaat ineens weer winnen. Volendam krijgt het lastig. Gelukkig De Graafschap wel achter, penalty Berg.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik niet want ze moeten verliezen, en utrecht ook, maar dan moet feyenoord wel winnen:)

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jammer 1-1.

Maja, hopen dat we tenminste nog een punt pakken.

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    iemand een goeie link voor juve inter? Krijg maar niks gevonden, of het schokt.

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een link voor Twente, staat niks op Athde of hoe je het ook schrijft.?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina