Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Komen we op jou begrafenis je allemaal uitlachen, waarom serieus doen?

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :+ oke van mij mag je lachen hoor..

mijn broertje lachte ook op een begrafenis een keer omdat ie niet wist hoe die moest reageren en toen werden daar ook mensen boos om. Maar keihard janken mag dan weer wel..
    ik kan gewoon niet om al die heisa eromheen. Er is een aanslag gebeurd, maar om er nou zo over te gaan doen..
    Kunnen we elke dag wel onze medeleven geven aan families in afrika ofzo :confused:

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Gewoon de wegen afzetten met vrachtwagens. Zodat alleen nog mensen te voet erlangs kunnen komen. Maarja gekken heb je altijd, er had net zo goed iemand tussen het publiek kunnen staan met een wapen. Maarja, zulke dingen houd je altijd..

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    precies en wedden dat over een paar weken niemand hier op het forum er nog aan denkt..

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt een goede toelichting:thumbs: Maar waarom ik vind dat je toch niet gelijk hebt is dat je volgens mij dit niet officieel als een aanslag op de koningin kunt zien. Want hij knalde niet op de bus en het scheelt ook nog best veel.

Maar als die de bus wel had geraakt had ik je gelijk gegeven;)

Dat snap ik best wel. 1 Je maakt in een fractie van een seconde een beslissing. 2 Je kon volgens mij niet gelijk weten welke kant hij zou oprijden, als hij dus niet dat monument raakte en richting de bus ging was de agent dus juist de lul. 3 Ik denk dat je niet zo makkelijk achteruit kunt fietsen.

Maar levenslang is natuurlijk ook ter bescherming van anderen. En doodstraf of gevangenis maakt niet echt uit voor de veiligheid van anderen. En je kunt dus niet na een tijdje iemand weer vrij laten die al vermoord is.

En nog over die doodstraf: Ik vind zelf wel dat de doodstraf weer terug zou moeten komen, maar dat die alleen word toegepast wanneer het 100% zeker is dat iemand het gedaan heeft. De doodstraf is misschien minder erg dan bijvoorbeel je leven lang(en dan bedoel ik echt levenslang geen 25 jaar) in een cel. De reden dat ik dan voor de doodstraf ben is omdat een straf ook moet dienen om andere mensen iets niet te laten doen, omdat ze bang zijn voor de straf. En ik denk dat de doodstraf enger is dan heel je leven in de cel.

En voor de toekomst met koningen dag vind ik dat die wel door moet gaan. Alleen moet de beveiliging sterk aangescherpt zijn. Dus wat hierboven al verteld is de wegen echt goed afsluiten bijvoorbeeld met vrachtwagens. En dat de mensen die naar de koningin willen zwaaien eerst door detectie poortjes moeten en worden gefungieerd.

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    En dat is dan een reden om lekker de volgende dag verder te gaan zonder dat er iets gebeurt is?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja als het daadwerkelijk een aanslag op het Koninklijk huis is/was. Zomaar mensen omver rijden kan ook overal. Er lopen gewoon zo veel gekker rond. Dan zetten ze volgende keer alles goed af en dan komt weer een of andere idioot met een ander idee....

Mensen zijn gewoon ziek en onvoorspelbaar.....helaas.....

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jezus jij bent echt een ass...
    Natuurlijk denken we hier over een paar weken nog aan, we zijn niet allemaal zoals jij ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat niemand dat ooit vergeet....

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    tuurlijk jongen..
    iedereen gaat toch door met leven of zit je elke dag te rouwen om elke dode die er op de wereld vallen?

Tuurlijk is het ernstig dat zo'n eikel mensen (waaronder kinderen) omver kegelt. Dat beweer ik ook niet ofzo.
    Maar vergeten doet iedereen wel.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja haha op koninginnedag komt het tuurlijk weer boven water..

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vergeten doe je nooit. Niet iedere dag aan denken wel.

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Uhm... door dit is Konniginnendag nooit meer hetzelfde. Er is in al die jaren nooit zoiets voorgekomen... dus verwacht maar dat volgende Konniginnendag heel anders gaat lopen. ;)

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb jij weleens een levend iemand gereanimeerd zien worden dan? Da's het hele punt een beetje hè, vlugge?

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar jij vind het normaal dat iemand gaat lachen op een begrafenis, omdat je ook mag huilen?

Er is een aanslag gepleegd ja, er zijn doden gevallen, en daar mogen we niet bij stilstaan? Dit live op tv, en met honderden getuigen, waaronder leden van het koningshuis. Je kan toch niet zomaar doen alsof er niets gebeurd is?

Dat laatste heb je wel een punt, maar dat is 'verder van huis', minder persoonlijk. Je bent toch meer betrokken bij Nederlanders..

Tuurlijk denk je er niet meer elke dag aan, maar het blijft afschuwelijk.. Alsof iedereen nog elke dag aan 9/11 denkt? Nee! Maar toch zal je het nooit vergeten.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik zeg toch niet dat ik elke dag zit te rouwen :confused:

Zeg alleen dat ik dit nooit meer zal vergeten ;)

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    weet jij dan nog alle aanslagen die je in je leven zijn voorbij gekomen?
    En zowieso, het leven gaat simpelweg door hoor, vanavond moet ik weer werken, volgende week weer school.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ongelukken oid zullen misschien wat makkelijker vergeten worden, maar een aanslag als deze, die ook nog eens live op tv te zien was, zal echt niet vergeten worden hoor. Tenminste, ik ga er niet van uit.

19. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Kon het niet beter zeggen;)

Ik ben gewoon pissed off dat die gast er zo makkelijk vanaf is gekomen.:{

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook gelachen op de begrafenis van mijn oma. Wat is je punt?

Deel Deze Pagina