Is dat dat programma van Eddy Zoey?
Want dan drukken ze je inderdaad weg, maar 2 dingen daarover.
1. De vrouwen die daar in zitten zijn heel erg zelfverzekerd, tegen het arrogante aan en willen gewoon op TV komen. Dit soort types val ik zelf helemaal niet op. Echt leuke meisjes gaan niet naar zo'n t.v. programma. Dit zijn van die domme vrouwen die alleen houden van shoppen, soaps kijken en uitgaan. Een zinnig gesprek kan je er niet mee voeren tenzij het over mode gaat
2. Ze doen net in dat programma alsof iedere hobby die een jongen heeft hij 24/7 mee bezig is.
Als ik op een date ga met een meisje en ze vraagt wat voor hobby's ik heb, zeg ik dat ik graag leuke dingen met vrienden ga doen zoals poolen, uitgaan. Dat ik spelletjes leuk vindt, zowel kaarten als bordspellen als computer spelletjes. En ook graag films kijk en muziek luister
En dat ik 2 keer per week badminton.
Ik leg echt niet de nadruk op gamen omdat ik meer meer doe dan alleen gamen. Als zij er niet op inhaakt dat zij ook gamed als ik naar haar hobby's vraag over begint ga ik niet over gamen praten. Niet omdat ik niet graag over gamen praat maar omdat zij het toch niet interessant vindt. Zij kijkt vast graag GTST maar gaat daar ook niet uitgebreid over praten
Maar als je er liever niet over praat bij een eerste date begrijp ik dat. Ik raad je wel aan er geen geheim van te gaan maken.
Het zou zonde zijn als je een meisje echt leuk gaat vinden en dan als ze erachter komt het alsnog uitmaakt omdat ze zo bevooroordeeld is.
Laatst bewerkt: 20 apr 2009