De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, Van Basten blijft.
    Ze moeten alleen inderdaad een betere motivator daarnaast aantrekken.
    Iemand die de spelers echt kan motiveren.
    Die ze na een kut wedstrijd een straftraining kan geven.
    Of na een wedstrijd als deze hun stof tot nadenken kan geven.
    Ik heb nog niet echt gereageerd op Ajax want ik werd gister zelf kampioen (:cool:)
    Maar jezus, ongelovelijk.
    Ik heb het niet gezien en het was wel gefflateerd maar sjongejonge..
    Als je met rust 2-0 achter staat tegen Sparta weet je toch dat je alles moet geven om een schande te voorkomen??
    Dit seizoen is dus weer zwaar verneukt net als de voorgaande 5.
    Dat komt wederom door strijdlust bij mindere ploegen die per se Ajax willen verslaan.
    Geen strijdlust bij de Ajacieden die zich alleen kunnen motiveren in een ''grote'' wedstrijd waarin ze underdog zijn (Twente,HSV,Fiorentina), maar tegen Sparta met een houding van ''we gaan het doelsaldo opkrikken!'' ingaan.
    En het komt vooral door één van de slechtste selectie van de afgelopen 10 jaar.
    Cvitanich is tot nu toe een slechte spits, hij had er al een hoop in mogen schieten.
    Als Suarez zijn dag niet heeft wint ajax niet.
    En we hebben ook niet de goede supersub, Leonardo is alleen mooi als je al een voorsprong hebt, Babel is wel mooi maar veel heb je er ook niet aan, gewoon een type speler die wat moois laat zien maar geen wedstrijden beslist..

Wel een spannende degradatiestrijd zeg, damn:eek:
    Roda JC wat er zo lullig naast grijpt, echt heel zuur voor hun..
    Ik hoopte dat de Graafschap zou degraderen maar door zijn knapbevochten overwinning bij NAC gaat dat niet meer gebeuren.
    Volendam hoeft nu eigenlijk niks want je gaat er vanuit dat Feyenoord nog wel wilt winnen in de strijd voor de Play-offs (Feyenoord - Roda)
    Ook flink balen dat Volendam in de 93ste minuut verliest, terwijl ene wissel van Volendam een grote kans misste even daarvoor..
    Maar 0-0 of 0-1 maakte niet uit, bij 1-0 waren ze daarentegen gehandhaaft..
    Als Roda degradeert zou dat iig erg lullig zijn maar dat zal wel gebeuren.
    Overigens denk ik dat Volendam gewoon kan winnen in de Achterhoek waardoor ze De Graafschap en Ado (speelt thuis tegen Vitesse dat moet winnen voor de play-offs) nog wel langs kunnen gaan en dan de Play-offs ontlopen.
    RKC in de play-offs wordt namelijk erg lastig..

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je daar niet een trainer voor? Kom op zeg, als je dat als trainer niet kan, heb je helemaal niks te zoeken in 't vak..

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al 5 jaar niks, laat die man nou zitten. Wie moet er nu weer als de verlosser komen? Aan de andere kant zie je helemaal geen stijgende lijn. Gelukkig deed m'n stream het niet en heb ik er niks van gezien gisteren.

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nou na dit weekend hebben de Go Ahead Eagles nog een kleine kans om in de play-offs te komen.
    Ze moeten zelf uit winnen van FC Dordrecht, wat al een periode heeft.
    Dus hopelijk geven die een aantal spelers rust voor die play-offs.

Helaas zijn we afhankelijk van MVV - AGOVV.
    AGOVV moet daar winnen of gelijk spelen, zolang MVV maar niet wint.
    Jammer genoeg kan ik vrijdagavond niet naar Dordrecht.
    Dus dat wordt thuis teletekst in de gaten houden als een gek! :cool:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ongeloofelijk ja, 5 jaar niks. Beetje jammer voor een club dat een groter budget heeft dan AZ en Twente samen, en de beste jeugdopleiding heeft van Nederland. Waar zo het toch aan liggen? Ik denk dit jaar voor het eerst aan de trainer zelf. Ik bedoel, volgens mij heeft Ajax geen 4 wedstrijden in dezelfde formatie gespeeld. Lindgren, eerst aanvoerder en dan wisselspeler (en is niet de enigste). Raar toch? Sowieso vind ik dat je je team om Gabri heen moet bouwen. Nu staat die wissel. Kapitaalvernietiging.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Er staat gewoon geen team. De ene week staat er een hele andere opstelling en de week erop is het weer heel anders. Als iemand even goed speelt mag hij meteen starten en de andere hebben maar pech. In ieder geval zo zie ik het, Van Basten weet niet wat hij wilt.

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gabri is geblesseerd toch? Naja, middenveld zou toch iets moeten worden als Verthongen, Aissati en Gabri.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ajax heeft sinds Co geen trainer meer gehad. Daarna zaten er altijd spelers op de bank! Blind, Koeman en van Basten. Allemaal redelijk onervaren.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ten Cate?

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Misschien dat hier wel de doodsteek ligt, zo is het makkelijker om aan kwalitatieve spelers te komen en je dus makkelijker voor een vervanger op de positie kan kiezen. Als je weinig andere opties hebt op een positie dat heeft een speler meer zekerheid en krijg je toch meer een team. Ajax heeft de laatste tijd belachelijke aankopen gedaan die daarna worden misbruikt als wisselspeler...

Maar aan de andere kant, dit zie je dan ook alleen terug bij Ajax O-)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Lol, ik was die proleet vergeten. Net als Koster.
    Maar om die nu successen te noemen.. Neuh.

@Sostic: tuurlijk is dat geen doodsteek. Al gaan ze nu eens op zoek naar briljant nobody's is Scandinavië.. Maar ze willen per se spelers uit NL waar ze veel te veel geld voor betalen.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Ten Cate dan nog wel het beste. Had goeie aankopen(Gabri, Davids, Stam) en in zijn eerste seizoen had hij gewoon kampioen moeten worden(1 doelpunt :mad:). Toen in het tweede seizoen kreeg hij het aan de stok met Van Geel in de transferperiode. Naar wat ik begreep wilde Ten Cate spelers als Renato Augusto, Riera en Xabi Prieto halen maar Van Geel was het daar niet mee eens. Na wat tegenslag ging hij gelijk naar Chelsea, dat was wel jammer. Ik denk dat hij nog wel kampioen had kunnen worden met Ajax, maar dat is achteraf praten.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Als er 1 jaar is waar jullie kampioen hadden moeten worden, was het dit jaar. 30 miljoen uitgegeven, en de Philips Boys hadden een off-season. Na 3 jaar was dit eindelijk HET jaar voor Ajax.

En dan worden ze 3e :emo:

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan moeten we nog wel eerst van Twente winnen, want anders worden we nog 4e ook|:-

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik heb echt de laatste jaren, om heel eerlijk te zijn ook al ben ik Ajacied, een beetje de scheit gekregen aan Ajax. Bijna elk jaar een nieuwe trainer :C. Ajax wint niets meer, en toch zoveel kwaliteit. Hierdoor ben ik steeds meer juist een fan van FCB geworden. Ik weet niet, maar op de één of andere manier gebeurt dat met mij. Het deed me dit jaar ook niet echt veel pijn toen ik hoorde dat Ajax niet kampioen werd, terwijl ik juist zo graag wilt dat FCB (de laatste drie jaar is dat al zo) de drie pakt. Heel gek maarja.... :+. Misschien als van Basten nu even heel snel oprot, dat het dan weer terugkomt dat Ajax gevoel. Ik vond het btw wel heel erg toen Ajax uit de Uefa Cup ging. Dat vond ik serieus echt jammer.

BTW: Heeft iemand nog filmpje(s) van Sport1 tussen de wedstrijd Madrid - Barcelona. Ik heb me werkelijk kapot gelachen toen om Sierd de vos (commentator).

Laatst bewerkt: 4 mei 2009
  16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gelijkspel is toch ook genoeg ?
    Als Ajax verliest en PSV wint dan staat PSV 3e door een beter doelgemiddelde en dan mag Ajax lekker de 3e voorronde spelen van de EL ...

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Geven de 3e en 4e plek niet recht op dezelfde voorronde van de EL? Dacht van wel namelijk!

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Anyway, voor Feyenoord is er ook nog wat licht aan de horizon.
    Maar liefst 7(!) spelers geselecteerd voor Oranje -17!
    Ook zijn de A1 en B1 kampioen geworden (B1 tegen Ajax :D)

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nee de 3e plek geeft recht voor de 4e voorronde en de 4e plek voor de 3e voorronde ;)

Ik zie liever dat we voor die 4e voorronde gaan want in de 3e mag je zeker tegen die Oostbloklanden voetballen en daar zie ik Ajax niet zo makkelijk van winnen

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina