De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga het nu even opnemen voor Suarez.
    Hij heeft dit seizoen zo'n 10 penalty's genomen en er allemaal ingeschoten, vaak stuurde hij gewoon de keeper, was het een houdbare penalty.
    Eerder deed hij al eens een panenka en scoorde hij zo, hij dacht het te beheersen en deed het dus op een moment dat je het niet verwacht maar het mislukte.
    In een ultieme poging om zijn fout goed te maken probeert hij de rebound, per ongeluk raakte hij Didulica, je bent echt een mafkees als je denkt dat het een moordaanslag was.
    Hij kon er niets aan doen, dan lig je daar nadat je een enorm belangrijke strafschop mist en komt heel AZ om je heen staan van wat doe je nou mafkees wat schiet je Didulica op de grond.
    Daarna krijgt Ajax weer een penalty en ondanks alles is hij gewoon de man die zijn verantwoordelijkheid neemt.
    Hij weet zelf ook wat een dramatische keus hij nam maar dat gezeik op hem continue verdient hij echt niet.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy shit! Was er een speciale reden of was het vuurwerk in de uitverkoop? ;)

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je gaat toch niet zo'n risico nemen bij zo'n belangrijke penal? De rest van de penalty's die hij heeft genomen zijn er ook gewoon goed ingegaan.
    Tuurlijk als het lukt is het mooi, maar je neemt een risico.
    Over Suarez vs Didulica heb je wel gelijk.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Een hoek kiezen is net zo risicovol, je kan de bal: Niet zuiver genoeg/niet hard genoeg schieten of in de verkeerde hoek (de hoek die de keeper kiest) of naast schieten kan ook nog. Al kan je zo als didulica deed je foute keuze wel makkelijker herstellen wanneer de bal door het midden gaat als keeper.

7. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1

hoe denk je dat ik mij voel na al die debakel wedstrijden van afgelopen tijd....en reggina kom op zeg...(de match niet gezien btw)

Die interland periode heeft juve geen goed gedaan, want daarvoor liep alles op rolletjes.

En denk je nou echt dat inter het uit handen geeft? Ik las trouwens wat geruchten over Ibra die weg wilt naar Spanje? Is dat voor komend seizoen al of zijn het maar loze geruchten?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet helemaal waar. Een reactie keeper blijft staan en reageerd op de bal. Je hebt ook keepers die een hoek kiezen en gokken. Voordeel hiervan is dat je een bal die laag in de hoek geplaatst wordt wel kan hebben die een reactie keeper bijna nooit kan hebben omdat hij altijd te laat is. Nadeel ervan is dat goede spelers aan een keeper kunnen zien welke hoek hij gaat nemen of ze wachten lang genoeg zodat de keeper als zijn beweging maakt. Wat nu gebeurde is dat Suarez zijn huiswerk niet goed gedaan had. Didulica is een reactie keeper en die hebben dus 9/10 een dergelijke panenca.

Als je echt durft duw je hem hoog in de hoek. Met de juiste snelheid is iedere keeper 100% gepasseerd.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Geen speciale reden, alleen tegen feyenoord zijn altijd speciale wedstrijden dus hadden ze dit geregeld vanuit verschillende supportersgroepen.

Om de week vuurwerk alleen we winnen nooit!

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    In breda zitten we nog steeds op de vuurwerk uitspraak te wachten. Zal wel gewoon een wedstrijd zonder publiek worden.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niets verbaast mij nog als het Inter betreft.

Geen idee. Zou me niets verbazen. Hij heeft wel echt gezegd dat ie binnen Italië alles wel gewonnen en gedaan heeft en toe is aan een nieuwe stap, maar ook dat ie het naar z'n zin heeft bij Inter. Het zal van veel factoren afhangen (een club die een flink bedrag wil betalen en of Moratti hem wil laten gaan bijvoorbeeld).

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bij ons was er een vergunning voor. Alleen voor de rookbommen denk ik niet maar bij de knvb denken ze vast dat het er gewoon bij hoort :)

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Met het hoogste basisloon voor een speler ter wereld zal Ibra het zeker naar zijn zin hebben bij Inter :cool:.

@ GForce, true, maar je snapt mijn punt hoop ik.

p.s. Wat was die Scheringa irritant bij Voetbal International zeg, man man man.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ofc. 0-1 achter. Je moet eigenlijk winnen om de 2e plaats te halen. Hoge druk. Dan maak je wel eens de verkeerde beslissing en met de hoge druk voer je die dan ook nog wel eens belabberd uit.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Vanavond weer CL! Barça - Chelsea!
    Lijkt me een prachtige wedstrijd te worden, ben benieuwd. :cool:

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vind ik ook, anderzijds.
    Je kan moeilijk op tv roepen dat één van je spelers een miskoop is.
    Want dat zal deze speler niet goed doen.. (Péle)

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is Chelsea - Barcelona vanavond gewoon op 3 te zien?

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Jup. Barça speelt trouwens thuis vandaag.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dank, ja ik let er nooit op wie thuis of uit speelt :)
    Alleen als het om Liverpool gaat wel :9

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ware onzin natuurlijk. Nu ben ik al voorstander van vuurwerk in de stadions (fakkels, rookbommen), maar dan ook nog een wedstrijd zonder publiek? Bij De Graafschap loopt er één of andere idioot het veld op om de grensrechter aan te vallen en bij Groningen steken ze hun eigen stadion in de hens. En wat gebeurd daar? '''Hier heb je een geldboete en daarna noooooit meer doen he''....

Het is tijd dat de KNVB eens bestuurd gaat worden door verstandige mensen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina