Nee, Van Basten blijft.
Ze moeten alleen inderdaad een betere motivator daarnaast aantrekken.
Iemand die de spelers echt kan motiveren.
Die ze na een kut wedstrijd een straftraining kan geven.
Of na een wedstrijd als deze hun stof tot nadenken kan geven.
Ik heb nog niet echt gereageerd op Ajax want ik werd gister zelf kampioen (
)
Maar jezus, ongelovelijk.
Ik heb het niet gezien en het was wel gefflateerd maar sjongejonge..
Als je met rust 2-0 achter staat tegen Sparta weet je toch dat je alles moet geven om een schande te voorkomen??
Dit seizoen is dus weer zwaar verneukt net als de voorgaande 5.
Dat komt wederom door strijdlust bij mindere ploegen die per se Ajax willen verslaan.
Geen strijdlust bij de Ajacieden die zich alleen kunnen motiveren in een ''grote'' wedstrijd waarin ze underdog zijn (Twente,HSV,Fiorentina), maar tegen Sparta met een houding van ''we gaan het doelsaldo opkrikken!'' ingaan.
En het komt vooral door één van de slechtste selectie van de afgelopen 10 jaar.
Cvitanich is tot nu toe een slechte spits, hij had er al een hoop in mogen schieten.
Als Suarez zijn dag niet heeft wint ajax niet.
En we hebben ook niet de goede supersub, Leonardo is alleen mooi als je al een voorsprong hebt, Babel is wel mooi maar veel heb je er ook niet aan, gewoon een type speler die wat moois laat zien maar geen wedstrijden beslist..
Wel een spannende degradatiestrijd zeg, damn
Roda JC wat er zo lullig naast grijpt, echt heel zuur voor hun..
Ik hoopte dat de Graafschap zou degraderen maar door zijn knapbevochten overwinning bij NAC gaat dat niet meer gebeuren.
Volendam hoeft nu eigenlijk niks want je gaat er vanuit dat Feyenoord nog wel wilt winnen in de strijd voor de Play-offs (Feyenoord - Roda)
Ook flink balen dat Volendam in de 93ste minuut verliest, terwijl ene wissel van Volendam een grote kans misste even daarvoor..
Maar 0-0 of 0-1 maakte niet uit, bij 1-0 waren ze daarentegen gehandhaaft..
Als Roda degradeert zou dat iig erg lullig zijn maar dat zal wel gebeuren.
Overigens denk ik dat Volendam gewoon kan winnen in de Achterhoek waardoor ze De Graafschap en Ado (speelt thuis tegen Vitesse dat moet winnen voor de play-offs) nog wel langs kunnen gaan en dan de Play-offs ontlopen.
RKC in de play-offs wordt namelijk erg lastig..
Klik om te vergroten...