Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Doodstraf heb je juist niks aan bij deze gevallen, hij wil juist dood. Als hij dood gaat komt hij er juist makkelijk mee weg. Gewoon voor de rest van ze leven laten wegrotten in de isoleercel.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ten eerst is de wereld altijd zo geweest. Of beter gezegd zijn mensen altijd zo geweest.

Mensen die voor de doodstraf zijn, zijn gewoon dom. Hopelijk snap je dat zelf ook. In dit geval zouden ze hem dus gewoon dood kunnen laten gaan?..?

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je gewoon het NOS-filmpje, of een ander filmpje? Heb geen zin om hier op elke link te klikken vandaar, geen zin in die misselijke foto's.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon in leven houden en dan het martel peleton laten komen.

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met je eens dat dat de doodstraf weer moet komen in Nederland, dit is niet hard bedoelt ofz , maar kijk is wat voor gekke mensen we hier in Nederland hebben? Dit slaat toch nergens op. Kennelijk zegt iedereen dat Buitenlanders slecht zijn maar kijk is naar Nederlanders, soms zie ik geen verschil hoor. Net zoals die moord in de Crèche in België.

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    nee, je wilt wel meer weten hierover, of er nog meer mensen in het spel zaten
    laat m daarna maar lekker wegrotten, al was zn leven kut, dat is nog geen reden om zoiets te doen. smerige hond is het.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ook goed als die maar nooit meer de zon ziet.

Het blijft dat toch steeds een kutwereld.

Op ccn zag ik het filmpje.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja de moord in België was het toppunt van hoe slecht Nederlandsers zijn 8)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe oud zijn jullie? Doodstraf......alleen landen met mongolen aan het hoofd gebruiken de doodstraf nog.....

Wat ga je zeggen tegen de familie van de onschuldige? Sorry hij had het toch niet gedaan, maar we hebben hem al vermoord. Tevens zorgen dat soort mensen weer voor werkgelegenheid.

10. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    dat is inderdaad spijtig ja, maar ik vind dat de doodstraf alleen mag worden ingevoerd wanneer iemand op heterdaad wordt betrapt. zoals deze kerel

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Precies, maar doodstraf of niet is een hele andere discussie.
    Mag toch wel blij zijn dat die is afgeschaft.

@Ananas Joe: wtf? Hij mag alleen worden ingevoerd als je op heterdaad wordt betrapt? Wat een nonsens :lol:

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Triest nieuws. :mad: Ik was met wat volk uit m'n klas in Amsterdam toen ik het hoorde, eentje vond het blijkbaar erg grappig, en begon te lachen. Wat een klootzak!! Sommige mensen hebben echt geen respect. =\ Hij kreeg gelijkt een pets voor z'n gezicht.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Levenslang geven vind ik toch wel een ergere straf dan de doodstraf. Helaas gebeurt het vrijwel nooit dat deze straf wordt gegeven. Laatste was geloof ik Mohammed B. omdat hij een gevaar voor de samenleving was.

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dus in amerika is obama hoofd mongool ofzo?
    Zie trouwens net zijn kop op tv, damn dat zag er niet uit.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    In Amerika is geen doodstraf, dat gaat per staat. En hij is nog maar 100 dagen de president.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sommige mensen houden van sensatie. Trouwens kun je het hem waarschijnlijk niet kwalijk nemen.....zal de leeftijd wel zijn. Straks als hij ouder is begrijpt hij het misschien beter.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie die mensen bij Nova op de grond liggen! Die vent moet in leven gehouden worden en een volle straf krijgen en daar reken ik ook doodstraf bij. Ik denk daar zo over dan ben ik maar "dom". Want die vent moet een lijdensweg krijgen

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zeg Water Boarding:)

19. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    hoezo, je ziet iemand op TV mensen dood rijden, dan mag is dat wel doodstraf voor mij. of een wout ziet een man een vrouw doodsteken zegmaar.

maar als een rechercheur zegt van "jouw vingerafdruk zat op het geweer" dan hoeft het geen doodstraf te zijn, want dan kan er na 10 jaar later uitkomen van ooh hij was het toch niet. tja sorry.
    dan mag deze persoon gewoon levenslang de cel in, als later dan blijkt dat hij onschuldig is dan mag ie er uit.

ik vind het niet zo gek hoor

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina