De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast je bent 27, ga uit of iets ipv dat je overal commentaar op moet geven..:x

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet maar ik zit nu in het 3de jaar Atheneum zonder dat ik een onvoldoende sta. En dat is denk niet de minste opleiding:) Ik zeg dit niet om stoer te doen of zo. Maar vind het niet kunnen dat je reageert met: Ben je echt zo dom?

Vink stond er misschien veel beter voor dan Van Basten:confused:

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    We snappen dat je als Ajacied gefrustreerd bent dat het spel lang stil lag en dat Ajax uit het ritme werd gehaald. Maar hier kon Didulica niets aan doen, simpelweg vanwege het feit dat hij de knie van Suarez vol tegen zijn kaak aan kreeg. Toch wel begrijpelijk dat ie niet 1,2,3 opstaat, dachten wij zo.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Sorry maar op school leer je niks over Voetbal.
    Dus op dit gebied kun je nog steeds dom genoemd worden.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Slim/Dom en Intelligent zijn nog steeds verschillende zaken...

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, hier heb je dan toch wel een goed punt. Maar als je slim bent en je kijkt vaak voetbal is het misschien ook wel een beetje logisch dat er een grote kans is dat je daar dan op eens wel dom in bent.

Vind btw dat de rest over het igg niet echt slim is. Denk jullie misschien: Waarom post je hier dan. Maar voor ik die vraag krijg geef ik er zelf al antwoord op. Ik vind het gewoon leuk om over van alles en nog wat te discussieren:p

Edit: @GeForce

Wat is dan igg het verschil?

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je soms iig als je igg zegt?

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Opleiding heeft niets te maken, met de domme opmerkingen die je nu maakt.
    Ik heb de Havo gedaan ben ik dan meteen dommer dan jij? Nee!

Je ziet gewoon niet in hoe stom de opmerkingen zijn die je maakt, en je denkt totaal niet realistisch over de dingen die je zegt. En daarom vraag ik me af of je echt zo dom bent;)

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik weet wel zeker dat ik het véél beter dan jou snap, knul. ;)

True, Ajax was sterker.. maar als iemand geblesseerd is, is dat jammer voor Ajax, maar hij zal toch behandeld moeten worden!

En je zegt wel dat Ajax op dat moment sterker was, wat ik ook met je eens ben, maar daarna is Ajax ook zo doorgegaan, dus stop alsjeblieft met overkomen alsof hij met die blessure het voor Ajax verpest heeft.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ajax werd sterker nadat Schaars van het veld gestuurd werd. Romero had een paar goede reddingen, maar alleen kwam hij in het veld door Ajax ;)

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als Suarez gewoon de penalty erin had geschoten, had hij de keeper ook niet moeten trappen.
    Had ie zoiezo niet moeten doen, maarja.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hopelijk bedoel je toch 'hoeven' trappen? En tja als je zo een penalty wilt nemen....

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Suarez probeerde de rebound erin te schieten. Naar mijn inzien had hij geen enkele intentie om Didulica te schoppen. Ongelukkig vooral.

Waardeloze strafschop. Moet je niet doen bij zo'n stand.

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GVD, moeilijk he een bal voorgeven?

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    IMO was hij al te laat en had hij die bal nooit kunnen hebben en dus ook niet door mogen gaan.

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    6 - 1 utrecht makkie

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helaas...

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En dat deed hij wel dus kreeg hij geel. Volgens mij deed hij het wel puur om de bal te spelen. Case Closed vind ik.

p.s. Je kan zeggen wat je wilt van Suaréz, maar naar mijn mening is hij toch sportiever naar zijn tegenstander dan menig ander speler op de Nederlandse voetbalvelden. Je ziet hem vaak gewoon even een schouderklopje geven, of (dat denk ik dan) oprecht excuses aanbied.

3 vwo, en dan zulke posts. Oké misschien kan je goed leren, maar je hebt totaal geen verstand van voetbal. Ik zeg niet dat ik dat wel heb, maar jij schuift alles af op de scheids en maakt echt zwaar domme opmerkingen over Didulica. Dat is niet "van alles en nog wat discussiëren", maar gewoon onzin uitkramen. Ik denk echt dat je beter gewoon niet meer hier kan posten, want heb je nog nooit een zinnig woord zien schrijven hier in dit topic (nergens eigenlijk _0/).

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FFFFFFFOOOOOOORRRRRRZZZZZZZAAAAAA NNNNNNNNNAAAAAAAPPPPPPOOOOOLLLLLLIIIII !!!!!

500 minuten, maar het was het waard!! Dag dag Inter!!!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina