[TV] Prison Break [NL]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Volkoren, 23 aug 2006.

1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    nop.

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen dus 20.10 de herhaling van de vorige en daarna de nieuwe.

3. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    yeah, goeie aflevering :)

4. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vond het ook. Kijk nu alweer uit naar volgende week :).

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan wel minder dan vorige seizoenen, maar het blijft een geweldige serie _O_

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Was goed ja, maar het zijn helaas de 12 "allerlaatste" afleveringen. Best jammer! :'-(

Ik moet trouwens ergens nog even de boxset van seizoen 3 scoren.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had het resterende deel opgenomen van Prison Break dat kwam tijdens Dit was het nieuws, maar is niet helemaal goed gegaan. Nadat ze de legende binnenkregen en vertelde over de sensoren bleef hij hangen. Als iemand even kan vertellen wat ik voor de rest gemist heb? liefst een klein beetje uitgebreid O-)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    GVD :mad: waarom is het op een zaterdag :confused:!

9. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sucre stond toen nog op de mijn en Gretchen wou net met een zakmes de mijn uitschakelen maar Michael kwam erachter dat het alarm zou afgaan wanneer de mijn wordt gedactiveerd. Mahone sprintte dus GATE binnen en kwam net op tijd. Je kon namelijk via een handbediening die ook in de ruimte stond voor 20 seconden uitschakelen. Mahone kreeg het voor elkaar en Sucre hield zijn voet eraf en er gebeurde niks. Ze kwamen erachter dat achter de muur Sylla ligt.

De muur is bevat heel veel cement en heeft dik ijzerdraad door de muur zodat er door heen gaan onmogelijk word. Als ze door de muur heen komen dan ziet het alarm dat direct, want het alarm bevat geluid en gewichtssensoren. Dat betekent dat je niet onopgemerkt daar naar binnen kan lopen. De Company wil voorkomen dat Sylla op camera vastligt, dus is de ruimte waar Sylla ligt is geen video-opname.

Gretchen kreeg te horen dat Sylla de volgende dag overgeplaatst wordt naar Philadelphia. Dus moesten ze het in 1 dag doen. Maar toen kreeg Michael een telefoontje van de arts waar hij geweest was, hij moest zo snel mogelijk geopereerd worden anders zal hij overlijden aan een zeldzame ziekte (de naam weet ik niet meer). Dus ze hebben ongeveer 16 uur om alles voor elkaar te krijgen.

Ik hoop dat ik niet veel ben vergeten en dat je er wat aan hebt.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oh dan had ik toch niets gemist op het stukje van de operatie na wist ik alles :+.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet dat Bellic nog in een auto te zien was en Mahone zijn politie badge op hem legde en ik dacht Sucre zijn moeder belde. Kan ook zijn dat dit er voor al was.

Vond het niet een sterke aflevering maar als je het vergelijkt wat er op tv is deze dagen blijft het top!

12. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Goede vraag, ik vind het ook balen.. :{

13. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, die zaterdag is best iritant. De meeste clans hebben dan een clan-event. Naja, ik heb het opgenomen. Moet het nog afkijken, ben de afstandbediening kwijt namelijk. Ik heb nu wel seizoen 1 op DVD. Nu 2 en 3 nog, jammer dat het zo tering duur is..

14. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Wtf waarom is het op Zaterdag...?
    Ik kan nooit kijken op Zaterdag....x_x

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, eerste aflevering alweer gemist. Compleet vergeten. Waarom is het dan ook ineens op zaterdag :+

16. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    goeie afleveringen :)
    lol, heavy machinery @ GATE xD

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Deze was wel weer goed. Zag het natuurlijk wel al een kwartier aankomen met Self.............

18. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, er moest toch weer iets gebeuren om het verhaal door te laten gaan. Als Prison Break geen succes was in Europa dan was dat het einde.

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel het idee dat er íets zou gebeuren maar dat van Self had ik niet verwacht. Vind het wel jammer want ik vind dit een beetje een goedkope manier om het door te laten gaan, terwijl de afleveringen van gister verder van een heel hoog niveau waren! Vooral de momenten met the General waren mooi.

Maarja, zoals altijd zal het wel weer leuk uitpakken dus hopelijk kan ik het volgende week weer zien/opnemen. :)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    -_- weer vergetenn..

Deel Deze Pagina