De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Onnodig was het zeker maar uit de herhaling kon je gewoon zien dat de scheidsrechter had moeten zien dat Fletcher de bal gewoon (licht) speelt. Dan vind ik een penalty zonder rood meer dan voldoende

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Moet ik er even aan toevoegen dat ik situaties bedoel waar de bal niet wordt gespeeld.
    Ik vind deze situatie wat dat betreft discutabel. Tevens als aangegeven onnodig risico om 'm zo te verdedigen.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je de bal speelt wil niet gelijk zeggen dat het dan geen overtreding meer is. Hij had nog makkelijk kunnen scoren nadat fletcher de bal had aangeraakt, maar werd neergehaald.

Een speler een scoringskans ontnemen is gewoon rood, en in dit geval een penalty omdat het in het strafschopgebied was.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Blijft discutabel. De een vind het blijkbaar wel een strafschop en de ander niet. Ik weet het niet, ik neig eigenlijk naar geen strafschop..
    Scoringskans ontnemen is ook niet altijd een overtreding (bijvoorbeeld met een schouderduw).

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Het is een sliding van achteren hoor, daar staat nog altijd een rode kaart op.

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Glory, glory Man Uniteeeeed.

Arsenal kansloos. Ik had niet verwacht dat de wedstrijd in 11 minuten al voorbij zou zijn geweest...Pijnlijk voor Gibbs, en Almunia had die vrije trap kunnen hebben. De bal vloog ongeveer op een meter hoogte richting goal, en nog dook ie onder de bal door. Da's wel zuur voor Arsenal. Lijkt wel beetje op Ajax, 2 persoonlijke fouten en voor je het weet is de wedstrijd verloren...:p

Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vind ook dat er makkelijk gepraat wordt over een fout van de keeper hoor. Wat een rare en vooral snoeiharde bal was het. Bovendien zag hij de bal redelijk laat.

Hij heeft er trouwens ook nog een paar knap uitgehouden imo.

//edit; haha penalty blijft nog steeds discutabel blijkbaar. Maar het ging dus per ongeluk na dat de bal was weggetrapt. Volgens de regels dus toch een strafschop. Wel jammer voor 'm.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als ze die regel altijd toepassen zou geen 1 wedstrijd het einde halen, want dan stonden er elke keer te weinig spelers meer in het veld. Het is vlak na het invoeren 1 WK streng uitgevoerd waarbij er ongelofelijk veel rode kaarten vielen. Nu wordt de regel gelukkig niet meer zo streng nageleefd, want laten we eerlijk zijn, voetbal is nou eenmaal geen ballet. Lichamelijk contact hoor erbij en zolang ze nog langs de man glijden in plaats van z'n enkels aan gort te trappen is het zeker geen rood waard.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die bal werd met de nop van de schoen van Fletcher geschampt, amper te zien voor de scheidsrechter. Vervolgens knipt Fletcher de benen van Fabregas af met beide benen, wat wel duidelijk zichtbaar was voor de scheids. Ik vond rood en penalty niet eens zo raar.

En wat was Ronaldo weer meesterlijk. _O_

Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Blehh, walgelijk ventje die Ronaldo! Mogen ze van mijn part echt door midden schoppen met z'n arrogante kut kop altijd na een goal! Overigens wel terecht dat ManU door is.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die gast uit je avatar heeft anders ook een behoorlijke kut kop.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    AntraXxX +1 :+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jammer dat die gast ook nog goed kan ballen. Hij had echter nog veel beter kunnen zijn.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wel te hopen dat Barca vanavond wint want anders wordt het de eerste CL finale die ik niet hoef te zien. ManU is inderdaad wel terecht door, die verdediging stond als een huis en Arsenal kwam er echt niet doorheen. De 3-0 was wel echt briljant uitgevoerd.

Over Ronaldo ga ik verder niets zeggen, die gebaartjes en die huilogen leert hij toch nooit af.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ronaldo is een grote jankbal, jammer genoeg kan hij wel erg goed voetballen. De 3-0 was gewoon een brilliante counter, zo zie je maar weer dat Wenger met zijn jonge ploeg nog heel wat kan leren.

2 kleine foutjes ( als je het fouten kan noemen ) in de verdediging en je krijgt er binnen 15 minuten 2 om je oren is ... ja, klote.

Denk toch een Engelse finale. Barcá mist Puyol en Henry, toch 2 belangrijke spelers vind ik

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verschil is ook dat het een grote wedstrijd was. ManU heeft in de laatste competitie wedstrijden maar nipt van kleinere clubs kunnen winnen. Nu in een vele belangrijkere wedstrijd zie je gewoon de Arsenal jammer genoeg veel te kort komt.

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie jaloers op Cristiano, of zo? :p

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja. Dat kan je wel zeggen.

Noem anders even één iemand op die hetzelfde salaris heeft per WEEK ...

Hij rent achter een balletje aan en maakt doelpunten ;) Makkelijk verdienen hoor.

Vind alleen dat rotgezicht dat hij trekt na elke mislukte actie zo misselijkmakend. Ach, het blijft een Portugees. Net zo'n misselijkerd als Figó

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ibrahimovic :+

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kut!

Ik bedoel, met een ander beroep. En nu geen Bill Gates zeggen ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina