He-le-maal mee eens. Gears 1 won ik echt 9/10 sniperbattles. Afgezien het feit dat er in Gears 2 door die deatmatch-minuut geen fatsoenlijke sniperbattle meer mogelijk is, is Gears 2 vol-le-dig afhankelijk van de connectie. Verder is Gears 2 veel meer toegankelijker geworden voor de minder goede speler. (Tenminste, dat heeft EPIC geprobeerd) Ik erger me ook zo dood aan dat eeuwige geplak aan muren. Gears kon je nog strak langs een muur rennen. Als je dat nu doet zit je er gelijk aan vast.
Verder hoeft niemand mij te vertellen dat ik gears 1 of 2 niet genoeg gespeeld heb. Gears 1 heb ik weleens 16 uur per dag gespeeld.
Gears 2 ben ik momenteel ergens in de 30. Daarvoor heb ik het ook plenty gespeeld. Het zit (momenteel) nog steeds niet goed in elkaar. Ik raad mensen dan ook aan om eens een potje Gears 1 te doen. Je merkt/ziet het verschil direct.
Overigens dat down met 1 active relaod-schot gaf je nog het gevoel dat je moest oppassen voor een sniper. Dat gevoel is nu compleet weg. Sowieso die deathmatch-minuut verneukt gigantisch de 1 op 1 battles die juist zo mooi waren aan Gears 1.
Zo, weer genoeg geluld
Laatst bewerkt: 25 apr 2009