1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Virus outbreak] H1N1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heroic, 27 apr 2009.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kun je voorstellen hoe wij ons voelen Josh.
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    haha die josh is echt zo grappig..
    josh kom in chat vanavond, kunnen we lachen
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Na vandaag moet ik toch even m'n statement van gisteren quoten:

    QFT :eek:
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    WTF, it's Nostradamus!
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Grapjas, ga jij mij een wijze levensles geven? Wie denk je wel niet dat je bent...


    1: Mensen die alles en iedereen haten hebben bij lange niet de middelen om zo'n virus te maken (Het is praktisch onmogelijk om op je zolderkamertje zo'n virus te muteren)
    2: Denk je echt dat het niet uit zou komen als zo'n bedrijf dat zou proberen te maken? Denk je echt dat zo'n baas bedenkt van ja; we moeten even meer mondkapjes verkopen ik ga mijn medewerkers opdracht geven om zo'n virus te maken. En dat zij het dan zonder morren zullen uitvoeren. 8) Met ook de kans natuurlijk om zelf of dat hun familie aan de griep zullen overlijden?
    3: Zie punt 1; die mensen hebben bij lange na niet de middelen en dit is gewoon toevallig dat twee verschillende soorten virussen precies op dezelfde tijd in hetzelfde dier terechtkomen en muteren; omdat het een gemuteerd virus is hebben we er ook goede medicijnen voor en kan ook een vaccin worden gemaakt; denk je niet dat als die mensen al de middelen zouden krijgen een virus zullen maken die niet zo goed te behandelen is?

    Denk eens na man...
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    WTF... Inderdaad...:eek:
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan al geruchten rond dat het virus veel dodelijker is dan gezegt word door de Media, maar dat de cijfers naar beneden worden bijgesteld om wereldwijde hysterie te voorkomen..
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt mij bekend in de oren...en dan word het op een gegeven moment zo extreem erg dat wanneer het bekend word het gewoon niet meer onder controle te houden is en zijn wij onvoorbereidt 8)
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    De mensen die iedereen haten kunnen dat zeer waarschijnlijk niet alleen, maar met meer mensen zou het mogelijk kunnen zijn.

    En ik geloof idd niet dat een baas van een bedrijf dat zomaar tegen zijn medewerkers gaat zeggen! Maar dat heb ik ook niet gezegd, oftewel nutteloze reactie... zucht...

    Maar die baas zou wel kunnen samenwerken met mafiosie en dergelijke.

    En nogmaals: Ik zeg het kan! IK ZEG NIET DAT IK GELOOF DAT DAT OOK DAADWERKELIJK HET GEVAL IS!

    Weet dat de Telegraaf een roddel krant is die je niet altijd kunt vertrouwen;)

    En ik geloof iig dat er een grote kans is dat dit artikel nep is van de Tekegraaf.

    Ik heb net op radio 3fm gehoord dat er nog maar 260 mensen in Mexico zijn besmet en nog maar 12 doden, minder mensen besmet en dat het virus dus veel minder erg is dan verwacht.

    In Nederland zijn is de veiligheid op de luchthavens niet zo groot. In Denemarken moeten de mensen geloof ik eerst door een bad. En in Nederland kunnen ze gelijk door lopen.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat in dat artikel boven je. ;)

    Maar ik geloof het niet. Waarom zal de overheid dit achterhouden? Omdat er anders paniek ontstaat?

    Als het echt zo ontzettend erg is, dan waren er al lang andere maatregelen genomen. En wanneer wij er niet officieel over bericht worden, zal het alleen maar erger worden. Dus nee, ik geloof er niets van.
     
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk Josh! Ik heb zelf ook een theorie gemaakt, het Virus is naar de aarde gebracht door paargespikkelde ruimtewezentjes. Wat vind je van mijn theorie..
     
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het onwaarschijnlijker dan mijn theorie, maar het is niet onmogelijk.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het niet als grap bedoeld is en dat hij het serieus meent, maar : _O_
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles kan. Koffiekan, theekan, en nog veel meer, Laardermeer, en zo maaar door Apeldoorn. Die laatste snap ik nog steeds niet. :+

    Er bestaat ook zoiets al logisch nadenken, Josh. En daarnaast is de oorzaak allang wetenschappelijk vastgesteld, dus, come again?
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Ok juist ik hoor hier niet tegenin te gaan maar komop paarsgespikkelde ruimtewezens? das nog erger dan E.T.

    Zit hier niemand op Chemie ofzo? 8)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kunnen we even stoppen om te reageren op zulke achtelijke conspiracy theory's? Zulke uitspraken van Josh moeten we voortaan negeren.
     

Deel Deze Pagina