Doe me een lol gast, en verdiep je eens ietsjes meer in autotechniek of rijtechnieken. Het juiste schakelpunt bepalen is ietsjes meer dan het toerental van je maximum koppel. Hoofdstuk 8: Power, Gearing and Traction van het boek 'The Competition Car - Data Logging Manual' legt het je haarfijn uit hoe je dit op meerdere manieren kan doen
Schakelen gebeurd in de racerij ook vaak op snelheid, en niet op toerental, simpelweg omdat het toerental per versnelling verschilt, voor de zoveelste keer.
En om jezelf maar te quoten:
En daar ben jij dus duidelijk niet op de hoogte van...
Oh boy. Ga alsjeblieft niet in op mensen die IETS meer er vanaf weten dan 10 minuutjes googlen. Mijn model is gemaakt in 94-95, ookwel bekend als de MK3.5 en die is anders dan het model 89-94: de MK3. Van buitenaf kan je het verschil zien aan het tankdopje, waar bij de MK3.5 een klepje voor zit en bij de MK3 niet.
Maja, ga nou maar eens pitten. Morgen met 140km/h in een kart zitten dus wil wel enigsinds concentratie kunnen opbrengen
Klik om te vergroten...