Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Om bij de koninklijke familie te komen moest die door de menigte heen rijden, dus dat was wel degelijk met opzet 8).

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    het is al goed :):

hij heeft ok wel geweten hoor dat hij over mensen heen reed.

shockende foto ook, bij een meisje zie je gewoon dat knieën onder haar rug liggen, kreeg gewoon kippenvel zo vreselijk.

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wtf hoor net van een vriend van mij dat zijn nicht bij de marechaussee zit en die auto haar op een meter miste. Collega van haar die naast haar stond is vol geschept door de auto en ligt nu dus levensgevaarlijk in het ziekenhuis. Ze is net thuisgebracht en wat te verwachten was nu zwaar in de war.

Had niet verwacht dat het zo dicht bij zou komen aangezien dat nichtje van hem vorig jaar nog bij ons op school zat en ik daar een aantal keer mee heb gepraat.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    O, ik had het hier nog niet zien staan, maar inmiddels is er een 5e dode.

5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    In some sick kind a way vind ik het ook wel zielig voor de kinderen van die man zelf.

bedoel wat the fuck moet je dan denken als je weet dat je pa dit heeft veroorzaakt.

Maar goed, die gast mag dr echt niet zo makkelijk vanaf komen...
    WTF hoe dom ben je dan, al zou ie schulden hebben en z'n huis verliezen, leger des heils enzo bestaat ook nog!

Hoorde het toen ik bij de mac aan het werk was, dacht eerst dat het wel mee zou vallen maar toen ik vanavond de beelden zag... OMG verschrikkelijk!

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zie het filmpje net op RTL 4, mijn god zeg.
    Vandaag via mijn mobiel het nieuws een beetje bijgehouden terwijl ik door Utrecht liep.
    Mag hopen dat de dader zijn straf niet onloopt door onverhoopt dood te gaan.

Arme kinderen ook vooral daar. Komen voor het Koninklijk Huis, en krijgen dit voorgeschoteld. =(

7. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    hij mocht zn kinderen ook niet meer zien op een of andere manier,

staatop geenstijl. hij heeft een verhaal geschreven ook daarover

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik hoop vooral dat ie het overleefd zodat we z'n motivatie kunnen aanhoren enz.
    Niemand heeft gezegd dat ie het heeft gedaan omdat ie ontslagen is hoor.
    Dat zou wel sick zijn btw :eek:.

Geenstijl is niet te vertrouwen, die hebben het over een huurachterstand maar hier is niets van waar.
    Ook zeiden ze dat er iemand uit de auto is gesprongen, en dat hij hulp had uit het publiek.

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je ontslagen bent, je kinderen niet meer mag zien, geen huis meer hebt dan kan ik begrijpen dat je eventueel zelfmoord zou plegen. Maar wat dat in godsnaam met de koninklijke familie te maken heeft? Er moet gewoon nog iets achter zitten, anders verzin je zo'n plan niet.

10. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
  11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad..al dat irritante gespeculeer van die sites. Het was wel zeer goed dat Geenstijl zo snel met fotos kwam van vooral die dader, dat zeker. Terwijl RTL4 en enzo nog volop bezig waren met hoe die man er uit zag en alles.

Maar is dat niet hetzelfde met die vent in Amerika, niet zo lang geleden? Die ineens op mensen begon te schieten in een gebouw ofzo? Of was er achteraf een 'verklaring' voor?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had hij dat aan jou verteld? Als hij echt psychisch was kan hij dat goed helemaal niet geweten hebben, iig niet op dat moment. Dan was hij gewoon blind. Probeer niks goed te praten, maar de regel ontoerekeningsvatbaar is niet zomaar verzonnen.

En gast als je punten gebruikt begin dan ook de volgende zin met een hoofdletter. Je bent toch geen klein kind meer....

Stond er wel al ;)

Hij wil dat de mensen die er voor gezorgd hebben dat hij in die positie kwam zich nu schuldig voelen? Dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij dat moment koos. De camera's waren op dat punt aan het filmen....

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
  14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik vanmiddag een ooggetuige horen zeggen op TV. Maar nu hoor je daar helemaal niks meer over. Denk dat hij het dan verkeerd heeft gezien, misschien leek het alleen zo.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Doe het dan alleen, neem niet onschuldige mensen met je mee de dood in en zorg er voor dat je niet wordt gezien door andere mensen en kinderen. Snap dat soort mensen echt niet.

Hoop dat hij het overleeft, ben benieuwd wat er nou allemaal waar is en wat hij te zeggen heeft.

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien wou hij voor zijn dood ff de spotlights op zich hebben om even de nieuws te zijn voor een paar dagen ..
    Maarja waarom spring je dan gewoon niet van de dak af als je zelf moord wilt plegen.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik weet niet zeker of hij iets specifiek tegen de koninklijke familie wilde doen. Het kan ook goed zijn dat hij dit een ideale manier vond om zijn punt duidelijk te maken of in de aandacht wilde komen. Denk eigenlijk niet dat hij anti-koningshuis is. Ik bedoel, met een Suzuki Swift een bus van 10 meter vernietigen oid? Weinig kans IMO.

18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
  19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    5 dode mensen nu. Hij komt uit Husen en is 38 jaar.

Echt, te erg voor woorden dit.

20. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens mij zijn het de mensen die reageren dit met dat verhaal komen, niet GeenStijl.nl zelf?

Deel Deze Pagina