Nou daar ben ik het niet mee eens. Ze moeten hem zo snel mogelijk van het veld afhalen. Ze kunnen toch ook even in de ambulance kijken of zo wat er aan de hand is. Maar ik vind wel natuurlijk dat ze voorzichtig moeten zijn.
Sorry, maar ik denk dat jij het zelf niet helemaal snapt. Ajax was op dat moment sterker. En dan is het heel vervelend als het spel stilgelegd moet worden. En bovendien krijg je vaak ook minder blessuretijd dan dat je zou moeten krijgen.
ik ben niet van mening dat het allemaal aan Ajax zelf ligt, maar ook veel aan de scheids maar dat heb ik al eerder gezegd. Maar ik denk zelf wel dat Ajax volgend jaar kampioen word als ze het bij elkaar kunnen houden. Ze hebben echt zoveel kwaliteit in de ploeg
Ook al heb je genoeg kansen gehad, het is toch oneerlijk als je een paar kansen niet krijgt. En over het gehele seizoen heeft Ajax de scheids meer tegen dan mee. Denk bijvoorbeel maar aan Feyenoord/Ajax en aan Ajax-Heracles.
Ehm.. Ik ben niet dat ik teringdom ben, maar dat mag je van mij best vinden. Ik heb misschien juist misschien wel meer verstand van voetbal dan de gemiddelde voetbalfan
Ik vind dat als je op de leiding kunt klagen, dat je dat dan ook altijd moet doen, zo zit ik gewoon in elkaar. En ook al heeft Vink dingen gedaan die goed zijn voor Ajax, is het misschien nog niet eerlijk over de gehele wedstrijd.
Denk dat we daar nooit over moeten praten!
Want dat gebeurt toch niet!
Maar als het gebeurt krijg ik misschien wel een hartaanval. Denk btw ook wel dat als ik oud ben overlijd aan een hartaanval als ik voetbal kijk:{
Ik maak me idd altijd wel druk over voetbal, maar niet alleen over voetbal
Helemaal mee eens.
Suarez is juist mijn favoriete voetballer in de eredivisie! Ik ben zelf misschien ook wel een beetje zoals suarez is. Behalve dat ik dan zo goeg ben natuurlijk
Ik denk zelf van niet igg.
Ik zeg niet dat AZ onterecht kampioen is geworden, zeg alleen maar dat ze het geluk zo ongeveer altijd aan de goede kant hadden. En Ajax heeft toch echt wel meer goede wedstrijden gespeeld in mijn ogen. Je moet natuurlijk ook nog rekening houden met alle nieuwe spelers en alle blessures van Ajax. Het komt nog wel goed met Ajax als ze dit elftal een beetje bij elkaar houden
Maar dat is bij Ajax ook altijd gelijk het grootste probleem
En dat ene van Didulica neem ik bij nader inzien terug. Ik wist niet dat die gast een lichte hersenschudding had gehad. Want dat was in het begin helemaal niet verteld.
Klik om te vergroten...