De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Veel Hoofdklassers betalen beter dan teams uit de Jupiler League!

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd, volgens mij zijn er genoeg spelers in de Jupiler League die alleen een onkostenvergoeding krijgen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Wat zijn jullie bronnen?
    Wintjes verdiende vorig jaar bv. 50.000€ in de Jupiler League. Dus dat is een onkostenvergoeding van 50.000€. Nou is m'n maat niet echt open over z'n salaris, maar 50.000 is het zeker niet :p.
    Lijkt me sterk dat een collega dan akkoord gaat met 5.000€.
    Plus, waarom zouden ze dan niet allemaal bij hoofdklassers voetballen?

Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Waarom zou die daar niet mee akkoord gaan? 5000*12 =60000 dus dan verdient hij meer dan Wintjes.

Ze spelen volgens mij niet alleen voor geld dus lijkt het me logisch dat sommige spelers liever op een hoger niveau ballen dan dat ze meer verdienen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Hmm, die rekensom had ik nog niet gemaakt 8).

Excuses.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Niet echt bronnen maar er is wel vaker in de VI geschreven dat veel spelers bij bijvoorbeeld FC Eindhoven of Omniworld (ruim) onder modaal verdienen

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    wow, dacht dat het veel minder was dat ze daar verdienen:9. Weet het zelf ook helemaal niet dus was meer een wilde gok;)..

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Naja, het is meer 3000 euro (bij ARC dan), en een paar uitschieters.
    In de beker moesten wij met ons cluppie tegen Rijnvogels. Die spelen eerste klasse, en hebben een budget van een half miljoen euro (!). En dat is dus alleen eerste klasse!
    Er gaat zoveel geld om in het amateur voetbal...

Enne, hier wordt beweerd dat ze gem. 50.000€ verdienen. In ieder geval boven modaal.

Het verschil tussen eerste en eredivisie is wel erg hoog! Je kan er 4 x op vooruit gaan...

Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gemiddeld betekent dus dat er ook mensen onder die 50000 zitten.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had het btw over maandsalaris, dus dan zit ik er nog aardig in de buurt:9.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat spelers bij onder andere VVV ruim meer dan dat kunnen verdienen dus dan is het idd wel mogelijk dat een speler bij Omniworld €20000 verdient. Is in de Jupiler League de regel ook geldig dat spelers van buiten de EU een bepaald minimum salaris (ik dacht dat het +/- €500.000) moeten verdienen net zoals in de Eredivisie?

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat lijkt me wel, maar vraag me af of het dezelfde orde van grootte is.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77

Ze zullen wel een minimum bedrag moeten verdienen maar ik neem aan dat dat niet zoveel is als in de eredivisie, want er lopen heel wat van buiten de EU rond. Dan zouden al die clubs ook miljoenen budgetten hebben :9

Er lopen in de jupiler league ook genoeg spelers rond die op amateurbasis ballen, dus voor alleen een reisvergoeding en een winstpremie bij wijze van spreken.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als ik het over Arsenal zo hoor op TV vind ik het net een soort Ajax, een jong team dat nu over een erg goeie mentaliteit en ingespeeld team beschikt. Iets wat van Basten bij Ajax ook wilt bereiken, Ajax zelf ook. En bij Arsenal duurde het ook even.

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax overweegt ervaren trainer bij staf te halen

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mwah, zwakke oplossing. Zou voor verbetering kunnen zorgen wanneer het echt slechts aan de onkunde van Van Basten zou liggen. Dan kan een oude ervaren rot wel voor de nodige vakkundigheid zorgen. Indien hij gewoon de spelers niet meer kan motiveren door een bepaald gevoel wat heerst tussen de spelers dan helpt het natuurlijk niet. Ook moet Marco wel welwillend staan tegenover zo'n ventje die hem dan ook gaat vertellen wat hij moet doen. En hem kennende heeft hij daar absoluut geen trek in. Gewoon die man een andere functie geven binnen Ajax, blijft een geweldig uithangbord. En dan een goede nieuwe hoofdtrainer aantrekken. Van Basten heeft nu wel vaak genoeg bewezen niet over voldoende trainerscapaciteiten te beschikken. Zowel bij het Ned. elftal als bij Ajax.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ventje? Laat Rijkaard maar op de voorgrond staan, meer ervaren dan van basten en communicatief sterker.

Laat van Basten maar de trainingen leiden.....Deed ten Cate dat ook niet bij Barcelona?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rijkaard komt niet naar Ajax (voorlopig :p) die wordt alleen als voorbeeld aangehaald.

Wie zou deze ervaren trainer dan moeten worden? Is daar al over gespeculeerd?

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tonnie Bruins Slot misschien?

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Alweer? Die is trouwens meer spion dan trainer als ik mij niet vergis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina