Vertel jij mij maar eens dat ze erg innovatief bezig zijn in die scene. Ik hoor elke keer weer dezelfde platen. Boys Noize nu 2 keer live gezien, en in die periode van 4 maanden is zijn playlist amper veranderd. Als je al iets opnoemt doe dan maar Dr. Lektroluv, onze voormalige technoheld T-Quest, die kan wel een feestje bouwen.
En dan nog even over Hardwell etc. dat is toch wel degelijk electro house. Dat je het jammer vindt dat het ook onder het genre valt is weer wat anders.
En minimal softe shit? De mensen die al wat langer met electronische muziek bezig zijn belanden uiteindelijk bij techno (waar minimal dus een subgenre van is, ik denk ik zeg het maar want je lijkt er niet al teveel van te weten.) Ik ben zelf begonnen met trance, toen electro en ik hou nu meer van een goede set met pompende techno dan dat ik weer naar dezelfde 10 niet vernieuwende platen moet luisteren.
/Edit: @ Stefan, nee Hardwell heeft het idd wel goed voor elkaar. Hij had volgens mij ook nog gedraaid op WMC. En ja ik had het inderdaad over Chuckie en de hele sneakerz ratpack. Maar ach als meneertje sok zich aangesproken voelt waarom niet heh?!
[yt]4cowTYpU1I4[/yt]
Heerlijke monotone softe minimal shit!
Laatst bewerkt: 3 mei 2009