De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 en 2-0 kun je Vermeer o.a. aanrekenen. Hij was niet volledig schuldig, maar hij zag er wederom niet goed uit. In het begin had ik veel vetrouwen in Kenneth, maar hij laat gewoon zien dat ie geen haar beter is dan een over-the-hill Stanley Menzo.

Stekelenburg kan ook niet keepen, dus nog een probleem erbij. Oja, de verdediging is lachwekkend, en het middenveld te licht. Plus de aanvallers kunnen niets forceren. En, en, en, en...

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Paar weken terug was het middenveld nog op en top met Anita-Enoh-Aissatie?!
    En vooral tegen Sparta hoeft het toch niet te zijn dat die 3 middenvelders te licht zijn tegen een club uit de eredivisie die vechten voor degradatie.. Beetje onzin.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Wielaert is ook niet echt goed bezig bij Ajax hé ? Gozer had beter bij Twente kunnen blijven.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Frank natuurlijk maar die heeft de absolute topclubs voor t uitzoeken volgens mij

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? Het middenveld is het hele seizoen te licht geweest omdat het allemaal dwergen zijn. Vertonghen moet op de plaats van Anita spelen, en het liefst Gabri er nog bij om zo 4-4-2 te kunnen spelen. Maar dat snapt Bassie toch niet.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat middenveld speelde tegen Marseille de sterren van de hemel. Ze hebben dus wel de potentie. Alleen krijgt Marco van Basten dat er niet uit, ze hebben gewoon een hekel aan hem. Ze willen niet door het vuur gaan voor hem. Misschien was vandaag wel een soort actie van de spelersgroep om Van Basten eruit te krijgen?

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zowiezo moet Urby de kans krijgen links op het middenveld vind ik, verder moeten ze gewoon 4-4-2 spelen, of 4-3-3 met een lange & snelle spits. Ik zie Berg of een type Arnautovic nog steeds graag komen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Waarom begint iedereen alweer over versterkingen enzo? En waarom zoeken jullie het altijd in Nederland :p

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wie heb jij in gedachten dan? Ik kan moeilijk spelers gaan opnoemen in Scandinavië die ik geneens ken, als ze daar scouten. In de Eredivisie zit kwaliteit, maar helaas moet Ajax dat altijd weer proberen te kopen. (Suarez, Sulejmani, Silva, Lindgren, Perez, Kennedy, Aisatti). Tja, als de scouts amper iets goeds scouten.. wat moet je dan? Jeugdopleiding?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Misschien met de kwaliteit die je al hebt? Ajax heeft een puike selectie. Misschien moet je beginnen om eerst stabiliteit te creeëren, ipv na elk verloren seizoen de selectie vernieuwen 'omdat het aan de rechtsback lag dat dit jaar zo slecht was'.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd Ajax had met deze selectie gewoon kampioen moeten worden. AZ is qua team beter maar niet qua spelers. Zou verder ook niet weten wie Ajax binnen Nederland voor een goede prijs kan kopen. Spelers als Elia, El Hamdaoui etc zijn denk ik te duur als ze Suarez niet verkopen

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    En waarom zouden Elia en El Hamdaoui willen. Die kunnen naar de grote competities.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dan heb je een goede speler (Perez) en dan willen ze hem niet ><

14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Feyenoord moet zelf ook nog voor de winst gaan volgende week dus dat word vast gezellig in De Kuip over een week. Leuk, Roda uitzwaaien }:]

Las trouwens net dat Lazovic bij het wegrijden uit het stadion z'n auto is uitgesprongen op een PSV supporter te lijf te gaan, 5 stewards moesten em tegenhouden 8)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij is niet voor niks 1 van de grootste mongolen uit de eredivisie...

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik zeg niet dat ze naar Ajax willen alleen dat dit 2 van de weinige spelers binnen de Eredivisie die echt wat zouden toe zouden voegen bij Ajax maar denk ik te duur zijn

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Competitievervalsing in Breda jongens, dat ging nergens over zoals NAC op het veld stond. Geen inzet en motivatie.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die willen vast gewoon vakantie vieren. Ze hebben geen zin om play-offs te spelen, Amoah is daar het grootste voorbeeld van. Die kan met z'n schorsing gelijk op vakantie. Zonde, sta je het hele jaar in de top 8 en donder je er op het laatst nog ff tussenuit..

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat zal dan wel V Basten's schuld zijn. Neem dan maar een trainer die wél een team kan maken van een hoop los zand. Van Gaal of Hiddink bijvoorbeeld. Maar helaas komen die niet. Over Rijkaard heb ik zo m'n twijfels.
    Ik vond en vind het nog steeds een goeie speler met goed ruimtelijk inzicht, alleen mag ik zijn persoonlijkheid niet.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb je gelijk in vind ik. En doordat Ajax hem naar Twente gedaan heeft is Ajax misschien wel geen 2de geworden:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina