1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 1 okt 2008.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Gisteren was ik nog redelijk enthousiast over NGS2 op de PS3, maar inmiddels is al bekend dat de PS3 versie een stuk minder bloederig zal zijn en zo, dus dat enthousiasme is vervolgens weer flink gedaald. |:-

2. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon de update downloaden. Ninja Gaiden loopt niet meer vast bij een chapter (weet niet meer welke)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoop dat de extra's voor de PS3 via een DLC voor de 360 wordt aangeboden :).

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga hier maar niet van uit.

Apart idd dat de ps3 versie dan weer minder bloed heeft :confused: , sommige beslissingen van die developers slaan echt als een lul op een drumstel.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    NG2 was toch een exclusive uitgebracht met Microsoft als publisher, hoe is het dan mogelijk dat de PS3 ook deze game krijgt plus al die extras? Is het soms genoeg om het als een "remake" te bestempelen en niet als port om onder deze exclusiviteit uit te kunnen komen? Co-op lijkt mij inderdaad erg vet met Ayane erbij, wel jammer van het censuur.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik zou het toffer gevonden hebben als je ook met Ayane en die andere chick gewoon de single-player zou kunnen doorlopen.

7. Ninja_in_Pyjama

Ninja_in_Pyjama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem bijna uitgespeeld, ben nu bij de Archfiend, heb deze game echt non-stop lopen spelen, wat een game, heb hem nu pas 4 dagen...

8. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt vette shit, die Sigma 2. Ik heb altijd al een action/adventure game willen spelen met Ayane. :D En dat andere meisje lijkt me ook erg gaaf om mee te spelen. Coöp lijkt me geweldig!

9. hawazin

hawazin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game is echt vet, vette achievements chille levels, het wordt echt nooit saai maar het is wel moeilijk, ik heb em en ik raad iedereen aan hem te kopen

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ga express maar niet andere game fora checken over NG2 sigma want de xbox fanboys en ps3 fanboys worden helemaal wild denk ik

11. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Okee top:b:
    Dan ga ik er binnekort weer eens aan beginnen op een moeilijker niveau8)
    maar ben bang dat dat me nooit gaat lukken;)

12. UltimateTeam

UltimateTeam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje doorvechten en dan lukt het heus wel :)

13. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel meer dan een beetje doorvechten. Je moet of heel erg goede NG skills hebben of héél veel doorzettingsvermogen voor sommige gevechten. Volgens mij was ik gestopt ergens in chapter 4 op Master Ninja difficulty. Was toen voorlopig wel vaak zat dood gegaan. :+ Sindsdien heb ik niet meer veel zin gehad om hem weer in mijn 360 te doen.. maar ik heb wel het gevoel dat ik het zou kunnen halen als ik mijn best zou doen.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is deze net zo cool al Ninja Gaiden Black?

De wapens vond ik iig tegenvallen.
    En de moeilijkheidsgraad? Ik vind NGB op Ninja Dog nog moeilijk :+

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond Ninja Gaiden Black cooler, maar NG 2 is ook tof.
    Er zitten andere wapens in deel 2, zoals 2 zwaarden in iedere hand, soort van Wolverine klauwen en een zeis met een bal eraan en daarnaast ook het ninja dragon sword. Er zijn er nog meer, deze schieten me zo te binnen.
    Ik heb NGB op ninja dog uitgespeeld (en later nog op normal), bij NG 2 ben ik gelijk op normal begonnen en dat vond ik makkelijk. Ik heb geen hogere moeilijkheidsgraad gespeeld, maar ik vond NG 2 makkelijker.

Is er geen demo van NG 2 op xbox live verschenen?

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee. Ninja Gaiden 2 is leuk, maar niet te vergelijken met deel 1. NG1 een legendarische game, maar deel 2 komt daar echt niet bij in de buurt. Zijn voorganger was tergend moeilijk, maar gaf je een voldaan gevoel als je uiteindelijk goed genoeg was geworden. Terwijl Ninja Gaiden 2 frustrerend moeilijk is. Daarmee bedoel ik dat de moeilijkheid vaak buiten je handen ligt. Sommige gevechten zijn gewoon stom en niet leuk. Verder voelt de game erg B-status aan als je kijkt naar theming, level-design etc.

Ik ben erg hard, maar dat mag ook wel bij de sequel van een legendarische titel. Desalniettemin is het wel een vermakelijke game! Voor een budgetprijs heb je geen miskoop.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    +1

TheMatrix heeft helemaal gelijk. De vijanden zijn allemaal zo verschrikkelijk ongeïnsprieerd, veels te cliché. Het is echt een slechte B-film, maar in dit geval dan een spel.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Alsof ninja gaiden 1 een diepgaand verhaal had, en inderdaad ninja gaiden 1 +1 is ninja gaiden 2.

Maar sequels zullen ook nooit zoveel impact hebben als het eerste deel in de serie. (al moet ik wel zegge dat ik deel 1 alsnog beter vond)

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Uh. Wacht even. Links van de streep is Ninja Gaiden / rechts van de streep is NG 2.

Personages / vier dudes die je moet najagen, cliché
    Relatief vrije, open wereld / wereldtour, o zo origineel
    Tacktisch moeilijk / frustrerend moeilijk, lame
    Vette filmpjes / stomme filmpjes, wtf?!
    Super combat / bloederige combat, maar veel wapens voelen nutteloos aan

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nu moet je deel 1 ook niet mooier maken dan hij was..

Die was net zo lineair en had ook frustrerende vijanden met cheape moves af en toe

Maar ik moet idd ook toegeven dat ik deel 1 veel vaker gespeeld heb, al met al was deel 2 gewoonweg niet vernieuwend genoeg en kwalitief net een tikkeltje minder

Deel Deze Pagina