Eerste vrijdagavond in 7maanden niet naar me werk .
Ben dus nu echt "werkloos" weer. Ik moet even weer wat nieuws zoeken, maar ik weet niet echt wat. Liefste doe ik iets dat bijvoorbeeld 5 ipv 6 euro verdient en dat ik het ook een beetje leuk vindt, maar dat vindt je niet zo snel.
Allerliefst zou ik iets uitdagends willen doen, iets zeg maar op mijn niveau, maar dat is denk ik al helemaal niet te vinden.
Na 7maanden vakkenvullen ben ik dat geestdodende werk wel een beetje zat.
Loon moet wel boven het minimum zitten. Liefst rond de 4,5-6 euro ofzo. Callcenter misschien nog maar voor een tweede keer proberen, al is dat ook geestdodend werk.
Wil eigenlijk wel weer in mei starten dus even wat e-mails sturen.
17 jaar overigens en zoek iets tussen de 6 en de 10 uur per week. Ik heb een hele (woensdag)middag en 3/4 avonden beschikbaar.
Denk dat je er ook met het nodige toeval tegen aan moet lopen, zo'n leuk baantje dat redelijk verdient en dus niet geestdodend is (vakkenvullen, callcenter etc.). Hopen dat ik dat doe dan maar .
Helaas hebben de kassen waar ik werkte afgelopen 2 zomervakanties geen werk voor me voor in de mei-vakantie. 6 euro per uur, en best flex werk (zeg maar verwerken van wat uit kassen komt niet in de kassen zelf verschroeien van de hitte).
Laatst bewerkt: 24 apr 2009