De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat komt meer omdat al mijn vrienden voor Ajax zijn. Dan kan ik vanavond weer vragen wat Ajax gedaan heeft. Verder gun ik Marco en Suarez geen enkel punt. Misschien dat het nu duidelijker voor je is.

Tevens is het wel grappig om hier de Ajacieden te zien happen als is het wel erg makkelijk om ze op de kast te krijgen ;)

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het vershil is dat ik nog gewoon hoe dan ook voor Ajax blijft.

En het is dus raar dat ik gefrustreerd ben? En ik mag niet boos zijn op de spelers en de coach van Ajax na zo'n middag? En ik wil alleen dat Van Basten weg gaat in het belang van Ajax, zodat ze in de toekomst wel weer prijzen gaan pakken;)

En dan over het niet meer kijken: Ik heb gewoon een heel groot Ajax hart en dat doet pijn als ik Ajax heel slecht zie voetballen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Hier ben ik het toch wel mee eens.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een totale deceptie vandaag zeg. Je wordt er moedeloos van. Op 'n gegeven moment ga je gewoon hopen dat Sparta er nog meer maakt om het ze maar flink te laten voelen.

Mooi voor Twente trouwens, en verdiend ook. En ook wel leuk dat Sparta er gewoon in blijft, want die horen bij het vaste Eredivisie meubilair.

Vind ik ook. Ik heb stad en land afgevloekt toen PSV er uit vloog tegen Milan (oké, dat kwam niet alleen omdat ik het PSV gunde :+) en was ook blij toen Feyenoord de UEFA Cup won.

Zeker in Europa voel ik me eerst Nederlander in het geval van PSV, Feyenoord en de andere ploegen.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Volendam. 94e minuut, Volendam had al een aantal grote kansen gehad in de wedstrijd, Groningen ook een paar dus 0-0 goeie uitslag denk ik. Nou, nee dus, Verhoeven redt nog op een schot van Matavz maar daarna kan diezelfde Matavz hem er alsnog in schieten. 0-1. Op datzelfde moment krijg ik een smsje: "Ajax 4-0 verloren, Twente 3-0 gewonnen, De Graafschap 1-0 gewonnen" Toen kon ik echt wel janken, wat kan het tegenzitten zeg op 1 dag. Hele dag naar de klote! De Graafschap heeft nu al genoeg aan een gelijkspel tegen Volendam..

En dan Ajax. Wat ben ik blij dat ik dát niet heb hoeven aanschouwen. Waar is het toch misgegaan als je kijkt naar 10 jaar geleden.. we zijn echt dramatisch ver afgezakt. 4-0 van Sparta verliezen, kom op hey.. en dit is niet de eerste keer dat we zoveel doelpunten tegen krijgen. Ik wilde Van Basten nog de tijd geven maar het begint nu wel erg dramatisch te worden. Vorig jaar hadden we op het eind 69 punten, nu kunnen we dat al niet eens meer halen! En vorig jaar hadden we een bestuurswisseling, trainerswisseling en als trainer een interim-trainer die Ajax niet naar zijn hand mocht zetten. Dit jaar 35 miljoen geinvesteerd, Van Basten zijn ding laten doen, gepleit voor stabiliteit en rust en dan NOG slechter presteren!! Van Basten, donder lekker op man.

6. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    je eerste punt kan ik inkomen. ikzelf ben voor Ajax maar ik heb vrienden die voor PSV, Feyenoord en Ado zijn en om hun te stangen is wel leuk maar gewoon als vrienden. maar je tweede punt snap ik gewoon niet. je zit hier op een forum met mensen die je niet kent. laat die mensen gewoon in hun waarde en ze/we hebben het al zwaar genoeg dat Ajax zo drama speelt. als er dan ook nog van die nutteloze vervelende opmerkingen worden gemaakt zit je daar gewoon niet op te wachten.

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook altijd een feest om in het Kasteel te zijn. IMO het stadion met de meeste sfeer naast de kuip. Vroeger was dat ook in de Goffert. Nu met het nieuwe stadion is dat een stuk minder helaas.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een onzin. Zo'n cliché dat je alleen een 'echte' supporter bent als je je ploeg altijd steunt. Als Ajax kut speelt ben ik boos. Heeft niks met ontrouw te maken.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Boos is anders als de rug toekeren.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat Ajax minder presteert, heeft ook deels te maken met de mentaliteit van de andere ploegen wat in mijn ogen flink vooruit is gegaan. Je ziet dat steeds meer ploegen strijden voor het kampioenschap, en dat het niet altijd meer Ajax, Feyenoord, Psv zijn die ervoor strijden, zoals het eerst altijd was.

Ik hoop zo erg dat Feyenoord volgende week Roda afmaakt, en dus rechtstreekse degradatie voor Roda!

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Toen Michael van Praag wegging?

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dus je ging maar een andere club supporten toen het wat minder ging en het spel wat achteruit ging? :)

Ajax wel bedroevend zeg, jezus. Kon het niet zien maar achteraf ben ik daar misschien wel blij om. Belachelijk dit, tegen Sparta. Heeft weinig met onderschatting te maken als ik zeg dat Ajax had moeten winnen. Gewoon meer kwaliteiten, op papier althans. :emo:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee toen was ik een stuk jonger en ging niet naar een stadion. Toen ik ouder werd ging ik met vrienden naar NEC omdat dichtbij was en wel een leuke club leuk. Verder ben ik niet echt een supporter van een club maar meer van een speler en mooi voetbal.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had de eer aan zichzelf moeten houden. Ik denk niet dat iemand nog wil dat Van Basten blijft. Ik heb het zelf lang volgehouden om hem nog een jaar te gunnen maar dit is gewoon écht de druppel.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    helemaal niks gezien dit weekend maar de uitslag van Sparta-Ajax spreekt me wel:)! Jammer dat PSV het weer in de laatste minuten weggeeft, wel 2x rood dus ben benieuwd wat voor rare wedstrijd het was want PSV haalt normaliter vrijwel nooit een rode kaart. Volgende week Ajax inhalen:)?!

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Frank Rijkaard of Co Adriaanse?

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Frankie zou denk ik wel positief zijn, maar denk dat hij eerder naar een top club gaat.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn, Ajax lekker bezig zeg :eek: Ik heb het niet gezien.. Hoe was Vermeer? Ik vond dat hij er de vorige keer niet veel aan kon doen... Nu wel?

Ado ook lekker trouwens.. Haags kwartiertje betekend tegenwoordig 'de boel uit handen geven'??

Feyenoord volgende week winnen van Roda en dan play offs halen :cool:\o/

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Frank gaat naar Engeland of Italië. Co Adriaanse, nja ik weet het niet. Die is hier ook niet echt geweldig weggegaan toentertijds. En ik vind dat 'paaseieren zoeken' en de 'koffiejuf ontslaan' ook een beetje raar.

@ Goiz: Ik hoop dat Roda verliest en dat Feyenoord dus zijn plicht doet, is Volendam iig niet direct gedegradeerd

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Als Feyenoord wint van Roda betekend dat rechtstreekse degradatie voor die Andre Rieus daar:)! Zou wel heel mooi zijn!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina