De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zo kan het ook!

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2RSpVaL9EjE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2RSpVaL9EjE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zomg!!!

Vroeger was het gewoon een schot vanaf de middenlijn
    Laatst was het een volley vanaf de middenlijn (Maresca)
    En nu een sliding vanaf de middenlijn!!!

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    wow, lekkere sliding:9.

En ik altijd maar bij FIFA denken dat bij elke sliding als de bal zo hard gaat zwaar fake is:9.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wooh, erg mooi uitshirt. _O_

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat lijntje bij die Adidas tenues is wel lelijk zeg...

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mascara ;)

Mooie goal :9

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Voor aankomende seizoen.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aardige tenues, al ben ik geen fan van groen, maarja, dat hoort nou eenmaal bij de stad.

Ben benieuwd of die shirts volgend seizoen weer gevuld zijn met spelers die het shirt waard zijn.

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Holland Sport gezien? Suarez en Bruno Silva waren mede te gast.

Wat een waar-de-loos programma is dat zeg. Ik kijk het nooit, en nu weet ik waarom. Beter dat ze het met Suarez en Silva over de huidige positie van Ajax zouden hebben en wat zij daar van vinden. In plaats daarvan gaan ze met z'n allen een of andere gare thee uit Uruguay drinken en 300 vragen stellen over de mislukte Panenka. Er is helemaal NIETS gevraagd aan Bruno Silva, best zielig voor die gozer. Godverdomme want een klote programma zeg.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind het geen bijzondere shirts.

Hoezo vroeger, Xabi Alonso dit seizoen toch nog? :+

Me vader had overigens over dit doelpunt verteld, maar ik kon hem maar niet vinden, ik denk dat het met voorbedachte rade was!

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vond het wel leuk om te zien eigenlijk. :+
    Weer eens wat anders dan dat gelul over wat we toch allemaal weten; Ajax staat derde, 1 punt achter Twente, had moeten winnen om meer kans te maken op de tweede plaats, speelde gelijk tegen AZ, had pech met 3x op de paal, eindfase competitie wordt nog spannend bladiebladiebla. Als je dan VI kijkt zie je dat Dirk Scheringa niks zinnigs te melden heeft op steeds dezelfde vragen over Van Gaal en mogelijke transfers.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, van Holland Sport moet je geen diepte verwachten. Het is niet alleen een voetbalprogramma, het gaat over allerlei sporten. Bovendien is het allemaal wat luchtiger bedoeld, zo zag je eerder in de aflevering Wijnaldum rappen 8) Ook wel leuk, weet je hoe die voetballers zijn buiten het veld.

Bovendien hielp het ook niet dat er een tolk nodig was voor Suarez en Silva, vertraagde alles waardoor er moeilijk een echt gesprek tot stand kwam.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hoezo is het niet zinnig. Het is saai, maar gewoon allemaal heel logisch en waar. Wat moet hij dan zeggen? We willen van Gaal wel houden maar ik ga er van uit dat het niet lukt. We gaan 6 nieuwe dure spelers kopen.

Die dingen zijn niet aan de orde. Het is nou eenmaal een berekenende en niet erg spannende man en hij geeft weinig nieuwswaardige antwoorden. Logisch als er niks nieuws te melden is.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oh kom op man, ik heb me kapot lopen ergeren aan die Scheringa. Ik vind dat Johan een zeer sterk punt had en op elke vraag reageerde hij hetzelfde (wou gaf hij het zelfde antwoord zeggen, maar vaak was niet een antwoord op de vraag). We kijken naar zijn prestaties met deze begroting kampioen blablabla. Kom dan niet naar zo'n programma als je toch geen vragen gaat beantwoorden of wat toe wilt geven. Gun hem het beste, maar dit sloeg nergens op. Stel je dan een beetje kwetsbaar op zoals Van Basten gister deed, tuurlijk dan kan je best een andere mening hebben over zijn antwoorden (ik vond af en toe ook dat hij een niet terecht antwoord gaf in mijn ogen), maar hij is in ieder geval oprecht en draait er niet 10x omheen.

Edit: Wat ik nog vergat. Dat afschuiven op, maar Van Gaal is zo authentiek en zo uit hij zich, man man man hou toch op schei toch uit.

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik bedoelde eigenlijk de vragen die gesteld werden over Louis van Gaal zijn gedrag en over interessante spelers voor AZ als Van Wolfswinkel. Het is logisch en waar zoals je zegt, maar daarom niet zinnig. Hij beantwoorde de vragen allemaal erg politiek correct, daar kun je dus weinig mee.. Praat dan maar over je favoriete thee.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    inderdeed

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat verwacht je dan van een voorzitter van een club. Denk je dat ze hem hebben uitgenodigd omdat ze hadden verwacht dat hij rare dingen zou zeggen. Ze hadden dit wel verwacht. Je kan beter iemand als Ron Jans ofzo uitnodigen, dan wordt er misschien eens iets raars gezegd of gedaan :9

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik bedoelde gewoon in het Nederlands Jezus Cristus. Dat is toch gewoon goed Nederlands?

En feyenoord heeft dan volgend seizoen meer shirts dan goede voetballers:+

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Uhm ik weet niet wat jij allemaal lult maar dat kun jij niet weten.
    Ik vind de shirts wel mooier dan die van dit jaar.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als Suarez vertrekt is dat bij Ajax ook het geval:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina