De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het zal belangrijk zijn om de Zeeuw en Dembele te behouden en el Hamdaoui. Dan kunnen ze met een leuke loting toch best wat laten zien in de CL.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    AZ zal als het goed is sowieso in pot vier belanden bij de loting. Dat is een zware loting. Dus het is afwachten hoe het ze zal vergaan in de CL. Maar dat zien we wel in augustus.

3. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Toen Huntelaar en Perez zo reageerden bij het eigen doelpunt van Donk vonden de meeste, zo niet alle Ajacieden het prachtig. Beetje hypocriet dus. Waren alle Ajacieden maar zoals Shin David, dan was de haat jegens Ajax ook een stuk minder :)
    En hoe AZ het in de Champions League zal gaan doen is afwachten. Hoe pakt de loting uit, welke spelers vertrekken, welke komen erbij, blijft Van Gaal. Dramatischer dan PSV dit seizoen zal moeilijk worden :+

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, ook daar ging wat aan vooraf:

[yt]tvAwOLdWd3A[/yt]
    (Begint bij 1.10 ofzo)

Jij hebt waarschijnlijk ook een hekel aan Suárez om z'n schwalbes terwijl je ongetwijfeld hard stond te juichen toen PSV uit deze penalty scoorde:

[yt]Z0PwLmTCxT8[/yt]

Moeten we dan ook een hekel aan jou hebben omdat je hypocriet bent? Want sorry hoor, maar je bent pas echt een idioot als je denkt dat dit soort hypocrisie alleen in A'dam plaatsvindt en je daarom gevrijwaard bent om maar een hekel aan ze te hebben.

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Jezus, over oude koeien uit de sloot halen gesproken, welke mierenneuker post nou zoiets.. 1 schwalbe van 3 jaar terug en 25 van Suarez in 1 seizoen is wel iets heel anders..

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    25? |:-

En waarom is dat erger? Het doet niets af aan de daad, en het tijdstip ook niet. Toen vonden jullie het vast geen probleem.

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mee eens.

Maar wat boeien die schwalbes ook? Het is heel oneerlijk. Maar als je wilt winnen moet je soms vals spelen:p

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Lyon verloren van Bordeaux! Marseille nu 4 punten los van Lyon en Bordeaux 2, hopelijk pakt Bordeaux het kampioenschap. :)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lees net dat ik op een ander forum in augustus had voorspeld dat de titel zou zijn beslist op 19 april. :lol: Niet helemaal uitgepakt zoals ik toen dacht, maar heb ik toch nog iets goed voorspeld dit seizoen. :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Over voorspellingen gesproken:
    Komt nog goed ook.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Schaars dan? Volgens sommige is dat toch de sleutel tot succes bij AZ?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Inderdaad, Schaars is IMO de beste voetballer uit de Eredivisie. Ik weet nu al dat iedereen het daarmee oneens is, maar vorig jaar was ie veel geblesseerd en ging het minder.
    Martens en Schaars laten AZ voetballen.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij zijn Schaars en De Zeeuw de twee toppers van AZ. Samen knappen ze een hoop verdedigend werk op waardoor de verdediging ontlast wordt. Ze weten echter ook raad met de bal en kunnen binnen aanzienbare snelheid de bal foutloos doorspelen naar een aanvaller. Je ziet dat de counters van AZ dankzij hun altijd zo goed worden uitgevoerd. Las een tijd geleden in de VI ook een artikel over hen met een aantal statistieken erbij: daar kwam min of meer dezelfde conclusie uit voort.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja dat artikel had ik ook gelezen. Ook mooi hoe weinig balcontacten de Zeeuw nodig heeft. Iets van 30% van z'n toegespeelde ballen kaatst die direct weer. Dat zijn mooie voetballers, ik dacht altijd dat de Zeeuw het meer van zijn fysieke gesteldheid moest hebben, maar hij is ook nog technisch.
    Zulke spelers ontbreken nou totaal bij Feyenoord, dat is precies de reden waarom dit seizoen zo dramatisch was.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens had jij daar ook nog wel eens een handje van toen je nog postte als basovich...

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben het met je eens hoor;) Vind Schaars een geweldige voetballer:thumbs:

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Vitesse speelde Schaars niet goed. Misschien dat de zenuwen en 2007 in het achterhoofd meespeelde. Anyway, zeer goede voetballer voor AZ. Of ie bij een "echte" topclub ook zo kan voetballen is nog maar de vraag. Maar daar twijfel ik niet echt aan.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben heel stiekem benieuwd wat er allemaal van AZ over blijft als 3/4e van het elftal gewoon ergens anders heen gaat? :eek:

Vind het toch wel grappig dat het niet de standaard top 3 is die kampioen word :+

Mooi om te zien dat een team als PSV, wat zo schijt speelde, Ajax zo hard klop kan geven. Heb het commentaar van van Basten niet gehoord of gezien. Leuke wissel trouwens, Anita voor Vertonghen ... lekkere terug speel bal. Naar wie ging 'tie eigenlijk? Vermeer stond amper daar in de buurt :+

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Logische wissel gezien het feit dat Vertonghen al het hele seizoen ontzettend stabiel en constant speelt (gemiddeld staat hij een 7 volgens mij in de VI).
    Kwam hij niet terug van een blessure?

En ja die terugspeelbal, dat zie je zelfs in de champions league......

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    1/4e van het elftal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina