Ik weet het niet, natuurlijk gaan ze er een arcade mode instoppen, dit is codemasters en ze moet het wel ontwikkelen voor een breed publiek en voor de consoles, maar als ik F3000 speel in race pro, die handling, maar dan met uitgebreide opties (zoals CM al heeft aangegeven erin willen te stoppen, slijtage van de remmen, banden, regenraces, dynamische weerseffecten, verhitten en koud laten worden van de banden, etc) plus graphics die nog waarschijnlijk beter zullen worden als die van GRID, man.. dan heb je toch alles wat je wilt van een echte sim?
Zolang hun uitgangspunt maar is dat ze wel aan de hardcore racer gaan denken, zie ik geen probleem en vindt ik zeker dat ze wel een kans moeten krijgen voordat de game uit is.. DIRT, GRID.. beide arcade games, maar dat was ook de bedoeling van die games, lekker die bak rond de bocht pleuren en verder niet moeilijk doen, daarvoor zijn die games gemaakt.
Mensen trappen soms iets te snel een game de grond in zonder het ook maar een seconde te hebben gespeeld.. het is niet zo dat ik het niet begrijp dat mensen skeptisch zijn hoor, maar het is gewoon heel goed mogelijk dat dit team er echt wat moois van gaat maken voor ons..
Voorbeeld: kennen jullie F1 97 nog? voor die tijd een echte sim voor op de PSX, en volgens vele nog steeds een van de betere en meest realistische F1 games.. gemaakt door bizarre creations, die nu BLUR gaan maken, een game met autos, schilden, energievelden en raketten.
Ik bedoel maar, kraak niet meteen een development team af op wat ze hebben gedaan in het verleden, maar geef het eerst maar een kans.
Klik om te vergroten...