De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah oke, dat wist ik niet:p Ik dacht dat dat sneller zou gaan omdat de opzegtermijn tijdens de loopduur van je abbo 3 maanden is. Dus ik had verwacht dat het een stuk sneller zou gaan wanneer je geen contract meer had.

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet een beetje over de Nokia N73 Music Edition?
    Want ik kan dat ruilen tegen mijn PSP, maar ik moet natuurlijk wel weten of het wat is. :)

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb 'm gehad. Vind het geen toptelefoon. Voor een nokia niet echt stevig en ik ken meerdere mensen die hebben gehad dat hij niet meer liet zien dat je een smsje hebt gehad. Erg vervelend is dat.

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  4. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Bezit momenteel de nokia 8800 Arte. ben wel diep teleurgesteld. had er veel meer van verwacht met zo'n prijs.

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik had hem na een dag al binnen. Jammer dat je nu met die rare dagen zit dus als je hem vandaag niet hebt gehad zal je denk ik tot morgen moeten wachten. Tenzij ze op zaterdag leveren maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval een leuke telefoon en ben er nog steeds niet op uitgekeken.:thumbs:

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem gister nog niet dus ik hoop dat ie er vandaag is:)
    had jij hem ook besteld na verlengen van abbo?

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maandag de Xperia op Schiphol gekocht maar wil daar natuurlijk wel internet op hebben. Iemand enig idee hoe ik dit moet doen?

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als jouw provider ziet dat er nieuwe gsm actief is , worden de instellingen meestal automatisch via SMS naar de gsm gestuurd.
    Je kan natuurlijk ook kijken op de site van provider (Klantenservice).

9. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister bij Hi.nl mijn nieuwe telefoon besteld. De nokia 5800.
    Staat er voor 17.00 besteld, volgende dag in huis.
    Heb gister rond 16.00 besteld, word ik net gebeld: Ja je bestelling kan geleverd worden op maandag 4 Mei.
    Verdomme, wilde 'm vandaag! En vervolgens maandag de hele middag thuis zitten, omdat 'ie tussen 12.00 en 16.00 word geleverd!

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Had ik ook, toen werd hij 3 weken later nog eens geleverd en kwamen ze om 10 over 6 terwijl ze tussen 3 en 5 zouden komen.

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb gewoon een nieuw abonnement genomen. Heb je met of zonder nummerbehoud gedaan? Als je met hebt gedaan dan kan het wel langer duren maar zonder dan zou het toch snel moeten gaan aangezien dat hetzelfde is als een nieuw abonnement.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ;)

Bij verlengen heb je een levertijd van 5 tot 10 werkdagen, bij het aansluiten van een nieuwe heb je m volgens mij de dag erna binnen.

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heb op dit moment een iPhone 1ste gen uit VS.

Maar ik kan me abbo verlengen nu heb ik de volgende 2 mogelijkheden voorgekregen:

Blackberry Curve of de keuze om mijn iPhone te behouden en dit abonnement erbij te nemen

Wat is de beste keuze?

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je tevreden bent met je Iphone en dan zo'n abonnement kan krijgen zou ik de Iphone houden!

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja ik zag net zelf ook al dat 450 belminuten/sms normaal 50 euro per maand kost. Inclusief internet en sms blox betaal je dus 25,- pm in plaats van 62,- pm.

Tenminste als ik het goed begrijp?

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik denk ook dat het zo is. Vriend van me heeft de 2g volgens mij. Ik wilde ook altijd zo'n ding maarja. Geld :mad:

Als ik jou was zou ik bij de Iphone blijven. Een super gadget :)

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja klopt maar zon blackberry heb ik zeg maar altijd al willen hebben ;)

Maar de iPhone blijft gewoon praktischer voor mij omdat het tegelijk ook een iPod is. Dus als ik een blackberry zou nemen moet ik gelijk een nieuwe mp3 speler kopen een meeschouwen.

Ik heb ook geluk gehad hoor dat ik een iPhone heb, mijn oude telefoon was gestolen en kreeg van de verzekering contant geld terug. Heb toen maar 50 euro moeten bij leggen voor een nieuwe iPhone :9

Maar al met al denk ik dus dat ik voor het goedkope SIM-ONLY abonnement ga. Het is wel erg voordeling namelijk :cool:

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De 3G bedoel ;)

3G staat voor het 3G (UMTS) netwerk en niet voor 2e Generatie !!

Wilde eerst de Storm hebben maar ben nu heel blij dat ik voor de iPhone heb gekozen.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zit nu weer een beetje te kijken naar een nieuwe phone en gister bij de MM geweest en die google phone van t-mobile uitgeprobeerd en de Xperia. Heb gehoord van die Google phone alleen werkt wanneer je verbinding hebt met internet, klopt dit?? Vind het echt een moeilijke keuze. Nieuwe Iphone 4G, G-1 Tmobile of de Xperia. Gelukkig hoef ik het in augustus pas te weten maar baal ervan dat die abbo's bijna niet onder de 30 euro te krijgen zijn..

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    heb me abbo verlengt met nummer behoud... nu een week geleden en nog steeds niet binnen:mad: toch wel irritant:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina