De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, wat een wedstrijd. Ik had er niets van gezien, maar de goals zien er goed uit. De rest van de wedstrijd zal ook wel geweldig spel van Barca geweest zijn?

2. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    GForce voor welke club ben je eigenlijk?

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sowieso al belachelijk dat marco Vurnon -ik-heb-nog-nooit-van-voorruit-voetballen-gehoord- Anita erin zet tegen sparta. 70% balbezit en geen één kans kunnen creeren. Waarom in godsnaam niet starten met de Jong ofzo? heb je iig méér kans dat er creativiteit op het middenveld ontstaat.
    En waarom schreeuwt vBasten die Aisatti niet naar voren. Die komt de bal op 60m van de goal ophalen, alsof hij daar tot z'n recht komt. ongeloofelijk.
    Daarna ook lekker je enige "echte" spits eruit halen, stond er al helemaal geen aanspeelpunt meer in de 2e helft. Sowieso al belachelijk dat je met een achterstand je spits eruit haalt voor een middenvelder tegen sparta...

van Basten heeft echt gefaald zeg jezus. Individueel gezien waren alle spelers ook slecht, alleen valt het erg op dat van Basten hier ook wel erg afhankelijk van is.

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOOOOAAAAAL PPPPPIIIAAAAA

En nou voetballen GVD :mad:

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap het wel waarom hij Cvitanich er uit haalde, hij speelde gewoon slecht. Maar ik vond wel dat hij beter Leonardo voor hem er in had kunnen zetten. En ik snap idd ook niet waarom hij met Anita begon, hij had idd beter met De Jong kunnen beginnen. Want Anita speelt de laatste tijd niet zo goed meer.

Maar ik schaam me nu wel voor Ajax zeg:'-(
    Ik heb ook al geen zin meer in Ajax-Twente de laatste wedsrijden hebben me echt heel veel pijn gedaan:'-(

En dan nog over Vermeer: V. Basten had toch gezegd dat Vermeer tot het eind van het seizoen 1ste keeper blijft mits hij goed blijft keepen? Want aan die voorwaarde houd V.Basten zich helemaal niet:emo:

Krijgen we dan tegen Twente misschien dan eindelijk de witte zakdoekjes?:)

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgende week verliezen we nog even en mogen we Eindhoven feliciteren met een 3e plek :)

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Man man man, wat slecht. Diep triest. Dit Ajax is een schande van wat het vroeger was en een schande voor het Nederlands voetbal.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer loop jij eigenlijk zo geforceert te posten in deze thread, GForce? Zeker toen duidelijk werd dat Ajax geen prijs meer kon winnen, of zo?

Anyway, ik hoop echt dat Marco van Basten op******t bij Ajax. Hij leert totaal niet van alle blunders die al zijn begaan. Vandaag was al de VIERDE FUCKIN' KEER dat Ajax met 4 of meer tegengoals een wedstrijd verliest! Wat een tactisch onbenul is deze dwijl. GODVERDOMME. En maar blijven volhouden dat het een leerjaar is, of een bouwjaar, nog zo'n mooie. Strontziek word je er van.

AAAAH?!!?!?!?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    NEC

Sinds ik weet dat die Ajacietjes zo makkelijk happen ;)

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen enkele keer over NEC horen lullen hier...weet je zeker dat je niet stiekem toch voor Ajax bent :eek:

11. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas voor roda dat ze hebben verloren. Ze waren beter dan willem 2 maar laten de kansen teveel liggen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt niet veel over NEC te vertellen. Alleen dat ze na de winterstop zonder inspiratie voetballen. Ajax nee dank je. Vroeger wel toen het nog leuk was om te kijken (tijd van Bergkamp) nu ben ik anti-Ajax ^^

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je bent net zo zielig als die spelers van het Ajax van vandaag:emo:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Waar slaat dat op? Ik vond het ook vet toen Ajax de CL won, toen PSV van AC Milan won, en dat AZ bijna in de finale van de UEFA Cup kwam. Ben ik nu geen echte Feyenoord fan ofzo?

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    je kijkt liever naar ajax dan naar NEC, bespeur ik jaloezie?:eek:

Totaal eens met hierboven, alleen ben ik geen Feyenoord fan:+

16. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    dan ga ik maar even happen. waarom post je dan niks over NEC? hoe kan je in godsnaam meer aandacht besteden aan sparta-ajax als NEC tegelijkertijd speelt? haal je echt meer voldoening uit die ene persoon die gaat happen op je uitspraken over ajax dan dat je gezellig naar je eigen club kan kijken?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie zegt dat ik naar Ajax keek? Ik heb constant geswitched tussen 4 kanalen op TV...meeste heb ik naar Twente - AZ gekeken. Gaat mij om het voetbal en niet echt om de club. Zolang Ajax verliest ben ik tevreden \o/

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan ben je nog wel een echte Feyenoordfan hoor. Maar ik heb het idee dat hij eerst voor Ajax was, maar als het iets minder gaat vind hij het geen leuke club meer. En dat soort typetjes die alleen voor een club zijn als het goed gaat, vind ik raar.

(Ik noem het ook wel voetbalfans zonder emotie)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je bedoelt van die gasten die meteen posten "kut ajax" "ik kijk niet meer" "marco rot op" "prusters zijn het" ? Zijn dat niet diezelfde supporters die als er een keer verloren wordt de spelers en coach uitschelden en met hun witte zakdoekjes klaar staan....

IMO de minst trouwe supporters in de Eredivisie...

20. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    waarom?=( je bent 27 jaar (volgens je profiel dan...). is het dan echt niet tijd op volwassen te worden? kijk dat josh nou van die vreemde opmerkingen maakt (sorry josh) begrijp ik nog enigzins want zo oud is hij nog niet maar 27 jaar... kom op zeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina