Gisteren was ik nog redelijk enthousiast over NGS2 op de PS3, maar inmiddels is al bekend dat de PS3 versie een stuk minder bloederig zal zijn en zo, dus dat enthousiasme is vervolgens weer flink gedaald.
Je kan gewoon de update downloaden. Ninja Gaiden loopt niet meer vast bij een chapter (weet niet meer welke)
Ga hier maar niet van uit. Apart idd dat de ps3 versie dan weer minder bloed heeft , sommige beslissingen van die developers slaan echt als een lul op een drumstel.
NG2 was toch een exclusive uitgebracht met Microsoft als publisher, hoe is het dan mogelijk dat de PS3 ook deze game krijgt plus al die extras? Is het soms genoeg om het als een "remake" te bestempelen en niet als port om onder deze exclusiviteit uit te kunnen komen? Co-op lijkt mij inderdaad erg vet met Ayane erbij, wel jammer van het censuur.
Ik zou het toffer gevonden hebben als je ook met Ayane en die andere chick gewoon de single-player zou kunnen doorlopen.
Heb hem bijna uitgespeeld, ben nu bij de Archfiend, heb deze game echt non-stop lopen spelen, wat een game, heb hem nu pas 4 dagen...
Dat is echt vette shit, die Sigma 2. Ik heb altijd al een action/adventure game willen spelen met Ayane. En dat andere meisje lijkt me ook erg gaaf om mee te spelen. Coöp lijkt me geweldig!
deze game is echt vet, vette achievements chille levels, het wordt echt nooit saai maar het is wel moeilijk, ik heb em en ik raad iedereen aan hem te kopen
ik ga express maar niet andere game fora checken over NG2 sigma want de xbox fanboys en ps3 fanboys worden helemaal wild denk ik
Okee top:b: Dan ga ik er binnekort weer eens aan beginnen op een moeilijker niveau maar ben bang dat dat me nooit gaat lukken
Ik denk wel meer dan een beetje doorvechten. Je moet of heel erg goede NG skills hebben of héél veel doorzettingsvermogen voor sommige gevechten. Volgens mij was ik gestopt ergens in chapter 4 op Master Ninja difficulty. Was toen voorlopig wel vaak zat dood gegaan. Sindsdien heb ik niet meer veel zin gehad om hem weer in mijn 360 te doen.. maar ik heb wel het gevoel dat ik het zou kunnen halen als ik mijn best zou doen.
Is deze net zo cool al Ninja Gaiden Black? De wapens vond ik iig tegenvallen. En de moeilijkheidsgraad? Ik vind NGB op Ninja Dog nog moeilijk
Ik vond Ninja Gaiden Black cooler, maar NG 2 is ook tof. Er zitten andere wapens in deel 2, zoals 2 zwaarden in iedere hand, soort van Wolverine klauwen en een zeis met een bal eraan en daarnaast ook het ninja dragon sword. Er zijn er nog meer, deze schieten me zo te binnen. Ik heb NGB op ninja dog uitgespeeld (en later nog op normal), bij NG 2 ben ik gelijk op normal begonnen en dat vond ik makkelijk. Ik heb geen hogere moeilijkheidsgraad gespeeld, maar ik vond NG 2 makkelijker. Is er geen demo van NG 2 op xbox live verschenen?
Nee. Ninja Gaiden 2 is leuk, maar niet te vergelijken met deel 1. NG1 een legendarische game, maar deel 2 komt daar echt niet bij in de buurt. Zijn voorganger was tergend moeilijk, maar gaf je een voldaan gevoel als je uiteindelijk goed genoeg was geworden. Terwijl Ninja Gaiden 2 frustrerend moeilijk is. Daarmee bedoel ik dat de moeilijkheid vaak buiten je handen ligt. Sommige gevechten zijn gewoon stom en niet leuk. Verder voelt de game erg B-status aan als je kijkt naar theming, level-design etc. Ik ben erg hard, maar dat mag ook wel bij de sequel van een legendarische titel. Desalniettemin is het wel een vermakelijke game! Voor een budgetprijs heb je geen miskoop.
+1 TheMatrix heeft helemaal gelijk. De vijanden zijn allemaal zo verschrikkelijk ongeïnsprieerd, veels te cliché. Het is echt een slechte B-film, maar in dit geval dan een spel.
Alsof ninja gaiden 1 een diepgaand verhaal had, en inderdaad ninja gaiden 1 +1 is ninja gaiden 2. Maar sequels zullen ook nooit zoveel impact hebben als het eerste deel in de serie. (al moet ik wel zegge dat ik deel 1 alsnog beter vond)
Uh. Wacht even. Links van de streep is Ninja Gaiden / rechts van de streep is NG 2. Personages / vier dudes die je moet najagen, cliché Relatief vrije, open wereld / wereldtour, o zo origineel Tacktisch moeilijk / frustrerend moeilijk, lame Vette filmpjes / stomme filmpjes, wtf?! Super combat / bloederige combat, maar veel wapens voelen nutteloos aan
Nu moet je deel 1 ook niet mooier maken dan hij was.. Die was net zo lineair en had ook frustrerende vijanden met cheape moves af en toe Maar ik moet idd ook toegeven dat ik deel 1 veel vaker gespeeld heb, al met al was deel 2 gewoonweg niet vernieuwend genoeg en kwalitief net een tikkeltje minder