De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het uitshirt wordt dus zwart met rood als ik die preview goed bekijk. Is dat tweede plaatje niet gewoon de aanvoerdersband trouwens?

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez heeft al aangeven dat hij erg was geschrokken en het nummer van Didulica heeft om hem een sms te sturen...Meer kan ie toch ook niet doen?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik ben nog de enige XBW'ers wie nog een kans heeft op een goede voorspelling (zie startpost) :lol:. Ik moet ff zoeken wat ook alweer de toedracht was.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Viktortje voorspelde dat NEC ergens op de 5e/6e plek zou eindigen, hierop reageerde jij met "al die spelers van NEC gaan weg man, ze worden denk ik 11e" Zoiets was het geloof ik. Waarom onthoud ik dit soort dingen eigenlijk |:-

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt dan ook de minst risicovolle voorspelling gedaan: slechts één ploeg. En dan ook nog een middelmatige ploeg in de middenmoot voorspellen. Da's een beetje hetzelfde als voorspellen dat De Graafschap 17e wordt, dan doe je ook tot het einde mee :+

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Daar kom ik ook net achter dat het gewoon een uitspraak was:+

Dat lijkt er inderdaad wel op. En ik geloof niet dat wat op de aanvoerdersband lijkt standaard op het Ajax shirt staat.

Inderdaad gasten die vinden dat Suarez het verkeerd heeft gedaan.

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @Tyrant

Waarom? De tijd wordt toch ingehaald. Waarom zsm van het veld? Het gaat hier om iemands hoofd, moet je voorzichtig mee zijn.

Je kunt toch gewoon voorzichtig hem op de brancard leggen? Maar ook hier zeg ik dat ik op medisch gebied niet veel verstand heb.
    Wat heeft de scheids nagelaten dan? Had hij de regel 3x paal = doelpunt moeten volgen ofzo? Volgens mij heeft Vink nergens tegen Ajax gefloten.

Hij had in eerste helft al penal moeten geven, en voor de rode van Schaars had hij al 2x de 2de geel >rood moeten geven. En in blessuretijd had Ajax ook nog een penal moeten krijgen.

Wat wil je hiermee zeggen? jij kent Suarez geen eens :/

Ik bedoel dan natuurlijk zijn voetbalstijl.

Over paar minuten de onthulling van het Ajax shirt!:) hopenlijk dat hij mooier word dan de shirts van dit jaar. Want die waren superlelijk vond ik.

En sorry voor de dubbelpost. Ik kon nu niet gewoon via citaat antwoorden antwoord geven.

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Gelijk voorzichtig op de brancard leggen? Je weet geeneens wat er aan de hand is. Je moet eerst vaststellen wat het probleem is. Voor het zelfde geld moet er een helikopter komen.

En ik weet niet in welke chronologische volgorde jij de wedstrijd hebt gevolgd, maar de rode kaart van Schaars kwam als eerste, en hij had geen geel. Lijkt me sterk dat Vink dacht, 'hm ik geef Schaars nu direct rood, en daarna spaar ik Pocognoli en Lens wel, dan heb ik AZ vet dik chill'

En jezelf vergelijken met de voetbalstijl van Suarez? :lol: Idioot.

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Als je zegt dat je er geen verstand van hebt, zeg dan ook niet 32432 x dat ze hem meteen van het veld af moeten halen. Volgens mij is er al vaak genoeg gezegt hoe het zit (jongetjes die op 3 atheneum zitten moeten het nu wel door hebben denk ik dan)

De voetbalstijl van suarez is er ook wel eentje om trots op te zijn! Serieus ik vind mezelf ook wel een beetje op suarez lijken _O_

:x

En Josh, er is nu al 5 pagina's lang gereageerd op je domme opmerkingen en blijf er nou eens aub niet over doorzeuren. Je graaft je eigen graf alleen maar dieper.

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    OMG, ik word hier een beetje moe van. Hou gewoon eens op over wat er gisteren gebeurt is en alleen maar nutteloze discussies lopen voeren. ;)

11. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat dat gebeurd is zo'n 37%

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je interpeteert het anders in dan wat ik bedoel:p Ik bedoel niet dat Schaars al geel had en ook al zijn 2de geel moest krijgen. Maar over AZ in het algemeen.

En waarom kan ik btw nu niet het nieuwe Ajax uitshirt zien?!:mad::mad::'-(

Zag er btw wel lelijk uit:mad:

Zag eerst een gast met uitshirt en toen liep de pagina vast

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    :+ hehehe, jij met je procenten :+

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    :lol:.

@janter: moeten we dan discussiëren over wat er morgen gaat gebeuren? 8). Volgens mij discussieren we al sinds deel 1 over het voorgaande speelweekend.

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ja oke beetje slecht geformuleerd door mij. Maar ik bedoel ermee dat die "josh" het nu wel weet over gisteren. Laten we over iets anders beginnen. Alleen maar Didulica ed en gezeik op "josh". Hij weet het nu denk echt wel :).

16. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk lijkt iedereen wel op de voetbalstijl van Suarez. Het hele leven is namelijk een aaneenschakeling van vallen en opstaan :)

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nvm was al in het andere topic gepost..

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Staat al een uur in de andere thread. Puh-lease. ;)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In principe wel. Echter werd hij in de 1e helft 2x zo gepakt en die werden met geel bestraft. Inconsequent was hij dan daar heb je gelijk in. Echter raakte Schaars hem maar amper. De regels zeggen eigenlijk dat een tackel van achter direct rood moet zijn. Die regel is een paar jaar geleden ingevoerd echter heb ik nog geen enkele scheidsrechter gezien die hem consequest toepast. Wat dat betreft moeten ze de scheidsrechters ook veel strakker aanpakken.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even drie pannenkoeken benoemen:
    - Josh, ik wil al je posts wel quoten, maar dat is me teveel werk. Jij hebt er echt geen kaas van gegeten (;)).
    - Suarez, wat een maf. Een panenka op een beslissend moment in een wedstrijd nemen :lol:. Die eerste penalty was er sowieso geen een, mijn indruk was dat hij de verdedigers juist omduwde. En die high five daarna is ook redelijk vies. Denk trouwens niet dat hij met opzet Didulica raakte.
    - Vink. Die kaart van Schaars had echt niet rood hoeven zijn, geel had volstaan. En dan de rest van de wedstrijd zo inconsequent fluiten =(

Verder echt een GE-WEL-DIG feest gehad, vorige week zondag was nog beter, maar dit was ook mooi! Credits voor gemeente Alkmaar ook, alles was goed geregeld, afgezien van een paar kleine puntjes. Wat een mensenmassa, en de sfeer was zo goed! De fakkels waren mooi, al had ik het idee meer rook te ademen dan lucht.
    De spelers gingen helemaal uit hun dak, met name Schaars _O_. Echt geweldig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina