Ik hoor van een vriend dat volgens ooggetuigen een andere man uit de auto sprong, dus nog voordat die gek door de menigte reedt. Hij zou gesprongen zijn door de kapotte ruit. Is er een mogelijkheid dat die man al geen controle meer over het stuur had toen hij al die mensen schepte? Want dan heeft hij het misschien niet met opzet gedaan...die mensen scheppen that is....hoewel hij dat wel zelf gezegd heeft. Maar misschien bedoelt ie met opzet juist dat ie de bus wilde raken...ah geen idee.
ja maar dat is alleen maar een gerucht, heb daar verder dan dat ook niks over kunnen vinden. wel een beetje raar allemaal IT'S A CONSPIRACY!!
Er was geen andere man. Was gewoon iemand die geschept werd. Maar serieus als hij de bus geraakt had was er vrij weinig aan de hand geweest hoor. Alleen maar blik schade aan de bus kant.
Ha..ha. Dan is er echt wel meer dan alleen schade aan de busrand hoor. Zo'n bus wordt echt niet in een panserbus omgetoverd. Lijkt me erg gelukkig dat die man niet 15 seconde later aankwam gereden want dan werd de bus vol getroffen en waren de gevolgen veel catastophaler geweest.
Dat lijkt me erg sterk. Als zijn poging gewoon goed was gegaan, met 120 in een open bus (verlengde=zwakker) knallen, dat heeft behoorlijke impact. Dood zal het waarschijnlijk niet veroorzaken behalve hijzelf maar zo'n open bus moet je dus niet vergelijken met een normale touringcar of OV bus. Deze zijn vele malen minder sterk. Neem ook de rondvliegende scherpe delen mee... Ik denk dat dat ook zijn intentie was. Niet perse de mensen in die bus willen vermoorden maar meer zichzelf op een aandachtsvolle manier van kant maken. Waar hij flink in gefaald heeft, wat een gek.
Hij zag de auto laat, wou net opstappen om ergens heen te fietsen volgens mij. Tevens weet je natuurlijk niet precies waar de auto uitkomt hé.. Op RTL nieuws Doden zijn 2 mannen en 2 vrouwen. 1 van de mannen was 71 en een antilliaan.
Volgens het OM verkeerd de dader in levensgevaar en er zijn geruchten dat de man zelf al hersendood is. GVD!! Hij zou moeten boeten, de vuile teringlijer!!! Ze zouden alles eraan moeten doen om hem in leven te houden, zodat hij gestraft kan worden!
Zo niet, dan krijgt ie een forse aanklacht: vier maal dood door schuld of moord met voorbedachte rade, poging tot moord, aanslag op de leden van het Koninklijk Huis, aanslag op politieagenten, roekeloos rijgedrag etcetera etcetera.
Die vent mag niet op zijn manier dood gaan! De slachtoffers hebben recht op iets beters, een gevoel hebben dat er iets gebeurd! Die vent moet dit overleven en kunnen zien wat hij heeft aangedaan! Als het echt zo is dat hij ook een klein kind heeft vermoord dat hij het weet! Net als de rest! Hij moet zien wat hij gedaan heeft! Verdomme!
Zag een foto van een meisje die was geschept. Denk dat zij het niet overleefd. Hoop dat ie man het heeft overleefd en dat we te weten komen die zoiets mafs heeft gedaan!
Ik hoop dat ie blijft leven om te zien wat hij heeft gedaan en gestraft te worden. Eikel. Schijnt zo te zijn dat ie inmiddels overleden is: Bron: Geenstijl.