Hallo,
Mijn Xbox 360 (serienummer: xxxxxxxxxxxxxxxx) is enige tijd geleden naar jullie opgestuurd voor reparatie vanwege een slechtwerkende lens. Toen ik de Xbox 360 ontving kreeg ik een brief die aangaf dat microsoft geen probleem kon vinden en daarom niets heeft gedaan.
Vervolgens wilde ik de Xbox 360 weer op de TV aansluiten en kreeg direct te maken met een foutmelding:
http://www.youtube.com/watch?v=3JEsNuuvCU8&eur
Ik heb met jullie klantenservice gebeld (referentienummer: xxxxxxxxxxxx) en kreeg te horen dat er geknoeid is met mijn Xbox 360 en dat om die reden niets is gedaan toen ik de Xbox naar jullie had opgestuurd.
Ik heb de telefonist vertelt dat dat niet het geval is; ik heb namelijk niets met mijn Xbox 360 gedaan. Ik zou niet eens weten hoe ik de xbox moet openen, maar dat terzijde. Ik wist dat het gesprek met deze meneer mij niets zou opleveren, vandaar dat ik het gesprek beëindigde. Ik hoop ook dat door middel van e-mail jullie mij beter kunnen helpen. De man vertelde mij ook dat jullie bewijs hebben dat mijn Xbox 360 is opengemaakt. Ik zou dit bewijs graag willen zien. Het kan namelijk echt niet waar zijn. De Xbox 360 is nieuw gekocht en kan alleen maar zijn opengemaakt zijn door jullie.
Ik heb ook contact gehad met de winkel waar ik de Xbox 360 van hebt gekocht, die vertelde mij dat jullie de klacht echt horen af te handelen. Het enige wat hun voor mij kunnen doen is de Xbox 360 via hun winkel naar jullie opsturen, maar volgens mij heeft dit weinig effect vanwege het unieke serienummer wat de Xbox 360 heeft.
Heeft u enig advies voor mij wat ik kan doen?
Ik heb dit probleem ook op jullie forum voorgesteld:
http://forums.xbox.com/26969899/ShowPost.aspx
Met vriendelijke groeten,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Klik om te vergroten...