Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    deze man was door de crisis alles kwijt, zijn baan,geld,huis,vrouw.
    die kerel was helemaal overspannen.
    misschien omdat het koningshuis zoveel geld uitgeeft ofzo?
    dat hij daarom flipte en dacht laat ik ze vermoorden.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat is dit verschrikkelijk zeg, zit al een uur met kippenvel en ongeloof te volgen wat er allemaal is gebeurt..

3. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik zag het live gebeuren, ik keek rustig en het werd niet stopgezet ofzo. dus ik wist gewoon dat daar dus mensen "dood" gingen op dat moment. mn hart zat in mijn keel toen

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    TBS is max 2 jaar en kan oneindig worden verlengd met telkens weer max. 2 jaar. Ook in Nederland wil je niet worden veroordeeld worden tot TBS. Dat betekend namelijk vaak een levenslange veroordeling tot een dwangbuis en om het half uur worden platgespoten. Dat hij na 5 jaar klaar zou zijn is dan ook vrij onwaarschijnlijk. :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet geloven wat je allemaal in de media hoort. Ik kan nog steeds geen enkel punt vinden waarom het een aanslag tegen de koningin was. Denk eerder dat zij het moest zien.

BS natuurlijk. Mijn zus werkt in een TBS kliniek en ik kan je vertellen dat het er zo echt niet aan toe gaat...

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  6. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    hij had een noteblock met alle tijdstippen erop met waar & hoelaat zij daar zou zijn... hij mist hun bus op een haar na. lijkt me toch vrij duidelijk dan

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ging juist van de bus af. Leek meer op dat hij die agent wilde nailen. Maar zoals ik al zeg denk ik dat de koningin getuige moest zijn of iig iedereen in Nederland. Hij wist natuurlijk dat de camera daar zou filmen. Als zij echt het doelwit was had hij wel de bus geramd en met een vrachtwagen gekomen, want iedereen weet dat je met een Swift nog geen deuk in die bus rijdt (ook alleen een deuk ;))

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hij raakte die agent alleen maar bijna omdat hij al vrijwel buiten bewustzijn was op dat moment. Dat heb ik gehooord vandaag. Ik snap ook niet welke mongool met een Suzuki besluit een bus te gaan rammen.......ik bedoel.........wat de hel? Dus misschien wilde hij ook wel gewoon zoveel mogelijk burgers raken? Echt hoor.....fucking ziek dit.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die man was al bewusteloos toen hij richting de bus ging, dus hij kon moeilijk nog doorsturen.

10. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    hij heeft toegegeven dat hij de bus wou raken, hij had een klap tegen zijn hoofd gekregen. die lag helemaal open. ik vind dat hij nog aardig gemikt had.
    en hij kan niet eventjes een vrachtwagen regelen vriend. dat gaat allemaal niet zo makkelijk als bij GTA ofzo. omdat hij al die hekken en die mensen heeft geraakt ging hij een beetje uit koers. het is echt zo. hij heeft hun willen raken en waarschijnlijk ook zelfmoord willen plegen aangezien zijn leven helemaal naar de klote was. die agent wou hij niet per se raken hoor. dat kan je niet zomaar zien tussen die menigte. net als die bus die kon hij ook niet zien vanachter die mensen. hij is er toen maar gewoon lukraak ingereden nadat hij eerder was weggestuurd door de marechaussee.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn hoofd lag open nadat hij het standbeeld raakte. Zo ver ik weet heeft hij nog helemaal niks gezegt (of kunnen zeggen) dus waar haal je dat vandaan?

ps. aangezien je wel punten gebruikt is het net zo makkelijk ook hoofdletters te gebruiken. Leest wat makkelijker ;)

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus zijn leven was echt naar de knoppen zeg maar? Heeft hij dit allemaal zelf al bevestigd ofzo? Of vonden ze daar aanwijzingen over in zijn huis ofzo? En was de politie niet meerdere huizen afgeweest?

Ook begreep ik dat er misschien nog een vent bij was,maar die was gesprongen uit de auto voordat dat alles gebeurde.

13. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had gewoon een baan bij een beveiligingsbedrijf, maar hij werd ontslagen en aankomende vrijdag zouden de bewoners al zijn huis in komen, vandaar dat hij volgens mij depressief werd en dan krijg je zelfmoordpogingen en dus ook dit.

(Mijn bron is btw RTL Nieuws)

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    van die andere kerel ben ik niks te weten gekomen.

van de moordenaar zelf weet ik dat hij over een paar dagen zijn huis uit moest. En hij is al wel ondervraagd door de wouten hoor, want ze zeiden dat hij alleen een hoofdletsel had, hij maakte namelijk ook een gebaar met zijn hand nadat hij gecrasht was. dus hij was niet compleet buiten bewustzijn hij was alleen flink naar de crack

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er is al meerdere keren genoemd dat hij aanspreekbaar was en al min of meer had bekend toen hij nog in de auto zat. Werd net ook nog genoemd op de NOS.

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde het juist,triestig nieuws.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik die info allemaal hoor lijkt het toch meer op een aanslag tegen de maatschappij?

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]SB17jzonSzI[/yt]

Voor als er nog niets over was laten zien, ik ga niet terugzoeken in het topic.

edit://

[yt]dIXimCVI6fs[/yt]

Betere beelden van het begin

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  19. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    als hij de bus had geraakt had hij toch echt wel flinke schade aangericht hoor als ik er zo bij nadenk

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Over enkele seconde komt het op CNN

Deel Deze Pagina