1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel hoor. Merk ook dat ik steeds beter wordt naarmate ik het meer speel. Het is echt geen geluksspelletje.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gears 1 nog regelmatig en met 2 ben ik al een tijdje gestopt omdat er gewoon geen hol aan is. Omdat ik het saai vind hoef je toch niet aan te nemen dat ik het niet goed gespeeld heb.

    Geen geluksspelletje? Ik weet niet hoe het nu is na dat gepatch, maar als ik bijvoorbeeld met een sniper op iemands hoofd schoot dan leek het net of er iemand met een dobbelsteen gooide. 5 van de 10 keer zag je alleen maar een spatje bloed van zn kop komen. Om over de shotgun nog maar te zwijgen.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar je kunt het wel aannemen als je met zo'n opmerking komt hoor. Want als je het spel een beetje kent dan weet je wel dat je skills nodig hebt om echt goed erin te worden.
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar eerst wat meer GoW2 spelen voordat je conslusies trekt;)
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Damn ! Ik koop net die flashback maps, haal ik eerste potje iets van 1000+ connectie met de host weg. Daarna had ik iets van 3000 score zat dat ventje dat je moet pakken in de brug dus die kon je ook niet pakken. Ik leave -1500 volgend potje ! :mad:
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur denk je dat ik het heb gespeeld? Ik denk zelf zo´n 50. Daarnaast ook nog eens 75 uur in de lobby gewacht. :emo:
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu rond de 6 dagen staat op Gearsofwar.com.
    Dus 6x24 uur. En ongeveer 10 seconde per potje in de lobby.
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    5 dagen en ongeveer 1 minuut max. wachten in de lobby;)
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Intraxz heeft zeker wel gelijk hoor. GoW was véél meer gebasseerd op skill. Gears of War 2 meer op connectie. Als je geen host bent schiet je vaak door iemands hoofd met de sniper zonder ook maar enige schade aan te richten. In Gears of War 1 was je echt een held als je goed met de sniper overweg kon.

    Ik was toen der tijd ook erg goed in Gears of War. Eigenlijk zelden iemand tegengekomen die veel beter was. Gears of War 2 is echt geluk hebben om host te zijn anders hebben de sniper en shotgun al vrij weinig zin meer. Ik ben daarom ook niet zo goed in Gears of War 2. Al zijn er sowieso geen spelers die er tussen uit schieten tijdens een match. De host staat toch altijd eerste..
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Damn, ik wil een gouden lancer ! Enig idee hoe ik er nu eentje kan krijgen ?
     
  11. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    limited edition kopen of een code van iemand anders overnemen!! Of iemand met een gouden lancer killen en zijn lancer afpakken (is wel maar voor 1 ronde dan maarja)
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten tot een teammate met een gouden lancer dood is en de zijne oppakken :p. Niet dat ik het vaak doe, vind die dingen maar afgrijselijk.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waarom zou je zo een lelijke gouden lancer willen? Net zo suf als die cheaters met level 100 icoontje.

    Anyway, vanavond nog een paar potjes gedaan, lag. Dan gaat het levelen al helemaal niet als je steeds maar een paar honderd punten haalt.

    Btw: waarom hebben ze die playlists weer aangepast. :mad:
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik vind ze wel nice ^^
     
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Ik heb iets gemist:confused:

    Hoe is de playlist nu dan?
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ervaar het precies hetzelfde. Ik heb ook het idee dat het falen van gears2(voor de hardcore fans) de hele gears1 community verpest heeft. Het was altijd zo gezellig met gears1 de hele avond _O_. Nu is daar niets meer van over.:'-(
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb vroeger nogal veel clanmatches gespeeld met Gears 1. En we speelden toch wel aardig hoog. (We speelden tegen qG, & SG regelmatig skims). En dat was gewoon een vriendengroepje.

    Ik moet zeggen dat je Gears 2 eigenlijk niet zo goed kan vergelijken met deel 1. Deel 1 was echt een shotgunfest & daarnaast vind ik, dat dat het enige was qua skill wat er van je gevraagd werd. Ik bedoel; active reload met sniper en je bent down? Dat noem ik nou geen skill.

    Deel 2 heb je geen keus wie de host is als je public speelt ! Speel je private, dan vergt Gears 2 meer skill dan deel 1. Clanmatches zijn sowieso intenser en tactischer dan deel 1.
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    He-le-maal mee eens. Gears 1 won ik echt 9/10 sniperbattles. Afgezien het feit dat er in Gears 2 door die deatmatch-minuut geen fatsoenlijke sniperbattle meer mogelijk is, is Gears 2 vol-le-dig afhankelijk van de connectie. Verder is Gears 2 veel meer toegankelijker geworden voor de minder goede speler. (Tenminste, dat heeft EPIC geprobeerd) Ik erger me ook zo dood aan dat eeuwige geplak aan muren. Gears kon je nog strak langs een muur rennen. Als je dat nu doet zit je er gelijk aan vast.

    Verder hoeft niemand mij te vertellen dat ik gears 1 of 2 niet genoeg gespeeld heb. Gears 1 heb ik weleens 16 uur per dag gespeeld.
    Gears 2 ben ik momenteel ergens in de 30. Daarvoor heb ik het ook plenty gespeeld. Het zit (momenteel) nog steeds niet goed in elkaar. Ik raad mensen dan ook aan om eens een potje Gears 1 te doen. Je merkt/ziet het verschil direct.

    Overigens dat down met 1 active relaod-schot gaf je nog het gevoel dat je moest oppassen voor een sniper. Dat gevoel is nu compleet weg. Sowieso die deathmatch-minuut verneukt gigantisch de 1 op 1 battles die juist zo mooi waren aan Gears 1.

    Zo, weer genoeg geluld :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk vooral dat Gears 1 veel sneller is, de besturing en gewoon de hele gameplay:cool:

    Na dat ik 1 heb gespeeld vondt ik 2 zo focking raar spelen;)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In plaats van 2 modes per playlist heb je nu weer 3. Tenminste, dat krijgen sommigen in beeld, waaronder ik. Dan zie je execution/warzone/guardian bij Elimination (maar werd het nooit guardian). Later hoorde ik dat Guardian nog gewoon bij Submission zit, maar dan zie ik en een hoop anderen enkel gametype /n gametype /n in beeld en dan krijgen we rechts een zwart blok ipv de namen. Was erg vaag in ieder geval.
    Zal dus wel onveranderd zijn gebleven, maar dan loopt het online beetje te trippen. Ook niet zo gek, want gisteravond heb ik geen potje normaal kunnen spelen.
    Of Ziggo / mijn router is gewoon echt.. :x
     

Deel Deze Pagina