1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ontevreden, snel uitgekeken

Discussie in 'Algemeen' gestart door richie_w, 23 apr 2009.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dude ik zeg ook dat ik wel collegiaal of vriendelijk tegen een 14 jarige, of iemand jonger dan ik, kan zijn. Misschien is het een stukje over een kam scheren. Bij de 14 jarige is het natuur, bij volwassenen frustratie en ouderdom misschien, ook een stukje natuur. In ieder geval geef ik zeker toe dat volwassenen zich soms ook als kleuters gedragen, maar ik behandel iedereen op dezelfde manier als ik ze online tegenkom.

    Als iemand van XBW gaat kutten tegen mij online, best, je zult me niet horen op dit forum, maar online gaat die wel merken dat ik meespeel.

    Over een kam scheren is zeker niet goed, geef ik toe, maar ik wil zowel volwassenen als pubers wanneer ze irritant zijn even gelijk behandelen. Misschien had ik dat eerder moeten zeggen, maar een ding weet je nooit online: Hoe oud is iemand? Ik heb eens online de demo van Modern Combat gespeeld tegen een 11 jarige uit Arizona. Echt, die dame was supergoed en heel erg netjes hoor, petje af. Heb ook wel eens COD 2 met vrienden tegen maten van een site gespeeld. Een van die jongens was een jaar of 19 en dat ging echt nergens over. Het verschilt per persoon, maar 14 jarige die zich volwassen gedragen behandel ik ook net zo als echte volwassenen. 25 jarigen die zich als een kleuter gedragen zal ik ook als een kleutergamer behandelen. Tsja, had dit inderdaad eerder moet zeggen. ;):9

    Edit: Ik bedoel niet kinderachtig te zijn, maar ik reageerde op de verkeerde uitspraak. Ik kan idd wel eens kinderachtig zijn, maar geloof me dat ik zelf ook wel eens zo behandeld ben terwijl het niet nodig was.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoezo scheer ik over 1 kam? Ik zei zelf dit:

    Ik beoordeel niet iemand omdat hij 15 is. Een normaal persoon weet je in een lobby als je naar stem luistert niet eens of hij nou 15 is of 18 of soms zelf 20.

    Maar vaak merk je het aan het gedrag. Dan oordeel ik omdat een groot deel van die leeftijd gewoon asociaal is.


    Als ze zich normaal zouden gedragen hoe weet ik dan hoe oud ze zijn?


    En ik scheer niet alles over 1 kam. Maar als je procentueel kijkt zitten er veel meer van dat soort mensen bij de groep onder de 16.

    Procentueel wil zeggen dat er inderdaad ook mensen van die leeftijd zijn die niet zo zijn. Maar als we uit gaan van 50% ik noem maar een willekeurig getal. Is de helft van de jongeren niet zo. Maar die 50% die het wel doet veroorzaakt de overlast.

    En zelf geef je het ook al aan: En dat vind ik kinderachtiger als een 14 jarige die dat doet, want dat ligt in z'n natuur.

    Inderdaad het ligt in hun natuur. Ik zal zelf ook vast wel irritant zijn geweest toen ik zo oud was. Alleen toen hadden we nog geen breedband en kon ik niemand uitschelden op internet.

    En op straat had je gewoon het lef niet zo'n grote bek te geven als 14 jarige
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Meen je dit? Omdat je zei dat Halo matig is en je CoD de hemel in prijst :{
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme ten top.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Inderdaad want buttonbashen met streetfighter heeft veel meer diepgang. ;)

    Wou alleen zeker zijn wat ie bedoeld om miscommunicatie te voorkomen. Gelukkig zie ik wel de kwaliteit van een Halo-game.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Was inderdaad sarcasme. En je kunt SF geen buttonmasher noemen. Je maakt namelijk geen combo's zoals in een 3d fighter waar je XX->YYA etc doet.

    Sf draait om timing.

    En betreft Halo, waarom ik Halo niet leuk vind is de kale levels. Sinds 2000 zie je gewoon meer decor in een level.

    Daarnaast is het voor een game die niet draait om taktiek maar om
    reflexen wel erg traag vergeleken met Quake of UT.

    En betreft COD, die campaign heeft gewoon zoveel meer sfeer en variatie, maargoed ik raak erg off topic
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kaal? De levels zitten vol met verschillende soorten wapens en voertuigen die compleet van elkaar verschillen. Daarnaast zijn de omgevingen uniek. Halo staat bekend om zijn open ruimtes en vele mogenlijkheden.

    Halo is een console game en wordt gespeeld met een controller in plaats van een makkelijke snelle muis. Ik heb liever een game die ietsjes trager stuurt als een game die snel is met heel veel auto-aim en sproeiwerk(De laatste CoD delen dus).
    En taktiek heeft halo zeker wel want met run 'n gun kom je niet ver.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat iig helpt is een recente MP game en een ruime vriendenlijst. Meeste mensen in mijn lijst heb ik middels Live potjes (Burnout Paradise toendertijd en nu veelal GoW2), of Xbw ed. :)
    Ook al is een game dan niet zo geweldig, het blijft leuk om met wat buddies de game te spelen.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Weten jullie wat pas een diepgaand spel is,dat van Larry die laatste nieuwe.Prachtige dialogen,en zwaar intense gameplay op zijn best.:D

    Geloof me,dan kun je nog beter een Pokemon game spelen.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pokemon is de bom!!
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    De oude Larrys daarentegen, zijn wel van een goed niveau! Zeker aan te raden voor de adventure liefhebbers!!

    Ik ben zelf 24 en merk soms ook dat sommige spellen mij niet meer boeien, maar er zitten een paar pareltjes tussen zoals Bioshock, Fallout 3 en Mass Effect die ik erg graag speel!!
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen verdwijnen die na 10 uur spelen (uitgespeedl) weer in de kast...
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Fallout 3 zit nu op 35 uur en heb het einde nog niet in zicht ;)
     
  14. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vooral ontevreden over de game Lara Croft Tomb raider anniversary. Met je 2 desert eagles die na 40 kogels als ze op zijn automatisch herladen. Echt nep!:mad:
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dat is in elke Tomb Raider hoor.
    En Anniversary blijft de beste Tomb Raider;)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok die duurt wat langer. Het punt is meer dat je na 1x uitspelen de game vaak niet meer aanraakt.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het verschil tussen een goede game en een classic(Bioshock, Fallout 3 etc.) is dat je een classic meerdere keren kan uitspelen zonder te vervelen. Meestal is de 2de keer nog leuker ook omdat je minder hoeft te wennen aan de gameplay en vaak dingen meemaakt die je de eerste keer niet waren opgevallen.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Fallout 3 een classic?

    Dat spel is nog geen jaar oud.

    Het is een goed spel maar je kunt een spel vind ik pas een classic noemen als hij van de vorige generatie consoles is.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat hoeft niet altijd,soms kan een game zo goed zijn dat die al eigenlijk een klassieker kan zijn omdat er geen game als deze is.PGR2 is een goed voorbeeld,toen die uitkwam was het al direkt een succes en nu is het een klassieker en icoon geworden van de X Box.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is voor de mainstream dus meestal niet. Als ze uberhaupt aan een dergelijke game beginnen.
     

Deel Deze Pagina