De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De objectiviteit van de KNVB is inderdaad ver te zoeken. Ze meten vrijwel alles met twee maten, er klopt geen reet meer van.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    'Leonardo hakt knoop door en verlaat Ajax'
    Leonardo maakt komend seizoen geen deel meer uit van de selectie van Ajax. De Braziliaanse aanvaller vertrekt na dit seizoen transfervrij uit Amsterdam en hoopt zijn carrière voort te zetten buiten Nederland, meldt Voetbal International.

De 26-jarige vleugelaanvaller kwam drie seizoenen uit voor Ajax. Mede door een zware knieblessure kwam de pijlsnelle aanvaller tot slechts 38 competitiewedstrijden in het eerste elftal van de Amsterdamse club.

Dit seizoen kon Leonardo onder trainer Marco van Basten niet rekenen op een vaste basisplaats. In de Uefa Cup was hij echter wel trefzeker tegen Hamburger sv en Fiorentina.

De aanvaller werd eerder in verband gebracht met een mogelijke overstap naar Panathinaikos. Het genoemde weekblad maakte echter bekend dat de Braziliaan niet meer zou rekenen op een overstap naar de ploeg van Henk ten Cate.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hahaha zekers grof! 8)

Ja ik zelf ga ook zeker met smart kijken naar Barca-Chelsea. Ik vind dat eigenlijk echt de mooiste wedstrijd waartegen Barca moet spelen. Gewoon die strijd tussen die twee ploegen, ook naast het voetbal op het veld. Jammer dat Mourinho weg is en Rijkaard :cool:.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Toch vind ik het kut dat MvB zo moeilijk doet over het opstellen van Leo. Hij speelde dan wel beter als invaller dan wanneer hij in de basis stond maar het is wel balen dat hij zo aan de kant wordt gezet. Maar inmiddels raak je daar wel aan gewend met deze coach...

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Even een voorspelling voor vanavond erin gooien. :cool:
    Barcelona - Chelsea eindigt in 2 - 2.

Al hoop ik stiekem dat Barcelona gewoon wint.
    Maar ik vrees dat Chelsea uiteindelijk doorgaat..

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik denk 1-0. Gaap.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik gok op een 2-0

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ben wel benieuwd hoe Barça het doet tegen de echte top. Al is er nog een stapje boven Chelsea in de vorm van Manchester. Dat moet de finale worden :cool:

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk 1-2.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    3-0 voor Barcelona. Omdat Guus er altijd uitvliegt in de halve finales.

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Man. U. is qua speelstijl waarschijnlijker makkelijker voor Barca dan Chelsea, imo is dit de enige ploeg die het Barca van dit seizoen kan verslaan.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nah, ManU kan ook bijzonder goed naar achteren leunen en counteren. Zeker in de CL. Bovendien zijn ze aanvallend veel sterker (imo). Maar Chelsea is inderdaad tactisch ook zeer sterk.

We'll see.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Dat het een mooie pot wordt, is denk waarschijnlijk wel zeker al weet je het maar nooit. Als ik heel eerlijk moet zijn denk ik op een 3-1 voor Barcelona. Waarom?

1. Het is erg moeilijk om in Nou Camp te winnen van Barca.
    2. Barcelona gaat vanavond veel tikken en probeer de verdediging gek te maken.
    3. Chelsea gaat denk meer leunen op de counter wat eigenlijk niet erg veel nut heeft tegen zo'n verdediging.

Ik zeg dat het een voorspelling is :+, want zoals hier al eerder is aangegeven, Barca heeft nog niet gespeeld tegen de 'echte' top.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    3 - 1 barca.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    3 - 9 voor Chelsea.

Je weet nooit wat voor wedstrijd het gaat worden, ik hoop een sensatie natuurlijk als neutrale (lees: voor barca) toeschouwer, maar wie weet spelen ze allebei te afwachtend of wordt het meer een tactisch schouwspel (een saai tactisch schouwspel).

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik hoop ook op een sensatie, mijn voorkeur gaat ook uit naar Barca. Al maakt het mij niet zo heel veel uit, als het maar op en neer gaat met veel actie :cool:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    3-9? Moet het hockeyelftal van Barca ook spelen?

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Wat jij saai noemt :):

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    2-1, maybe 3-1. Wel belachelijk dat wij weer eerst thuis moeten. :emo: Als Barça gewoon goed het spel speelt dan moeten ze absoluut kunnen winnen.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Tegen Lyon speelde ze toch ook laatste wedstrijd thuis??

Denk een 0-2 voor Chelsea. Nu Hiddink daar zit verbaas ik me nergens meer over.. Maar hoop natuurlijk dat Barca wint.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina