1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn Xbox is opeens van de reparatielijst verdwenen en ik heb wederom een mail gehad dat mijn xbox ontvangen is. Betekend dit dat hij al teruggezonden is aangezien hij 3 dagen geleden al in het centrum ontvangen was?
     
  2. duality

    duality Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ksnap er geen hol meer van... :p kan iemand mij uitleggen waarom mijn xbox van hier naar dat rare plaatsje is gegaan, en dan naar frankfurt en nu weer terug? want de tijden maken ook geen sense... eerst doet ie er bijna 4 uur over, en daarna maar 3 kwartier... hulp iemand? _O_




    HERNE-BOERNIG,
    DE 28/04/2009 8:44 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
    28/04/2009 8:44 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
    FRANKFURT,
    DE 28/04/2009 7:49 WORDT AFGELEVERD
    28/04/2009 7:28 AFGELEVERD
    28/04/2009 5:50 AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 28/04/2009 2:35 VERTREKSCAN
    28/04/2009 0:18 AANKOMSTSCAN
    EINDHOVEN, BEST,
    NL 27/04/2009 22:15 VERTREKSCAN
    27/04/2009 13:59 AFHAALSCAN
    DE 22/04/2009 19:05 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke me xbox is weer thuis :).

    en het mooie is, me eigen xbox was gemaakt in 2006. die ik nu thuis gekregen heb, is van februari 2009! 8)
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Maar niet met HDMI zeker?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Snap er ook zelf de ballen van, maar je moet je niets van die plaatsen en tijden aantrekken joh. Ik verwacht dat hij bijna klaar is. ;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hij is nu gewoon in Frankfurt. Die eerste 2 zijn gewoon bevestigingen. Niks om je druk over te maken. Hij is gewoon geregistreerd. ;)
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn 360 is sinds donderdag omgeruild en alweer onderweg naar huis! Ben ik precies op tijd voor Fallout! \o/
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2009
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Same here. Als ik een minuut bezig ben komen er verticale storingsstrepen door het beeld samen met geel/blauw/wit gekleurde storingsvlekken. Moet ik wachten tot ie het daadwerkelijk begeeft of kan ik al bellen?
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die van mij was ook uit 2006, nieuwe is uit 2009 maar ook zonder HDMI. Natuurlijk logisch als je een 360 terug stuurt zonder HDMI, dat je er ook één terug krijg zonder HDMI.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk dat je wel al kan bellen, lijkt mij dat ze het daar wel weten. Al zal het toch niet lang duren voordat hij dood is.
     
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Je hebt gelijk, zette em net aan en toen brande er meteen 1 lampje rechtsonder met errorcode E74.

    Edit: Ik las dat soms lang duurde tot de labels binnen kwamen per mail. Gelukkig kreeg ik ze al ond 1 uur s'nachts binnen, dus hij kan weggestuurd worden.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  12. RRODsucks

    RRODsucks Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de xbox360 nu 6 dagen geleden opgestuurd. Nu is ook opeens mijn serienummer veranderd :confused: Ik dacht; nou dan zullen ze wel een andere xbox opsturen, waarbij dus ook een ander serienummer hoort. Even kijken bij welke stap ik nu ben (van de reparatieservice). Maar als ik op het nieuwe serienummer klik, staat er dat er geen reparatie is opgevraagd :confused:.
    Ik heb helaas niet mijn serienummer opgeschreven :confused:
    Heel misschien heb ik het nog ergens liggen, maar dat zou toeval zijn...
    Kan iemand me hierbij helpen? Is dit normaal?
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wacht gewoon rustig af, hij komt er aan ;)
     
  14. nightwalk

    nightwalk Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 drive lite-on blijft ejecten constant

    Hoi ik zat sinds kort met een probleem dat mijn xbox met lite-on drive constant blijft ejecten, ook al zet je het systeem uit gaat ie net voor het uitgaan over op eject, speelt ook niks af want hij houd de tray niet binnen...wat kan hier mis mee zijn heeft iemand eventueel ervaring hiermee...


    alle hulp is welkom

    bijvoorbaat dank
    nightwalk is offline Met citaat antwoorden
     
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De 360 is gisteren opgehaald door UPS. Weet iemand wanneer ik het trackingnr. krijg zodat ik m'n console een beetje kan volgen?
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die zal als het goed is op xbox.com staan bij reparatiestatus.

    Even naar Microsoft bellen en het probleem voorleggen, zij zullen je daar verder helpen.
     
  17. RRODsucks

    RRODsucks Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat op de verzendbon. Hopen voor je dat je die hebt gekopieerd;)
     
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Het is al gelukt op de manier van Maarten00.
     
  19. OutOfRating

    OutOfRating Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen! Ik heb een probleem.

    Ik heb dit probleem al naar microsoft gemaild, maar daar kreeg ik een reactie op dat ze weinig kunnen doen.
    Wat ik binnenkort ga doen is nogmaals naar de helpdesk bellen en vragen naar de supervisor die mij kan helpen om het bewijs te sturen. Ik pik dit namelijk niet zomaar, want het is ECHT niet waar! Ik las overigens op internet dat meerdere mensen dit hebben gehad met dezelfde error. Ook kregen ze horen van MS dat er geknoeid is met het systeem. Hoe kunnen ze zo'n fout maken?

    Mijn email naar microsoft:
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb dit probleem ook gehad, wat niet langer daarna opgevolgd werd door een Red Ring of Death, oftewel een defecte Xbox 360. De kans is dus groot dat ze bij Microsoft vragen de Xbox 360 te vesturen, gewoon bellen en dan maakt Microsoft er werk van!

    Je kan nogmaals aandringen bij Microsoft en hopen dat zij dit 'bewijs' je opsturen. Geeft Microsoft niet toe, dan is het klaar! Dan zal er niks met je Xbox 360 gebeuren. Er zijn strakke richtlijnen opgezet voor het repareren van een defecte Xbox 360 en ook de garantie er van, na de vele problemen en klachten die deze console al opgeleverd heeft. Klein kansje dat er daar van afgebogen wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina