Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    mij gaat het ook alleen maar om het feest, maar ik bedenk wel dat als we geen koningshuis meer hebben, dan is er ook geen reden meer voor te gekke feesten.

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Daar denken hun dus niet aan. :9

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben eigenlijk ook alleen geïnteresseerd in de feesten. Normaal kijk ik alleen de samenvatting van het koninklijke dagje uit. Dit jaar was het iets specialer, omdat het in Apeldoorn was. Dat is toch dicht bij huis. Heb dus meer gezien dan normaal en het zag er heel gezellig en leuk uit. Ze hadden zich echt uitgesloofd, want dat park zag er normaal niet zo mooi uit. Sneu voor die mensen, tho.

Van mij mag alles blijven zoals het is. Al zal er toch altijd een donkere kanttekening blijven.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Kut!

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Wat een klotedag gister.

Ik woon in Apeldoorn en lag gister bij mijn vriendin in bed. Die woont 200 meter van de naald af. We wouden op haar balkon de optocht gaan kijken, die kwam namelijk door de straat.

Toen werden we ineens door haar vader gebeld, die was in Duitsland.
    Er was een aanslag op de koningin geweest en we moesten de tv aanzetten, wij geloofde het dus niet. Dus tv aangezet, en wtf. We konden het niet geloven. Dus ik iedereen bellen, en tot nu toe zijn alle bekenden ongedeerd. Maarja ik weet nog niet alle namen.

Overal een kutsfeer wat natuurlijk logisch is. het leek zo mooi te worden want prinsjesnacht was al geniaal.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een van de slachtoffers

ZEVENDE DODE AANSLAG
    De aanslag in Apeldoorn heeft een zevende leven geëist. Het is een medewerker van de Koninklijke Marechaussee. Hij overleed vandaag in het ziekenhuis. Dat heeft het ministerie van Defensie bekendgemaakt.

Het slachtoffer, de 55-jarige Roel Nijenhuis uit Apeldoorn, raakte gisteren als burgermedewerker van de Koninklijke Marechaussee zwaargewond bij het incident in Apeldoorn.

Minister Eimert Van Middelkoop, staatsecretaris Jack de Vries en secretaris-generaal Ton Annink zijn diep geraakt door het overlijden van de marechaussee. "Zijn overlijden is een zware slag voor Defensie, in het bijzonder voor de Koninklijke Marechaussee. Hun gedachten gaan uit naar de nabestaanden, familie en vrienden van de heer Nijenhuis'', aldus het ministerie.

De man werd gisteren na het incident zwaargewond opgenomen in een ziekenhuis. Luitenant-generaal Dick van Putten heeft zijn medeleven aan de familie betuigd. Nijenhuis werkte als chauffeur bij de transportgroep van het Landelijk Opleidings- en Kenniscentrum Koninklijke Marechaussee in Apeldoorn.

Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/05/zevende_dode_door_aanslag_apel.html

Dat er van die gekken rondlopen in een mooi land als dit had niemand verwacht, dat je jeelf ombrengt oke, maar zoveel meenemen dan zit je echt in een diep dal....

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik zit alles nog is te bekijken. Wat me nog het meeste schokt is de foto waar de mensen die aangereden nog gewoon staan. Te bedenken dat een paar minuten daarna ze een klap krijgen die sommigen fataal word. Klote zooi.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Was jij er ook? Bij die beelden van de 1 min stilte is gewoon het geluid zachter gezet.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik was op het Spui en toen ging de muziek uit en was iedereen stil.

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een reacties, dat dat soort lui deel uitmaken van onze samenleving is triest.

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had niet anders verwacht als dit soort reacties, de mensen zijn egoistisch geworden de laatste jaren. Kijk maar naar Amsterdam bijvoorbeeld, iedereen feest lekker door na 1 minuut stilte, als ze zich daar al aan hielden. De mensen feesten daarna gewoon op dezelfde voet verder als daarvoor, als mensen echt respect hadden waren ze wel gekapt met feesten en waren ze naar huis gegaan.

De triestste die ertussen zitten zeggen zelfs "we moesten wel feesten, anders was het een chaos geworden". Nou nou nou wat een opoffering, wees dan in ieder geval eerlijk en zeg gewoon dat het je geen moer uitmaakt wat er is gebeurd. (Als het je namelijk echt raakt heb je geen zin meer om te feesten ook)
    Respect voor iedereen die de vlag halfstok heeft gehangen en de feestelijkheden heeft afgeblazen!!

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ach deze instelling is terug te vinden in het politieke beeld. Inzovere ben ik niet verbaasd. Maar sommige maakte het wel heel bont in de youtube clip .. Vooral schokkend dat deze mensen schijnbaar zover buiten de maatschappij staan op dat moment

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je was duidelijk niet in Amsterdam. Het was eerder afgelopen maar niet iedereen ging direct naar huis want het mocht nog niet omdat anders het station helemaal vast liep.

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben direct weggegaan uit Amsterdam toen ik het nieuws ontving, uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden.

18. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je een medaille?
    Geloof me ik ben iemand die ook baalt van de gebeurtenissen van gisteren, maar zulke dingen gebeuren elke dag, wellicht zelfs 10x erger over de hele wereld. Niet dat dit deze actie 'normaal' maakt, maar ik wil alleen maar aangeven dat als je volgens jou niet meer mag feesten, of blij mag zijn na een dergelijke gebeurtenis, dat dan het enige wat je kunt doen de rest van je leven op je kamertje gaan zitten en daar depressief zitten wezen.

Ik heb mijn respect gewoon geuit door 1 minuut stilte te houden, wat ik ook voor andere slachtoffers zou doen.

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    :thumbs: mee eens

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar slaat dit op? Ik geef mijn mening en jij gaat en beetje tof zitten doen, geeft jouw niveau aardig aan, verder dus ook geen discussie meer met meneertje.

Deel Deze Pagina