Dude ik zeg ook dat ik wel collegiaal of vriendelijk tegen een 14 jarige, of iemand jonger dan ik, kan zijn. Misschien is het een stukje over een kam scheren. Bij de 14 jarige is het natuur, bij volwassenen frustratie en ouderdom misschien, ook een stukje natuur. In ieder geval geef ik zeker toe dat volwassenen zich soms ook als kleuters gedragen, maar ik behandel iedereen op dezelfde manier als ik ze online tegenkom.
Als iemand van XBW gaat kutten tegen mij online, best, je zult me niet horen op dit forum, maar online gaat die wel merken dat ik meespeel.
Over een kam scheren is zeker niet goed, geef ik toe, maar ik wil zowel volwassenen als pubers wanneer ze irritant zijn even gelijk behandelen. Misschien had ik dat eerder moeten zeggen, maar een ding weet je nooit online: Hoe oud is iemand? Ik heb eens online de demo van Modern Combat gespeeld tegen een 11 jarige uit Arizona. Echt, die dame was supergoed en heel erg netjes hoor, petje af. Heb ook wel eens COD 2 met vrienden tegen maten van een site gespeeld. Een van die jongens was een jaar of 19 en dat ging echt nergens over. Het verschilt per persoon, maar 14 jarige die zich volwassen gedragen behandel ik ook net zo als echte volwassenen. 25 jarigen die zich als een kleuter gedragen zal ik ook als een kleutergamer behandelen. Tsja, had dit inderdaad eerder moet zeggen.
Edit: Ik bedoel niet kinderachtig te zijn, maar ik reageerde op de verkeerde uitspraak. Ik kan idd wel eens kinderachtig zijn, maar geloof me dat ik zelf ook wel eens zo behandeld ben terwijl het niet nodig was.
Laatst bewerkt: 25 apr 2009